![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Quorn : 9 mei 2011 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |||
Staatssecretaris
|
![]() volksverrader
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 mei 2011 om 14:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo lang die bewijzen er niet zijn, de naam van dat park en de personeelslijst, ga ik er vanuit dat 't verzinsels zijn om ergens over te kunnen zeveren, provocerende draad dus! Oftewel gaat 't over kartonnen frieten en slechte mayo, dan hoort dit niet in I&I, oftewel gaat 't over 'n Nederlander in Blg. die enkel maar Nederlanders aan 't werk zet, en d�*�*r wil ik dan bewijzen van zien. Simpel, toch?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 mei 2011 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nederlanders en Vlamingen behoren inderdaad tot hetzelfde volk. En hoe weet jij zo stellig dat "voor die Nederlander = de Nederlander eigen volk" en niet ook de Vlaming? Heb je hem dat gevraagd? Gisteren beweerde iemand anders hier ook al zoiets, maar nadat ik vroeg hoe die dat zo zeker kon weten, heb ik nooit antwoord gehad.
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Waar denk je dat uit af te leiden terwijl je de kern van de vraag ontwijkt?
Vergeet je schoen niet op te halen ![]() Laatst gewijzigd door Quorn : 9 mei 2011 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten wij jou geloven op je woord?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Gewoon uw mening geven over de feiten die ik aanhaalde is genoeg als je dit niet wil... blijf dan gewoon uit de draad.
Ik heb weer 2 mensen een PM verzonden met de naam .. ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 9 mei 2011 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Gelieve in K&K te gaan met uw onzin.
Laatst gewijzigd door Wisord : 9 mei 2011 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht dus op 'bewijs'! 1. over dat personeelsbestand, dat 't enkel uit Nl'ers zou bestaan. 2. over die kartonnen frieten en slechte mayo, maar dan hoort dit thema niet in I&I.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 mei 2011 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja, jij spreekt ook mijn taal, maar de relevantie daarvan ontgaat me enigzins, dus kun je dat even aan me uitleggen? Dat kan wel, sterker nog, het is zo. Sla de geschiedenisboeken er maar op na. Waarom zou ik naar Nederland moeten gaan? Ik heb nergens gezegd dat het er beter zou dan in Vlaanderen. Ik woon trouwens op een steenworp van de grens met Nederland en kom er dan ook zeer regelmatig, net zoals Nederlanders van net over de grens regelmatig naar hier komen. We spreken zelfs hetzelfde dialect aan beide kanten van de grens.
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk moeten ze minstens 15% andersgekleurden aanwerven of ze zijn racistisch bezig. Een paar Nederlandse Surinamers of Indonesiers en de zaak is geklonken. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 mei 2011 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |