![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar staat nochtans niet wèlk park wis!
Nog steeds niet overigens. Ik begin haast plaatsvervangende schaamte te voelen. 't Clubke maakt zich steeds belachelijker. Gelukkig is dit niet representatief voor 'links, ècht links', maar wel flink op weg om te zorgen dat links helemaal uitgekotst wordt, jammer. De allerbeste antipropaganda, doe zo voort. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je dat echt????.... Hoewel het niet gaat om links of rechts maar ik enkel een eerlijke vraag stel..., zie ik dat jij hier weer een battle van wil maken? Waarom kan je niet antwoorden?.... De wasrekkendraad was nochtans 'zonder twijfel' een waarheid als een koe voor jou. Het past in uw kraam dus 'dan pas' is het waar. Alles wat slecht is over een vreemdeling is de waarheid voor u, zonder bewijzen geloof je dit ook al is het van horen zeggen. Ik spreek hier nochtans niet slecht over Nederlanders, "ik woonde trouwens zelf lang in Nederland " dat terzijde stelde ik dus enkel een vraag. Een vraag die voor u niet kan daar voor jou deze feiten TABOE zijn. MVG Wisord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() Dan spreekt men niet meer van eigen ondervinding..... Zeker als dat groot deel van de bevolking eigenlijk geen groot deel is maar enkel denkt een groot deel te zijn. Dit deel heeft niets te zeggen men zegt alles voor hen, ze slikken de voorgekauwde rotzooi. De elite kan het niet schelen wat wij denken, ze geven ons de stof wel om over na te denken 'tv, krant ...kortom heel de media' bewerken ze, deze elite is blij dat de vreemdelingen de zondebokken zijn zo blijven zij lekker buiten schot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Minister
|
![]() Is de naam van dat recreatiepark waar die schandelijke zaken gebeuren inmiddels al bekend geworden?
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is niets TABOE wiske! Over álles m�*g, k�*n en mòet gesproken worden, óók over de 'naam' van dat park!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 mei 2011 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag het??? Geef dan gerust uw mening weer, de naam van dat park doet echt niets terzake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Minister-President
|
![]() Dat Nederlanders zoiets doen is niet ongebruikelijjk; Hier in de Ardennen kan ik je zo een voorbeeld geven: ze kopen een eigendom ( hier in de omgeving een oude watermolen, knappen het op, maken er een soort restaurant- hotel van en men hoort er geen woord Frans, zelfs een bestelling doen in het Frans kan niet, want ze verstaan het niet!!
Enfin, als ze dan nog hun taksen betalen, gaat het nog, maar veel Nederlanders kopen grote huizen op, maken er veel kamers in en laten "eigen volk" komen logeren. Het zijn zgz allemaal vrienden en de huur wordt in Nederland betaald: verblijftaksen aan de gemeente betalen, vergeet het maar!!taksen op het houden van gites, noppes..... ze beconcurreren de plaatselijke gites zonder schaamte en profiteren van alles en iedereen. Ze doen net of alles hen toebehoort , hebben geen greintje respect voor buren en omwonenden !! Kortom men ziet hen liever gaan dan komen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank u voor deze mooie bijdrage.... ik kijk echt uit naar de reactie's! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom nu SDXke ik wel echt niet provoceren, je weet heeeeel goed waarom schattebolleke....Bovendien zijn er nieuwe toch wel duidelijke bewijzen. Laatst gewijzigd door Wisord : 11 mei 2011 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Parlementslid
|
![]() Het zou best kunnen dat, inderdaad de 'vreemdelingen' bij uistek van Islamitische aard en afkomstig van 'Marokko' grotendeels niet aan de bron liggen van de meeste rellen, vechtpartijen en/of vandalensteken allerlei.
In de meeste gevallen word alles wel rustig zodra zij het voor het zeggen krijgen en dat de ongewenste maar tot-nu-toe, nog niet weg te cijferen 'Autochtonen' nog in tè grote aantallen aanwezig zijn. (Dit, voor begrijpelijke redenen; een louter menselijke karaktertrek: graag tezamen vertoeven, zonder de anderen erbij!!!) Zo word het eveneens ervaren in de 'kleinhandelssector' en in de 'privé' woonwijken. (de Koekoektechniek) In het Sociale voorzieningenaanbod: qua Medische zorg, Woongelegenheid en Ocmw, gaat het er nogal tamelijk rustig aan toe?!. Zou het kunnen dat de 'Sossen' hier tussen zitten??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Minister
|
![]() Welke nieuwe toch wel duidelijke bewijzen zijn er dan? Toch alleszins niet de naam van dat recreatiepark.
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat denk je daarvan? |
|
![]() |
![]() |