Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2011, 18:27   #101
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Over die 'onderzoeken' van je werd al 't 1 en ander duidelijk gemaakt sjok:

Mijn vraag hoe dat onderzoek gedaan werd, op welke manier, bevestig je nu door wat ik in 't vet plaats!
Dan mis je een deel.
Citaat:
Daar gaat mijn theorie NIET, want jij weet net zomin als ik of die lui aan psychoses lijden in min of meerdere mate, ze schermen ook steeds met 't woord 'racisme', lijkt wel 'n toverwoord!
Je insinueert dan toch dat die allochtone politiemensen aan een psychose lijden.

p.s. Je valt wel een beetje in herhaling.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2011, 19:01   #102
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dan mis je een deel.

Je insinueert dan toch dat die allochtone politiemensen aan een psychose lijden.

p.s. Je valt wel een beetje in herhaling.
Ík insinueer niks sjok, uit onderzoek* werd bewezen dat...enzovoorts!

Over herhaling gesproken; had je nog antwoorden op mijn vragen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2011, 19:04   #103
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ík insinueer niks sjok, uit onderzoek* werd bewezen dat...enzovoorts!
Wat werd er bewezen?
Oud 10 mei 2011, 19:22   #104
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat werd er bewezen?

Dat je geen antwoorden op m'n vragen hebt, dat je niet in staat bent om ook maar iemand 'n antwoord op welke vraag dan ook, te geven, dat je deze draad hebt aangemaakt om je haat te spuien tegen de Vlaamse politiemensen?

Zoiets?

Laatst gewijzigd door SDX : 10 mei 2011 om 19:24.
Oud 10 mei 2011, 19:25   #105
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat je geen antwoorden op m'n vragen hebt, dat je niet in staat bent om ook maar iemand 'n antwoord op welke vraag dan ook, te geven, dat je deze draad hebt aangemaakt om je haat te spuien tegen de Vlaamse politiemensen?

Zoiets?
Ja, ze lijkt wel anti-VlaamsBot.Be
Oud 10 mei 2011, 19:48   #106
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Zoiets?
Natuurlijk antwoord ik niet op je vragen. Ik trap niet in je afleidingsmaneuver.

Waar spui ik haat tegen de Vlaamse politiemensen?
Citaat met link graag.

Mocht je eindelijk eens de OP lezen, zou je enig idee hebben waarover het wel gaat.
Oud 10 mei 2011, 20:10   #107
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk antwoord ik niet op je vragen.
Ah, d�*t is de nieuwe manier van discussiëren op 'n forum?

Mannen; er wordt niet, ik herhaal; NIET geantwoord op vragen!
Oud 10 mei 2011, 20:11   #108
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als je iets wil vragen is dat een valstrik, ze begint Waals te klinken.
Oud 10 mei 2011, 20:17   #109
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

De reden waarom deze draad aangemaakt werd is dan redelijk duidelijk, toch?

Er wordt NIET op vragen geantwoord door de TS, er mag enkel maar over die vreselijk rassiestiessche plietsiemenschen gesproken worden.

Zo bvb.; Foei, stouterds, jullie mogen die arme, brave allochtoontjes niet dieskriemieneeren, ze zijn zo braaf meneer!

Voor mijn part worden er 'onderzoeken' gedaan zoveel ze willen, áls er al rassiesten tussen zitten, zal 't niet zomaar uit de lucht komen vallen zijn.

Vandaar mijn vragen en dat zijn géén afleidingsmanoeuvres, is wel degelijk relevant;

Worden mensen geboren als racist?

Zo ja; kunnen ze er dan zelf (n)iets aan doen?

Zo nee; Wat maakt iemand tot racist, welke reden, 't waarom?
Oud 10 mei 2011, 20:18   #110
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als je iets wil vragen is dat een valstrik, ze begint Waals te klinken.
Hehe.
Oud 10 mei 2011, 20:43   #111
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk antwoord ik niet op je vragen. Ik trap niet in je afleidingsmaneuver.

Waar spui ik haat tegen de Vlaamse politiemensen?
Citaat met link graag.

