![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() Het gaat over het geld
Ik zit bijna zonder inkomen en jij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Burgemeester
|
![]() kijk als van 50 euro in de week moet rond komen om te eten Als je op het ocmw staat als alleenstaande moeder met 2 kinderen, als je geschrost ben van de dop, als je al jaren zonder werk zit edm dan is dat onredelijk dat je 5 keer per week een bioete van 50 euro tot 200 tegenkomt
Het gaat daar over! En wat is terecht ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burgemeester
|
![]() 50 euro is 2000 franc
200 euro is 8000 frans! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is redelijk makkelijk is om boetes te vermijden en het bespaart je een hoop geld. Ik heb mijn lesje geleerd en al bijna een jaar geen boete meer gehad, terwijl ik er vroeger wel om de paar weken of maanden een had.
Je hebt wel een punt dat sommige boetes buiten proportie zijn. Dat is echter niet de fout van de politie-agent.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 11 mei 2011 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oh ja, ik zit momenteel niet zonder inkomen, want ik verdien meer op mijn werk, dan ik zou hebben aan het ocmw
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 11 mei 2011 om 08:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burgemeester
|
![]() Jij zit weinig op de weg das duidelijk!
Er zijn ontzettend veel onredelijke regels die ook al probeer je je er aan te houden niet lukken! Mensen die in de financiele problemen geraken geraken daar niet meer uit door dat cumulatief effect. Dat is bekend En wat is jouw inkomen? Ik had graag antwoord op mijn vraag Al si k 6000 euro per maand zou hebben zoals de politici die die regels bedenken... dan was 50 euro niks
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou idd wel eerlijker zijn om boetes te baseren op inkomsten zoals in sommige scandinavische landen. Het moet natuurlijk wel mensen aanzetten om zich aan de wet te houden. Over welke regels heb je het dan? Sommige mensen slagen er in om heel hun leven geen enkele boete te krijgen.
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is echter niet het geval. Mijn inkomen is zeker geen 6000 euro, wees gerust. 50 Euro is voor mij ook veel geld, net als voor elke gewone werkende mens, maar door niet te werken en te wachten tot u het geld gebracht wordt gaat je nooit uit uw situatie halen.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zo'n linkiewinkie anarchisten verhaaltje moet men zeven keer ronddraaien alvorens een conclusie te trekken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 11 mei 2011 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemiddeld is dit 5 maal per week een boete van 125 euro of 625 euro per week. Wel ik ben niet arm, maar dat kan ik zelfs niet betalen. Mag ik vragen waarom je deze boetes kreeg?
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() inderdaad, als je je uitkering in het begin niet zou willen verliezen (wat 'k kan begrijpen) zou ik ook een periode in 't zwart werken, om een buffer op te bouwen, maar daarna moet je toch je leven verder in handen nemen hoor, wie wil nu zo leven, telkens met je kin tot aan het water, hopend niet te verzuipen. Maar werken, neen, dat is te zwaar voor mij...
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Vreemdeling
|
![]() Dien NOOIT een klacht bij comité P AUB , Je wordt heel je leven gepest en gestalkt en ik kan het weten na weekelijkse confrontaties met politie en rechtbanken .
http://www.vechtscheiding.eu |
![]() |
![]() |