![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
Schuldig |
![]() ![]() ![]() |
48 | 38,71% |
Onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
76 | 61,29% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3601 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=T030U4V5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3602 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En dan wordt het pas echt lol: Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 mei 2011 om 12:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3603 |
Minister
|
![]() Ik geef toe dat niet volledig tot op de voet gevolgd te hebben.
Maar ik hoorde zo eens iets dat zij een hele ommetoer gedaan had met de wagen, waar ze anders nooit moest zijn. Ik merkte ook op dat Clottemans regelmatig loog en van story veranderde. Wat vindt U van deze trouwens: 4 Els Clottemans gedroeg zich verdacht tijdens de fatale vlucht. Ze beweert dat ze haar afsprong miste en daardoor niet tot bij de andere formatiespringers geraakte. Ze maakte ook een bizarre bocht tijdens haar vrije val om zich van de anderen te verwijderen en vervroegd haar valscherm te trekken. Zo kon ze vanuit een hoger gelegen positie de afgeknipte pilot chute volgen. 6 Els Clottemans liegt te pas en te onpas. Over haar gemiste exit bij de fatale sprong, over haar houding tijdens die sprong, over een frituur die ze al dan niet kende... Wie onschuldig is, hoeft niet te liegen, wie liegt, heeft iets te verbergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze k�*n haar afsprong gemist hebben. en dan maak je een bocht om niet in de weg van de drie anderen te liggen als zij (vroeger dan jij) hun chute opentrekken en terug omhoog getrokken worden. Denk je niet? Of wil jij daar dan tussenvallen? Waarom zou ze trouwens op voorhand reeds de gesaboteerde chute volgen als de Stud van Holland pas NADIEN zegt dat die het bewijs voor de schuld van de echtgenoot kon zijn. Het kon het bewijs voor ieders schuld zijn. Als ik het ding had doorgeknipt, had ik het lekker laten hangen in de boom. Dat zij het netjes ging doorgeven aan de politie is voor mij een aanwijzing dat ze écht dacht dat het de bedrogen echtgenoot was geweest. Het is wel de afgewezen minnaar die haar de tip gaf... waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3605 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest daar bij staan: ze gedroeg zich vooraf raar bij het materiaal van het slachtoffer, of ze was aan het prutsen aan het materiaal, dan kunnen we praten. Maar zelfs dat was niet het geval. Citaat:
Waarschijnlijk hebben haar ondervragers de vriendelijkste methodes gebruikt. Je zou voor minder dichtklappen en niet beseffen wat je zegt. Laatst gewijzigd door giserke : 6 mei 2011 om 13:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3606 |
Minister
|
![]() Ja jullie hebben een punt, maar de tegenpartij ook.
Ik ben ook van mening dat ze in principe vrijgesproken moest worden. Maar zou onze volksjury nu werkelijk zo slecht kunnen inschatten? Ze zaten er tenslotte met hun neus pal op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3607 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Jury wordt normaal tijdens een assisenproces in afzondering geplaatst, gedurende het proces. Soms laten ze de jury zelfs "opsluiten" in een hotel om absoluut geen contact te hebben met de buitenwereld. Wel, die jury zat over de middag gewoon te lunchen op terras op de markt in Hasselt. Benaderbaar door iedereen. En dat van een proces die op de voet gevolgd werd door alle media. Een van de meest populaire processen van de laatste jaren. Na de veroordeling heeft de jury met de burgerlijke partij pinten gaan pakken op café. Laatst gewijzigd door giserke : 6 mei 2011 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dé grote minnaar die bij het zien van zijn dode verongelukte minnares éérst aan de smsjes denkt????? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 mei 2011 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3609 |
Minister
|
![]() Ik ga Els eens een bezoekje brengen. Er is een klapke met doen en ze in de ogen kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3610 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3611 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de gemiddelde Belgische politieker, zijn die dan ook schuldig?
![]() |
![]() |
![]() |
#3613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jef Vermassen manipuleert te pas en te onpas. En dat is wél bewezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3614 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de boekenverkoop uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#3615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon al dat die kerel zogezegd niet op de hoogte was van die buitenechtelijke relatie doet dit hele zaakje stinken.
