Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2011, 13:42   #301
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat met die hollanders, zie openingsthread.
Daar staat nochtans niet wèlk park wis!

Nog steeds niet overigens.

Ik begin haast plaatsvervangende schaamte te voelen.

't Clubke maakt zich steeds belachelijker.

Gelukkig is dit niet representatief voor 'links, ècht links', maar wel flink op weg om te zorgen dat links helemaal uitgekotst wordt, jammer.

De allerbeste antipropaganda, doe zo voort.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 13:54   #302
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Daar staat nochtans niet wèlk park wis!

Nog steeds niet overigens.

Ik begin haast plaatsvervangende schaamte te voelen.

't Clubke maakt zich steeds belachelijker.

Gelukkig is dit niet representatief voor 'links, ècht links', maar wel flink op weg om te zorgen dat links helemaal uitgekotst wordt, jammer.

De allerbeste antipropaganda, doe zo voort.

Denk je dat echt????.... Hoewel het niet gaat om links of rechts maar ik enkel een eerlijke vraag stel..., zie ik dat jij hier weer een battle van wil maken? Waarom kan je niet antwoorden?.... De wasrekkendraad was nochtans 'zonder twijfel' een waarheid als een koe voor jou. Het past in uw kraam dus 'dan pas' is het waar. Alles wat slecht is over een vreemdeling is de waarheid voor u, zonder bewijzen geloof je dit ook al is het van horen zeggen.

Ik spreek hier nochtans niet slecht over Nederlanders, "ik woonde trouwens zelf lang in Nederland " dat terzijde stelde ik dus enkel een vraag. Een vraag die voor u niet kan daar voor jou deze feiten TABOE zijn.

MVG

Wisord
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 13:56   #303
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles wat slecht is over een vreemdeling is de waarheid voor u, zonder bewijzen geloof je dit
eigen ondervinding is komt vrij veel voor tegenwoordig
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 14:42   #304
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quorn Bekijk bericht
eigen ondervinding is komt vrij veel voor tegenwoordig

Dat is dan ook eigen aan ondervinding...
Oud 11 mei 2011, 14:43   #305
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is dan ook eigen aan ondervinding...
Als dat van een groot deel van de bevolking is, is dat zéér relevant
Oud 11 mei 2011, 15:02   #306
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Als dat van een groot deel van de bevolking is, is dat zéér relevant
Dan spreekt men niet meer van eigen ondervinding..... Zeker als dat groot deel van de bevolking eigenlijk geen groot deel is maar enkel denkt een groot deel te zijn. Dit deel heeft niets te zeggen men zegt alles voor hen, ze slikken de voorgekauwde rotzooi. De elite kan het niet schelen wat wij denken, ze geven ons de stof wel om over na te denken 'tv, krant ...kortom heel de media' bewerken ze, deze elite is blij dat de vreemdelingen de zondebokken zijn zo blijven zij lekker buiten schot.
Oud 11 mei 2011, 15:29   #307
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Is de naam van dat recreatiepark waar die schandelijke zaken gebeuren inmiddels al bekend geworden?
Oud 11 mei 2011, 15:33   #308
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk je dat echt????.... Hoewel het niet gaat om links of rechts maar ik enkel een eerlijke vraag stel..., zie ik dat jij hier weer een battle van wil maken? Waarom kan je niet antwoorden?.... De wasrekkendraad was nochtans 'zonder twijfel' een waarheid als een koe voor jou. Het past in uw kraam dus 'dan pas' is het waar. Alles wat slecht is over een vreemdeling is de waarheid voor u, zonder bewijzen geloof je dit ook al is het van horen zeggen.

Ik spreek hier nochtans niet slecht over Nederlanders, "ik woonde trouwens zelf lang in Nederland " dat terzijde stelde ik dus enkel een vraag. Een vraag die voor u niet kan daar voor jou deze feiten TABOE zijn.

MVG

Wisord
Geef me daar eens 'n link, citaat, bron, bewijs van, dat dat 'n 'feit' was voor mij of dat ik dat 'zonder twijfel' aannam?

Voor mij is niets TABOE wiske! Over álles m�*g, k�*n en mòet gesproken worden, óók over de 'naam' van dat park!

Laatst gewijzigd door SDX : 11 mei 2011 om 15:35.
Oud 11 mei 2011, 15:39   #309
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef me daar eens 'n link, citaat, bron, bewijs van, dat dat 'n 'feit' was voor mij of dat ik dat 'zonder twijfel' aannam?

Voor mij is niets TABOE wiske! Over álles m�*g, k�*n en mòet gesproken worden, óók over de 'naam' van dat park!

Mag het??? Geef dan gerust uw mening weer, de naam van dat park doet echt niets terzake.
Oud 11 mei 2011, 15:42   #310
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan spreekt men niet meer van eigen ondervinding..... Zeker als dat groot deel van de bevolking eigenlijk geen groot deel is maar enkel denkt een groot deel te zijn. Dit deel heeft niets te zeggen men zegt alles voor hen, ze slikken de voorgekauwde rotzooi. De elite kan het niet schelen wat wij denken, ze geven ons de stof wel om over na te denken 'tv, krant ...kortom heel de media' bewerken ze, deze elite is blij dat de vreemdelingen de zondebokken zijn zo blijven zij lekker buiten schot.
Ik heb nog weinig elite (oude) mensen weten overvallen, neersteken,bespuwen, ...
Oud 11 mei 2011, 15:48   #311
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb nog weinig elite (oude) mensen weten overvallen, neersteken,bespuwen, ...
Deze elite overvalt ons elke dag.... maar kom we zijn off topic nu. Als je over dit onderwerp wenst verder te gaan zijn daar de juiste draden voor.
Oud 11 mei 2011, 15:49   #312
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze elite overvalt ons elke dag.... maar kom we zijn off topic nu. Als je over dit onderwerp wenst verder te gaan zijn daar de juiste draden voor.
niet fysiek... niet fysiek...en wacht maar tot je ouder wordt om te beseffen hoe belangrijk gezondheid is
Oud 11 mei 2011, 15:50   #313
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Dat Nederlanders zoiets doen is niet ongebruikelijjk; Hier in de Ardennen kan ik je zo een voorbeeld geven: ze kopen een eigendom ( hier in de omgeving een oude watermolen, knappen het op, maken er een soort restaurant- hotel van en men hoort er geen woord Frans, zelfs een bestelling doen in het Frans kan niet, want ze verstaan het niet!!

