Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2011, 17:59   #61
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Het CGKR begint stilaan de allures van de witte brigade te krijgen. Die liepen ook zwaar naast hun schoenen...
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 19:24   #62
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik heb meer de indruk van een undercover politie dat slechts de belangen van één groep verdedigt, waar ze in Egypte en China nog een puntje aan kunnen zuigen.

Als ik hardop op straat zeg dat België zwart ziet door de vele migranten en asielzoekers, dat deze onze gevangenissen bederven, onze cultuur veranderen in een manier die wij niet wensen, crimineel zijn, ons hopen geld kosten, ... ik het ongehoord vind om met een hoofddoek op straat te lopen als symbool om je eigen superioriteit tegenover de niet hoofddoekdragende te bewijzen, ... en iets verder loopt iemand van het CGKR of één van zijn trawanten zoals bv. Artisjok of Filosoof. Word ik dan vervolgd? Ik heb stellig de indruk van wel.

Politici laten nieuw volk binnen.
Nieuw volk krijgt voorkeursrechten.
Hierdoor wordt eigen volk onderdrukt.
Eigen volk betaalt voor nieuw volk en mag geen eigen mening hebben over nieuw volk.
-> Is dit wat politici willen creëren? Zo ja ... dan zou ik graag willen weten waarom.

(Btw: ik ben ervan bewust dat Paul Segers geenszins zijn mening wou uiten maar de arme man gewoon een grapje wou maken en door de mensen die in trance geraken bij de gedachte dat de anderen racistisch zijn en zijzelf uiterst verdraagzaam, meteen dankbaar misbruikt werd. Zoals zo vaak het geval is. Ook op dit forum.)

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 mei 2011 om 19:27.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 19:29   #63
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik heb meer de indruk van een undercover politie dat slechts de belangen van één groep verdedigt, waar ze in Egypte en China nog een puntje aan kunnen zuigen.

Als ik hardop op straat zeg dat België zwart ziet door de vele migranten en asielzoekers, dat deze onze gevangenissen bederven, onze cultuur veranderen in een manier die wij niet wensen, crimineel zijn, ons hopen geld kosten, ... ik het ongehoord vind om met een hoofddoek op straat te lopen als symbool om je eigen superioriteit tegenover de niet hoofddoekdragende te bewijzen, ... en iets verder loopt iemand van het CGKR of één van zijn trawanten zoals bv. Artisjok of Filosoof. Word ik dan vervolgd? Ik heb stellig de indruk van wel.

Politici laten nieuw volk binnen.
Nieuw volk krijgt voorkeursrechten.
Hierdoor wordt eigen volk onderdrukt.
Eigen volk betaalt voor nieuw volk en mag geen eigen mening hebben over nieuw volk.
-> Is dit wat politici willen creëren? Zo ja ... dan zou ik graag willen weten waarom.

(Btw: ik ben ervan bewust dat Paul Segers geenszins zijn mening wou uiten maar de arme man gewoon een grapje wou maken en door de mensen die in trance geraken bij de gedachte dat de anderen racistisch zijn en zijzelf uiterst verdraagzaam, meteen dankbaar misbruikt werd. Zoals zo vaak het geval is. Ook op dit forum.)
Hij zal grapjes maken moeten afleren, in dit land worden geen grapjes meer gemaakt.
Oud 19 mei 2011, 19:37   #64
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Pff, wat een komedie van dat CGKR. Oké, een hitlergroet is ongepast, maar hier zit duidelijk geen racisme aan gekoppeld.
Waarom zou je niet mogen lachen met pijnlijke dingen uit het verleden?

Er hebben al meer gekken rondgelopen op deze planeet die ongelofelijke schade hebben aangericht. Als alle handelingen, zelfs al beperken we ons tot de groeten, en symbolen, kunnen we vanaf morgen beter met onze handen vastgebonden of op onze rug rondlopen, want bij de minste verkeerde beweging zouden we wel eens een minder aanbiddenswaardig leider kunnen nabootsen en dus vervolgd kunnen worden door het CGKR. Beklemmend.

(Btw: dat vastbinden misschien toch maar niet: doet te veel aan de slaven denken... en op de rug samengebracht ook niet: dat deed Hitler ook als hij ijsbeerde! )

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 mei 2011 om 19:38.
Oud 19 mei 2011, 19:39   #65
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Goede muziek

http://www.youtube.com/watch?v=agS0aVBRbPs

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 19:40   #66
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood Bekijk bericht
Toch wel weer belachelijk van het CGKR, dit zullen ze wel onderzoeken maar als blijkt dat een meerderheid van islamitische jongeren antisemitisch zijn hoor je ze niet.