Mocht je eindelijk eens de OP lezen, zou je enig idee hebben waarover het wel gaat.
Citaat:

Waar lees jij dat?

Heb je eventueel iets on topic te vertellen dat kan gezien worden als een bijdragen tot de discussie?
Oud 10 mei 2011, 20:49   #112
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je eventueel iets on topic te vertellen dat kan gezien worden als een bijdragen tot de discussie?
Ja, ik schreef net;
"Foei stouterds (de Vlaamse politiemensen), jullie mogen die arme, brave allochtoontjes niet dieskriemieneeren, ze zijn zo braaf meneer!"

Blijkbaar is dat 't enige wat geschreven mag worden, want vragen beantwoord je niet.

Laatst gewijzigd door SDX : 10 mei 2011 om 20:50.
Oud 10 mei 2011, 21:04   #113
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, ik schreef net;
"Foei stouterds (de Vlaamse politiemensen), jullie mogen die arme, brave allochtoontjes niet dieskriemieneeren, ze zijn zo braaf meneer!"
Indien je enkel zo'n zever kan produceren, ga je misschien beter terug naar K&K.

Citaat:
Blijkbaar is dat 't enige wat geschreven mag worden, want vragen beantwoord je niet.
Ik beantwoord wel vragen, maar ze moet bijdragen tot de discussie.
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=75
Oud 10 mei 2011, 21:29   #114
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Niemand ziet beter dan agenten waar de problemen en de overlast de laatste jaren vandaan komt.
Vind iemand het vreemd dat ze dan ook stilaan hun buik vol krijgen van de nieuwe belgen ?
Vergeet niet dat agenten ook maar mensen zijn, en geen poppen aan een draadje, zoals het stadsbestuur dat het liefst zou willen.
Vergeet vooral niet dat agenten goed betaald worden, om hun job te doen. Als de agenten er hun buik van vol krijgen staat niets hen in de weg een andere job te zoeken. Ze zijn doorgaans jong genoeg om dit te doen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2011, 21:41   #115
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indien je enkel zo'n zever kan produceren, ga je misschien beter terug naar K&K.

Ik beantwoord wel vragen, maar ze moet bijdragen tot de discussie.
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=75
Gij beslist dus wat wel en niet bijdraagt tot de discussie?

Mijn vragen over racisme;

Oud 10 mei 2011, 21:48   #116
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je kan enkel worden afgerekend op je gedrag. Niet op je visie. Niemand belet je netjes te zijn tegenover negers, en tegelijkertijd racist in hart en nieren te zijn.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2011, 22:36   #117
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je kan enkel worden afgerekend op je gedrag. Niet op je visie. Niemand belet je netjes te zijn tegenover negers, en tegelijkertijd racist in hart en nieren te zijn.
Dan neem ik aan dat die 'racistische' politiemensen waarvan sprake, afgerekend zijn op hun 'gedrag'?
Oud 10 mei 2011, 22:44   #118
corse
Banneling

Standaard

Het menselijk ras:

Wetenschappelijk gezien is er maar één menselijk ras, één mensensoort op onze planeet, wij mensen, andere mensen soorten en rassen bestaan niet!
Duizenden jaren van cultuur, gewoonten, tradities, religies, ontwikkeling, eigenheid en samenlevingsverband maken het verschil en tevens de éénheid en gelijkheid.
Wel bestaan er goede en slechte leefomstandigheden, dat hangt af van de plaats waar een mens geboren is.
Een geboorteland biedt geen toekomst of geen noodzakelijke levensbehoefte meer, op dat moment, wanneer het grootste export product van een land mensen is, dan moet er dringend wat gebeuren.

