![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt mijn woorden niet zelf te interpreteren. Als je niet weet wat ik bedoel moet je het vragen ipv er iets anders van te maken! Je kan er niet mee stoppen je doet het gewoon en stopt er niet mee. Je creerd deze muur door te zeggen dat alle autochtonen rassisten zijn en dan vooral naar moslims toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#7242 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Al 360 en pagina's lang, en U snapt het nog niet... 't zal zijn dat je niet wil he?!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 17 mei 2011 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn lijstjes tonen dat helemaal niet aan. Jij hebt moeite met de woorden "alle" "dikwijls" "meestal" "velen"...je gooit alles op 1 hoop en maakt er zelf 1 woord van voor al deze soort termen nm..."alle".
![]() |
![]() |
![]() |
#7244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7245 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Correct? Citaat:
Waar lees je dat. Graag citaat met link. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7246 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
I D I O T
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7247 |
Banneling
|
![]() Weet je zelf nog wat ze betekenen?
Ik citeer je Vandaar dat de media het steeds heeft over ''jongeren'' om daders van criminele feiten te duiden.http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7210 Daiwa beweert en zal dat blijven doen dat men de nationaliteit van daders van criminele feiten dikwijls verzwijgt en zeker als het daders zijn van Noord-Afrikaanse afkomst. Dan plakt men er meestal de term ''jongeren'' op.http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7239 Wat is het nu; steeds, dikwijls of meestal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7250 |
Gouverneur
|
![]() Ben je een fan van W.Churchill Quasix?
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7251 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7252 |
Gouverneur
|
![]()
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7253 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn handtekening?
Het is een citaat waarmee ik akkoord ben. En jouw handtekening? Dat uitdrukking/quote van Edmond Burke werd (later) toch tegen Hitler gebruikt!? Tegen wie gebruik je? Trouwens, Krijgen er meer mensen iets tegen allochtonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7254 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zeg je wel. Plezant e als ik van jouw woorden iets anders maak. Stop met alle moslims op 1 hoop te gooien, niet alle allochtone criminelen zijn moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#7255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat dergelijke feiten een positief effect hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#7256 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het niet meer de uitzondering is; wat is het dan wel? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7258 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het vroeger een uitzondering was dat op een kruispunt flitspalen stonden...en ik zeg dat het nu geen uitzondering meer is...wil dit dan voor jouw automatisch zeggen dat op ALLE kruispunten in heel Belgie een flitspaal staat? Doe niet belachelijk ok! Idd, dat zeg ik toch. Ik doe het omdat jij het ook doet. Alleen geef jij het niet toe om de 1 of ander zielige reden.
![]() |
![]() |
![]() |
#7259 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog een reden, al wisten we die al.... :
http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...nlanders.dhtml "In Brussel loopt het pas echt uit de hand. Daar is 58 procent van de gedetineerden geen Belg en 22 procent niet ingeschreven in het bevolkingsregister. De gevangenis van Sint-Gillis is de absolute top, met bijna twee derde vreemdelingen en een kwart niet-ingeschrevenen. Onvoorstelbaar", zegt de Brusselse senator Karl Vanlouwe.
![]() |
#7260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook zo. Maar hier gaat het over allochtonen welke een te groot aandeel hebben in dergelijke feiten en een stuk van de maatschappij om zeep helpen waar wij allemaal in leven voor de 10000000000000000000000 keeer!
![]() |
![]() |