![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...Deze draad is zelfs geen discussie. http://forum.politics.be/showthread....76#post5434376 Laatst gewijzigd door artisjok : 12 mei 2011 om 19:00. |
|
|
|
|
|
|
#7102 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7103 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Als ik Artisjok hier bezig hoor vraag ik mij af of intelligentie wel kan bestaan in het universum. Zo ernstig is het probleem.
|
|
|
|
|
|
#7104 |
|
Staatssecretaris
|
Dat wil zeggen dat jouw enige "hoop" Artisjok is; en indien zij ook niet intelligent is, dan is het pech, omdat intelligentie niet bestaat in het universum dan; helemaal niet dus.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 12 mei 2011 om 19:55. |
|
|
|
|
|
#7105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ík héb cijfers van 't tegendeel, cijfers van onderzoeken, delen uit dat boek die ik meermaals geciteerd heb voor je + bijlagen geplaatst van de ingescande pagina's van dat boek, met de bronnen en namen van de onderzoeken!. Cijfers voor je steeds weerkerend riedeltje en dogma!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#7106 |
|
Minister
|
@artisjok:
"...integratie versus assimilatie..." Ik zie assimilatie als een laatste stadium van integratie. Maar jij ziet er een tegenstelling in? Dat kan ik even niet volgen. |
|
|
|
|
|
#7107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Rechtspraak kan uitstekend regressief werken. Het issue is altijd of een delict op het moment van plegen strafbaar was. En dat was kinderverkrachting altijd in Belgie. In andere landen is overigens de verjaring de laatste jaren al flink opgerekt, maar in Belgie zit de lange arm van de Kathollieke kerk nog meters diep in de endeldarm van het eigen volk. Het zal dus niet gebeuren. Blanke Kinderverkrachters wordt de hand boven het hoofd gehouden. Een keihard feit. Welkom in Vaanderen. Alweer een reden waarom er meer mensen iets krijgen tegen autochtonen ? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 mei 2011 om 20:23. |
|
|
|
|
|
|
#7108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...is de omschrijving die staat bij "immigratie en integratie" in de index. http://forum.politics.be/index.php |
|
|
|
|
|
|
#7109 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wil je eens niet mijn gedachten proberen lezen want je gaat kompleet de mist in.
|
|
|
#7110 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
"Wil je eens niet mijn gedachten proberen te lezen; op die manier ga je compleet de mist in?" Laatst gewijzigd door QuasiX : 12 mei 2011 om 21:14. |
|
|
|
|
|
|
#7111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Is weer zo ver! Actie 'boycot ilwill's draadje' draait weer op volle toeren. Straks weer 't draadje van ilwill sluiten, grote kuis en degenen die reageren op dat off topic gezwets krijgen strafpunten, de aanstokers worden natuurlijk weer uit de wind gezet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 12 mei 2011 om 21:17. |
|
|
|
|
|
#7112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=702 Krijg ik nu eindelijk de titels van die onderzoeken? Graag in de gepaste draad, want dit leidt ons af van het volledige plaatje waar we het net over hadden en waar jij geen repliek op kan bedenken. |
|
|
|
|
|
|
#7113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik lees op dit forum percentages van 40% tot 90%. Die kunnen toch niet allemaal objectief zijn. |
|
|
|
|
|
|
#7115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
telkens je dezelfde mantra herhaalt, zal ik je met de neus op de feiten blijven drukken, in om 't even welke draad. JIJ bent degen die telkens opnieuw afleidingsmanoeuvres moet verzinnen om af te leiden van w?*?*r 't echt om gaat...en dat is NIET wat jij beweert, dat heb ik reeds bewezen met die bijlagen!
|
|
|
|
|
|
|
#7116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In elk geval zijn die verhoudingen niet recht evenredig met 't percentage dat ze van de hele bevolking uitmaken!
|
|
|
|
|
|
#7117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En hoeveel allochtonen (%) wonen er nu weer in Belgié? |
|
|
|
|
|
|
#7118 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Jij geeft hier dus toe dat je helemaal niet wenst de discussiëren. Wat kom je dan doen op een discussieforum? |
||
|
|
|
|
|
#7119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is dat een reden om alle allochtonen te haten? Of er iets tegen te krijgen? Het is nog altijd een kleine minderheid van de allochtonen die crimineel is of iets misdoet. |
|
|
|
|