Blijkbaar is het CGKR enkel gemaakt om de brave vlaming het bloed van onder zijn nagels te halen.
Dat laatste geldt voor de gehele Waalse politiek:

wij halen nieuw kiesvee binnen zodat we de verkiezingen winnen, maar dat gebeurt op uw kosten en u betaalt deze mensen levenslang...
Oud 19 mei 2011, 19:42   #67
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Pff, wat een komedie van dat CGKR. Oké, een hitlergroet is ongepast, maar hier zit duidelijk geen racisme aan gekoppeld.
Waarom is een Hitlergroep ongepast, ik doe het ook soms wel eens.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 19:44   #68
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het CGKR kan geen zaken beginnen tegen bedrijven wegens discriminatie en ongelijke behandeling wegens geslacht, ras of geloof, want steeds krijgt het bij dergelijke processen het deksel op de neus, dat niet de werkgever, maar de maatschappij of de werknemer zelf de oorzaak van de problemen is.

Het heeft voor dit clubje gekken geen zin om een klacht in te dienen tegen de uitsluiting van een allochtone belg door werkgevers, als die allochtoon na 4 generaties hier geboren en getogen te zijn, zijn kinderen nog steeds in het berbers opvoed en ze nog steeds een achterstand op taalkennis bezorgd.

Het heeft voor dit clubje gekken geen zin op een klacht tegen de scholen neer te leggen, omdat ze te veel allochtonen buizen, want die komen te onregelmatig naar de lessen.

Het heeft voor dit clubje gekken geen zin om klacht in te dienen omdat hoofddoeken niet worden toegelaten op de werkvloer, want er zijn arbeidsregelmenten die de klederdracht opleggen.

De ondergang van de Romeinen was te danken aan hun decadentie, luiheid, dwaasheid, overkill van regels en toegevingen aan vreemde werkkrachten om hun luxe leven in stand te kunnen houden.

Een barbaar, moor of kelt kreeg gelijke rechten en mogelijkheden, als hij maar het werk deed dat ze niet meer wilden laten doen door hun duurdere landgenoten. Rome was toen ook afhankelijk van vreemden om zijn grenzen te bewaken, om zijn oudere bevolking te beschermen en te verzorgen, om voor zijn voedsel en energie en transport te zorgen.
Hun strijdkrachten bestonden ook voor 2/3 uit inwijkelingen.
En toen het er op aan kwam, bleken die inwijkelingen liever met hun broeders dan met hun broodheren te strijden.
Rome had dit kunnen vermijden, door zijn eigen volk zijn rechten te laten behouden en door de onderlinge twisten te vermijden.
Door zelf actief te blijven en zelf het vuile en gevaarlijke werk te blijven opknappen, door zelf soldaat te worden en door minder belang aan luxe en luiheid te geven. Door minder iedereen als gelijke te behandelen en minder het OCMW van de wereld te spelen en minder iedereenzijn cultuur op te leggen entoegangtot zijn technologie te geven.

Wel, onze maatschappij staat op hetzelfde punt als de Romeinen enkele jaren voor de inval van vreemde troepen en zijn vernietiging.
We hebben duidelijk niets geleerd uit de fouten van de Romeinen.

Goede post Jantje!
Oud 19 mei 2011, 19:46   #69
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik herinner me een John Cleese die in één van de afleveringen van Fawlty towers de hitlergroet brengt.
Blijkbaar kon dit wél door de beugel.
Komaan mensen. Als we iedereen door de mangel moeten halen, moeten we Alex Agnew, Urbanus en zoveel anderen ook voor het gerecht trekken.
Kamagurka, één van de slechtste tekenaars van het westelijk halfrond maar door linkse sukkels op handen gedragen, heeft ook al grappen over Joden gemaakt.
Gaan we die dan niet moeten stenigen, zo stilaan ?
Wat een gezever over wat banaliteit.
Het is een banaliteit, die helaas aantoont hoeveel macht en frustratie het CGKR vandaag de dag heeft, of wil hebben.

Ik geef mijn medeposters gelijk: het toont aan wat ons nog te wachten staat. En dit is nog maar het begin ...
Oud 19 mei 2011, 19:58   #70
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Natuurlijk gebruiken die mannen Stasi praktijken.
Wie heeft trouwens gaan klikken bij het inquisitiecentrum? Er moet toch iemand geweest zijn die vond dat zo'n ridicuul moment belangrijk genoeg was om de Stasi in te lichten?

En trouwens: aan wie moet Severs zijn excuses aanbieden? Aan Yussuf Al Bah himself? Moet het gebeuren met een buiging? knieval? kont omhoog en aarsluchten? Waarschijnlijk zijn ze dat in het centrum al standaard gewoon.
Eerlijk gezegd krijg ik meer en meer de indruk dat er gewerkt wordt met "infiltranten". Ofwel leden zelf, belangenhebbers, lang-tenigen, aandachtszoekers of iemand als Artisjok bv.
Het zou me niet verbazen moest ieder festijn met oerVlaamse kenmerken streng gecontroleerd worden.

