![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Quorn : 11 mei 2011 om 12:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij zou vast rustig blijven liggen op die motorkap... Proberen de man te bedaren terwijl je 600 meter wordt meegesleurd.
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Quorn : 11 mei 2011 om 13:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou de dreiging zo snel mogelijk elimineren. Wat de politie-agent uiterst professioneel gedaan heeft.
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is maar dat je het weet, maar er is een wezenlijk verschil tussen arresteren en omverschieten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan zou de bestuurder WEL tot op de ring geraakt zijn met alle mogelijke gevolgen vandien voor andere weggebruikers, de agent en de passagier. Gelukkig was de politieagent een tikkeltje verstandiger.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens vind ik wat jij hier aanhaalt wel schandelijk en dat zou niet moeten kunnen. Dat noem ik gewoon logisch nadenken. Als je voor een overtreding waar je hoogstens een boete voor kunt krijgen, probeert te vluchten, is dat een teken dat er wel iets meer niet klopt dan alleen geen vergunning hebben. Als ik bij een politiecontrole word aangehouden, dan stop ik gewoon. Als ik zonder licht op mijn fiets rij, dan stop ik gewoon als ik van de politie dat bevel krijg. Ik heb immers niets te verbergen, word niet gezocht voor andere zaken, heb een blanco strafblad, geen openstaande boetes uitstaan en meer van die zaken. Mij kan, behalve een boete oplopen, dus verder niets gebeuren.
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fout, een Glock, het meest gebruikte wapen bij de flikken, moet je niet ontgrendelen, daar zit geen veiligheid op behalve het "safety action" trekker systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier betreft het geen overvallers maar werd er toch achtervolgt http://www.liverpoolecho.co.uk/liver...0252-28375461/ Jaja de politie in de UK doet het echt fantastisch veel beter dan hier http://www.guardian.co.uk/uk/2010/au...oner-car-chase Ook hier volgt de politie de eigen regeltjes precies niet al te goed op hé. http://www.arabianbusiness.com/video...se-394138.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Dank u voor de info...., dan nog heeft die al liggend op de motorkap zijn glock uit de holster moeten halen binnen een afstand van 100 meter???.... Stof voor een hollywood film.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ben JIJ vooral aan het doen ik borduur er gewoon op verder. Ik wil me gerust aan de FEITEN houden hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom eens kijken als we parcoursschieten, het duurt geen 0.5 seconden om een pistool uit de holster te halen en te vuren.
|
![]() |
![]() |