Eigen land:

In de eerste plaats moet ieder mens de mogelijkheid hebben om in eigen land een behoorlijk leven te kunnen leiden, dit is een mensenrecht.
Een hongerende mens een vis te eten geven is een sociale daad, deze mens leren vissen in zijn eigen land, dit is een definitieve oplossing voor zijn honger.
Ontheemden zijn: niet uit vrije wil maar uit nood gedwongen buiten het vaderland verkerende mensen. (vaderlandsloze)
Deze gefrustreerde en getraumatiseerde ontheemde mens heeft een levensstijl die onverdraagzaamheid en eigenbelang gemakkelijker toegang geeft, wat normaal is.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2011, 22:46   #119
corse
Banneling

Standaard

Economisch globalisme:

Een slechte economie in een land of economisch globalisme zonder sociaal globalisme veroorzaken volksverhuizingen, deze brengen racisme teweeg in het gastland, geen enkele cultuur op onze planeet neemt deel aan volksverhuizingen uit vrije wil, het is bij vele mensen een bittere gedwongen noodzaak om te leven en te overleven, het is economische dwingelandij.
Globalisering van culturen is dus niets anders dan moderne georganiseerde slavenhandel, zo simpel is het.
Massale vermenging van volkeren met dezelfde levensstandaard en koopkracht komt in onze geschiedenis niet voor.

Vb:

Massale vermengingen van Duitsers en Belgen “geen”, Belgen en Fransen “geen”, Belgen en Engelsen “geen”.

Indien morgen:

De landen van herkomst van alle allochtonen die zich in België bevinden, de lonen, valuta waarden, koopkracht en levensstandaard, kennis en wetenschap en automatisering “10% hoger lagen dan hier”, dan vinden we geen enkele allochtoon niet meer in België, volksverhuizingen is dus duidelijk een economisch probleem.
Daarom laat culturen in hun eigen biotoop leven, dwing mensen niet om te leven in een vorm die ze eigelijk niet willen.
Vooruitgang door uniformiteit maakt de mens tot eenheidsworst zonder eigenheid, cultuur en gewoonten.
Deze uniforme jaknikker die de zin en de essentie van het leven heeft verloren.
Maak geen gedwongen hutsepot van culturen, religies, tradities en gewoonten van volkeren maar respecteer hun eigenheid.

Als je culturen gaat importeren of exporteren, dan ga je ze vervormen, verscheidenheid en eigenheid van culturen is het mooiste wat onze planeet te bieden heeft.
Kinderen en jongeren zijn in de éérste plaats de dupe van deze volksverhuizingen, ze worden “gedwongen” uit hun natuurlijk milieu onttrokken met alle gevolgen van dien.
Oud 10 mei 2011, 22:48   #120
corse
Banneling

Standaard

Een Multiculturele samenleving is:

De valse vrijheid om uit financieel-economische redenen uit uw natuurlijk biotoop onttrokken te worden.
Multiculturele samenlevingen met hun gedwongen integratie zijn het gevolg van een economisch wereld wanbeleid, de multiculturele samenlevingsvorm wordt gecreëerd door mensen die niet weten wat het is om onttrokken te worden uit de eigen cultuur, familieverband, tradities, gewoonten, eigenheid, religies en alle andere vormen van samenleving en dit door grotendeels financiële redenen.

Eigenaars van privaatindustrie en politiekers:

Vb: Natuurlijk weten eigenaars van privaatindustrie en politiekers “niets” van de persoonlijke levenssfeer van gedesoriënteerde allochtonen en deze willen daar ook “niets” met te maken hebben hoe dan ook, vele van hen vinden zelfs dat allochtonen geen recht hebben op persoonlijke levenssfeer en niet passen in hun kader, voor hen zijn het derderangsburgers.
De woongebieden van de gevestigde nomenclatuur (eigenaars van privaatindustrie, politiekers, rechters, advocaten enz.) liggen uiteraard ver af en gescheiden van de woongebieden van allochtonen, met deze vorm van “apartheid” is de problematiek rond volksverhuizingen voor hen onbestaande, enkel de capaciteiten en de lage lonen van allochtonen zijn voor hen belangrijk, ze creëren daardoor een kunstmatige sluikeconomie die de reële economie ondermijnt en de loon naar werk verhouding van autochtonen vernietigt, het misbruik maken van de medemens bereikt hier zijn hoogste vorm, discriminatie puur, de door generaties en met veel geduld opgebouwde “voorbeeld model samenleving” wordt hier op een zeer subtiele manier tot op de grond afgebroken, van het eerbiedigen van de bestaande fundamentele sociale rechten is geen sprake.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be