Ach, Vermassen komt regelmatig koffie drinken bij een bakker waar ik ook ga en als ik hem tegenkom wil ik weten waarom hij iemand, waarvan hij ook goed genoeg weet dat ze het waarschijnlijk niet gedaan heeft, liet opsluiten louter op basis van een profiel en gissingen. De sneer over Horion volgt daarna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als ik elk weekend mijn kinderen en man liet stikken na een drukke werkweek, om dan "mijn" vijf minuten te gaan parachutespringen dat dus twee dagen duurde... dan moet je toch wel een hele rare gedachtengang hebben om d�*�*r niks verdachts in te zien. Hoelang duurt het om van haar woning naar de basis te rijden? o ja.... bij hem "deed het pijn"... juist ! ja. Komaan zeg! ik begin hier boos over te worden in feite. Bij haar echtgenoot deed het "pijn" en die ontdekt dan toch uiteindelijk dat ze een minnaar had, maar nee hoor, hij is totaal uitgesloten. en de zoon ook (hoezo? heb ik die ergens gehoord?) en de dochter zeker (niet boos op mama tijdens haar puberteit?) enfin, de ganse hypocriete familie bijeen. Dit kan toch niet anders? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 mei 2011 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3617 |
Europees Commissaris
|
![]() Het moet gezegd worden, het is waar, dit is een complot.
De rechtbank die de jury niet opsloot. Vermassen die zijn uiterste best deed om mensen te manipuleren. De jury die bewijsmateriaal negeerde en verzon. De Belgische wet die weigert het woord "materieel" op te nemen in wetteksten over bewijzen. De politie die perse EC moest hebben. De echtgenoot die deed alsof zijn vrouw hem trouw was. Zijn kinderen die hun moeder wilden straffen omdat ze nooit afwaste int weekend. Het grote publiek dat niet naar de zwarte mars wilde komen. De psychiaters die EC zwart maken. Den hengst van holland die EC een nachtje naast de parachute legde om haar zwart te maken. De cipiers die bewust EC de verkeerde formulieren bezorgden. Van Aelst die EC niet bijstonf bij het indienen van het cassatie verzoek. Ze zitten nu waarschijnlijk allemaal een pintje te pakken met de crew van apollo 11 - 12 - 14 - 15 en 16, en de explosieven experten van de CIA die 9-11 planden. Om de afwijzing van cassatie te vieren.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 6 mei 2011 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3618 |
Banneling
|
![]() Ik heb die hele zaak van geen kanten gevolgd en weet niet meer dat ze heel wat commotie heeft opgewekt. Ik ga geen 181 pagina's! lezen om te zien of volgende suggestie al niet is vermeld : brain fingerprint Clottemans indien de omstandigheden van de moord dit toelaten, indien het duidelijk is dus welke informatie (het bezit ervan) de dader kan onderscheiden van de onschuldige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3619 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan De Wilde wist verdomd goed dat z'n bijou een buitenechtelijke relatie had , 't stond zwart op wit voor z'n ogen , qua motief moet die pee niet onderdoen voor een ander, integendeel... Hun conclusie: het is praktisch gezien onmogelijk dat een van de clubleden of een onbekende in de paraclub van Zwartberg onopgemerkt met een parachute knoeit. De wereld op z'n kop , er is er maar ene die aan de parachute gezeten heeft, en blijkbaar heeft die wel meer accidenten voor met z'n parachutes, zelfs EC totterde al eens naar beneden ... Maar ik kan me best voorstellen dat de eerste de beste "speurder" in z'n gat gebeten was toen ze een frank blad kregen van een snotneus, en daardoor zullen ze wel blijven focussen zijn op haar... Sommige psychiaters (en zelfs die hun beweringen zijn deftig tegengesproken) noemden haar een narcistische psychopate, maar hebben ze eens een poging gedaan om van de andere verdachten een profiel op te maken??? Hoe denkt u dat Marcel Somers er uit zou zien op hun diagnose? Van de tien redenen die er staan om ze te veroordelen zijn er tien niet eens de moeite om een proces te beginnen tegen haar... De prutsers konden niet eens laten zien hoe en of er wel iets doorgesneden was voor de sprong... Een cover up van fouten die de kolderbrigade heeft gemaakt is het... Citaat:
![]() En dan de rest van de zever die ze er bij halen , ik zelf kan honderden keren naar een frituur in pakweg Beerse rijden, maar ik zou langs geen kanten weten wat er in de eerste de beste zijstraat daar te zien is en waar ik dan uitkom... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |