![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Deze conversatie doet me denken aan een rare topic, ook van W, waar Q en W dezelfde IP's blijken te hebben.
Blijkbaar speelt hij dat spelletje ook graag met de moderatie. Iemand stuurde me die door. Grappig. Laatst gewijzigd door Quorn : 9 mei 2011 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Staatssecretaris
|
![]() Vind je het niet beter dan om voor je eigen geloofwaardigheid beetje zorgen te maken? Neen! Zeker niet! Daarom is het voor Wisord OM HET EVEN of je hem gelooft of niet. Begrijp je? Neen! Ik denk het niet.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 mei 2011 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo pijnlijk precies wanneer je zeker bent dat hij de waarheid vertelt maar dat je de verdere details niet kan bekomen. Oplossing: provocatie. Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 mei 2011 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, ben jij zijn mama,woordvoerder,bodyguard? Werken jullie in shiften? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet voldoende? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan Wisord niet voor zichzelf spreken of zo? Ik vraag me trouwens af waarom dit maar weer eens moet uitdraaien op de Grote Wisord-show. Vage verhalen van twijfelachtig waarheidsgehalte, PM's naar niet nader vernoemde medeforummers (maar blijkbaar niet naar wie vragen heeft bij dit verhaal), woordvoerders ... Ik hou het maar weer even voor bekeken hier, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zozeer voor mij, wél voor iemand die iets beweert en 't niet kan hard maken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Aandoenlijk om te zien hoe hard je jouw definitie van "zeker" in een Mobius lus probeert te wringen. Correct zal ze echter nooit worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik volg je goede voorbeeld! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Zeg ik dat hij het niet kan?
Het kan zijn dat hij nu slaapt. Heb ik het recht niet om mijn mening te vertellen? Het kan ook zijn dat hij vandaag nog of morgen of ooit (of nooit: dat kan ook)... mij tegen spreekt; m.a.w. mijn mening met andere argumenten "vernietigt"... Alles kan. Hij mag dat toch!? Ik vertel mijn mening gewoon. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens goede bron zou het gaan om recreatiedomein "Uyt den duime gezogen"
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Minister
|
![]() Godallemachtig, wat een onnozele draad is dit geworden. Het was al niet veel toen die gestart werd, maar nu slaat het echt nergens meer op. Bladzijde na bladzijde vol gezwets, terwijl er allang gewoon over het onderwerp verder gepraat had kunnen worden als de topicopener gewoon even de naam van dat recreatiepark met de vieze Remia frietsaus en slechtgebakken kartonnen friet had genoemd.
Je zou toch verwachten dat iemand met zulke gruwelijke ervaringen dit graag andere mensen wil besparen zodat zij niet in dezelfde val als de topicopener zullen lopen.
![]() |
#236 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel dat het niet pijnlijk is voor jou. Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 mei 2011 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het wordt hen ook steeds gemakkelijker gemaakt: In het Limburgse Lommel is er zelfs een kantoor van Keur's Advies dat zich uitsluitend bezig houdt met het geven van advies aan Nederlanders die willen verhuizen naar Belgie. Financieel en juridisch advies. Maar ze vertellen ook aan de Nederlanders wat voor soort mensen wij Belgen zijn." http://www.radio1.be/programmas/pepi/627466 Blijkbaar weten ze echt niet wat voor soort mensen Belgen zijn. Terwijl ze op een steenworp van de grens met België wonen. Man-man-man. Jongens toch! Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 mei 2011 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() AAngezien ze niet Islamitisch zijn, goed hun kost verdienen, dezelfde taal spreken, ... zullen er weinig mensen problemen hebben met dit minuscule gebrek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister
|
![]() Ik denk dat dit deze hele draad heel goed samenvat.
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat we alle kebabzaken moeten verplichten om een belg aan te nemen? Eerlijk togeven, het eten in die zaken trekt echt op niks, slappe frieten met droog vlees. |
|
![]() |
![]() |