![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7061 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Lees jij niet aandachtig? Begrijp je het verschil niet? Of doe je dit opzettelijk? |
||
|
|
|
|
|
#7062 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En wat imams betreft volstaat het te googlen onder de naam van zo'n herkomstland en de woorden 'abus' en 'enfants' in te geven, en je zal de echte horror zien, met radikale getuigenissen en de aanklacht dat die landen er niks tegen doen. De link met hun crimineel gedrag is snel gelegd, en daar is het een cultureel gegeven. Je kan dan ook het woord 'enfants' vervangen door 'immigrés' en je zal zien waar de echte racisten en slavendrijvers wonen. Het wordt tijd dat jij 's verder kijkt dan je kerktoren. |
|
|
|
|
|
|
#7063 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik mis me helemaal niet van link, het is hier namelijk "I &I". We hebben zoals jij aantoont al genoeg eigen gespuis, dat we die van een ander er niet nog 's moeten bijpakken.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 12 mei 2011 om 06:48. |
|
|
|
|
|
|
#7064 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En geloof me, ik was een felle aanhangster van de mini-mode!
|
|
|
|
#7065 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Beschuldig je opzettelijk hiervan, evenals haatzaaien en rascisme? Kun je dit nu eens concreet maken of krijgen we het gebruikelijk gedraai in discussies waar je beweringen doet, zonder dit hard te maken? Je hebt geweerd dat een niet nader vernoemd aantal forummers aan haatzaaien doen, de discussie gebruiken om aan rascistische gevoelens lucht te geven en je beweert nu ook dat de weergave van feiten subjectief is, toon maar aan dat je opmerkingen gegrond zijn! Of lukt dit niet? |
|
|
|
|
|
|
#7066 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7067 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is dan het gedraai van Arti, er wordt verzocht haar beledigende en stigmatiserende uitlatingen over haatzaaien en rascisme, weergave van subjectieve feiten concreet te maken en de zaken worden omgedraaid, nu, ik wacht op de concrete weergave van feiten die haar uitlatingen enige grond geven.
|
|
|
|
|
|
#7068 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7069 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dat ik veel verwacht, maar het moet maar eens gedaan zijn met dat spelletje van uitlatingen te doen zonder ze concreet te kunnen maken! |
|
|
|
|
|
|
#7070 |
|
Minister
|
Weet je wat eigenlijk grappig is?
Ik zie rondom mij meer linkse autochtone mensen het opnemen voor de allochtonen en ze goed te praten, dan dat ik allochtonen zie die het probleem ontkennen
|
|
|
#7071 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Grappig is dat niet Plakker.....eerder diepdroevig.
|
|
|
#7072 |
|
Minister
|
Eigenlijk wel
|
|
|
#7073 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 mei 2011 om 12:28. |
|
|
|
|
|
#7074 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En katholieke "felle aanhangsters van de mini-mode" heb ik ook gezien: op d'univ had mijn Aalsters liefke een kot met zicht op een bekende katholieke meisjesschool. En door 't venster zagen we ze dikwijls buitenkomen, rok onder de knie en juist achter de hoek -onder onze venster-dan een kringetje maken en uit 't kringetje stappen met dezelfde rok, 20 cm hoger. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 mei 2011 om 12:27. |
|
|
|
|
|
|
#7075 |
|
Banneling
|
@Marie van de koster,
Vermoedelijk is 't omdat ik -atheïst en buitenkerkelijk- dergelijke toestanden als 'abnormaal' ervaarde dat ze me bijbleven. Voor iemand met kerkelijke achtergrond vallen die uiteraard niet op, wegens de gewenning eraan. |
|
|
|
|
|
#7076 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7077 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik denk dat de verklaring eerder moet gevonden worden in het feit dat u door uw compulsief antikatholicisme van elke mug een olifant maakte.
|
|
|
|
|
|
#7078 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#7079 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Maak een draad aan "autochtone criminaliteit", dat kan bv in "Maatschappij en samenleving"
|
|
|
#7080 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ja. Maar dat gaan ze niet doen, 't zou nogal een flutdraadje zijn tov de onze "allahtoonse en geimporteerde criminaliteit"...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|