Enfin, als ze dan nog hun taksen betalen, gaat het nog, maar veel Nederlanders kopen grote huizen op, maken er veel kamers in en laten "eigen volk" komen logeren. Het zijn zgz allemaal vrienden en de huur wordt in Nederland betaald: verblijftaksen aan de gemeente betalen, vergeet het maar!!taksen op het houden van gites, noppes..... ze beconcurreren de plaatselijke gites zonder schaamte en profiteren van alles en iedereen.

Ze doen net of alles hen toebehoort , hebben geen greintje respect voor buren en omwonenden !!

Kortom men ziet hen liever gaan dan komen....
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 15:51   #314
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag het??? Geef dan gerust uw mening weer, de naam van dat park doet echt niets terzake.
De naam van dat park mag ook gegeven worden, daar staat ook geen enkel TABOE op en die naam doet wel degelijk ter zake, zodat 't waarheidsgehalte van wat U hier verzint om te provoceren uitkraamt te verifiëren.
Oud 11 mei 2011, 15:54   #315
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
niet fysiek... niet fysiek...en wacht maar tot je ouder wordt om te beseffen hoe belangrijk gezondheid is
Wel met zware fysieke en psychische gevolgen. Off topic off topic!!!! Sorry mensen....
Oud 11 mei 2011, 15:55   #316
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Dat Nederlanders zoiets doen is niet ongebruikelijjk; Hier in de Ardennen kan ik je zo een voorbeeld geven: ze kopen een eigendom ( hier in de omgeving een oude watermolen, knappen het op, maken er een soort restaurant- hotel van en men hoort er geen woord Frans, zelfs een bestelling doen in het Frans kan niet, want ze verstaan het niet!!

Enfin, als ze dan nog hun taksen betalen, gaat het nog, maar veel Nederlanders kopen grote huizen op, maken er veel kamers in en laten "eigen volk" komen logeren. Het zijn zgz allemaal vrienden en de huur wordt in Nederland betaald: verblijftaksen aan de gemeente betalen, vergeet het maar!!taksen op het houden van gites, noppes..... ze beconcurreren de plaatselijke gites zonder schaamte en profiteren van alles en iedereen.

Ze doen net of alles hen toebehoort , hebben geen greintje respect voor buren en omwonenden !!

Kortom men ziet hen liever gaan dan komen....

Dank u voor deze mooie bijdrage.... ik kijk echt uit naar de reactie's!
Oud 11 mei 2011, 15:57   #317
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
De naam van dat park mag ook gegeven worden, daar staat ook geen enkel TABOE op en die naam doet wel degelijk ter zake, zodat 't waarheidsgehalte van wat U hier verzint om te provoceren uitkraamt te verifiëren.

Kom nu SDXke ik wel echt niet provoceren, je weet heeeeel goed waarom schattebolleke....Bovendien zijn er nieuwe toch wel duidelijke bewijzen.

Laatst gewijzigd door Wisord : 11 mei 2011 om 16:00.
Oud 11 mei 2011, 16:07   #318
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Het zou best kunnen dat, inderdaad de 'vreemdelingen' bij uistek van Islamitische aard en afkomstig van 'Marokko' grotendeels niet aan de bron liggen van de meeste rellen, vechtpartijen en/of vandalensteken allerlei.

In de meeste gevallen word alles wel rustig zodra zij het voor het zeggen krijgen en dat de ongewenste maar tot-nu-toe, nog niet weg te cijferen 'Autochtonen' nog in grote aantallen aanwezig zijn. (Dit, voor begrijpelijke redenen; een louter menselijke karaktertrek: graag tezamen vertoeven, zonder de anderen erbij!!!)

Zo word het eveneens ervaren in de 'kleinhandelssector' en in de 'privé' woonwijken. (de Koekoektechniek)

In het Sociale voorzieningenaanbod: qua Medische zorg, Woongelegenheid en Ocmw, gaat het er nogal tamelijk rustig aan toe?!.

Zou het kunnen dat de 'Sossen' hier tussen zitten???
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 16:28   #319
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom nu SDXke ik wel echt niet provoceren, je weet heeeeel goed waarom schattebolleke....Bovendien zijn er nieuwe toch wel duidelijke bewijzen.
Welke nieuwe toch wel duidelijke bewijzen zijn er dan? Toch alleszins niet de naam van dat recreatiepark.
Oud 11 mei 2011, 16:49   #320
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Welke nieuwe toch wel duidelijke bewijzen zijn er dan? Toch alleszins niet de naam van dat recreatiepark.
De post van deze medeforummer zegt toch genoeg??? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=313

Wat denk je daarvan?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be