Toen onze nieuwe Belgen het ongelofelijke volksfeest in Genk verknoeiden, hadden ze toevallig allemaal zand in hun ogen. Of was het water, door het waterkanon?
Een feest van het blanke volk vernietigen door keet te schoppen en alle hebben en houden wat los- en vaststaat af te breken en zo voor miljoenen euro's schade zorgen, dan hebben we het nog niet over de paniek bij de vele onschuldigen, mag wel ...
Maar spreek maar eens over dit voorval, in een overvolle trein bv. ... De keetschoppers en hun beschermers houden er niet van dat er negatief over hun gesproken wordt.
Je moet niet vragen wat er gebeurt als wij straks allen besluiten het vrijdaggebed te gaan verstoren en meteen hun, excuseer, onze wijken, op ons territorium en door onze overheden betaald, heelder wijken beginnen af te breken.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 mei 2011 om 19:58.
Oud 19 mei 2011, 20:01   #71
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Eerlijk gezegd krijg ik meer en meer de indruk dat er gewerkt wordt met "infiltranten". Ofwel leden zelf, belangenhebbers, lang-tenigen, aandachtszoekers of iemand als Artisjok bv.
Het zou me niet verbazen moest ieder festijn met oerVlaamse kenmerken streng gecontroleerd worden.
Dat heet paranoia.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 20:02   #72
copstean
Vreemdeling

Standaard

allochtonen deporteren naar eigen land

--------------------------------------------------------------------------------
‎44% gedetineerden in Belgie vreemdelingen. In Vlaamse gevangenissen ook 44%, Bxl 63% en Wallonie 39%. Multicultureel = multicrimineel!
Genoeg is genoeg
Terug naar u eigen land
vuile dieven!

dus severs heeft gelijk
Heil extreem rechts
copstean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 11:17   #73
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja gedomme, wie is Paul Zevers ?
En wat zijn zijn problemen ?

't Was humor, zijn probleem.

En nu dreigt 't gerecht voor hem.

Daar loopt nu toch echt wel wat mis mee, met dat centrum. 'k Vraag me af of dit incident iets gaat teweeg brengen.

link: http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm

titel: Paul Severs in de problemen na Hitlergroet

jijbuis: http://www.youtube.com/watch?v=OQm10...layer_embedded
humor is niet zijn probleem, de sensatieblaadjes zijn zijn probleem (en het onze ook ); mensen die opzettelijk zaken misinterpreteren om er munt uit te slaan en maar 'verontwaardigd' doen, zielig vind ik dat.
Idem met Cannes.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 11:27   #74
dale
Partijlid

dale's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
humor is niet zijn probleem, de sensatieblaadjes zijn zijn probleem (en het onze ook ); mensen die opzettelijk zaken misinterpreteren om er munt uit te slaan en maar 'verontwaardigd' doen, zielig vind ik dat.
Idem met Cannes.
Oh neen, 't is de schuld van de media!!!

Het is het publiek die de blaadjes koopt en op sensationele links doorklikken.

Er is vraag naar zo'n opstootjes, zo kunnen we nog enkele threads starten

We kunnen niet klagen...
dale is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 11:54   #75
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dale Bekijk bericht
Oh neen, 't is de schuld van de media!!!

Het is het publiek die de blaadjes koopt en op sensationele links doorklikken.

Er is vraag naar zo'n opstootjes, zo kunnen we nog enkele threads starten

We kunnen niet klagen...
en het zijn de blaadjes die titelen 'SEVERS BRENGT HITLERGROET ON STAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!' (die on stage zal wel in't nederlands staan, kwestie van hun lezerspubliek niet af te schrikken); men zou ook kunnen opteren om de waarheid weer te geven en hun lezerspubliek wat nuance aanleren.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 12:31   #76
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Waarom is een Hitlergroep ongepast, ik doe het ook soms wel eens.
Ja, wat is een Hitlergroet nu onder vrienden?
Oud 21 mei 2011, 19:33   #77
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, wat is een Hitlergroet nu onder vrienden?
Inderdaad. Heb je nog de tijd gekend, eind jaren 70, tijdens de gouden tijd van the Sex Pistols, toen pins met hakenkruisen of fotoke van Adolf vrij werden verkocht in de Dorpsstraat ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2011, 20:42   #78
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Inderdaad. Heb je nog de tijd gekend, eind jaren 70, tijdens de gouden tijd van the Sex Pistols, toen pins met hakenkruisen of fotoke van Adolf vrij werden verkocht in de Dorpsstraat ?
Ja, toen liep iedereen met hakenkruizen.
Oud 21 mei 2011, 21:04   #79
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, toen liep iedereen met hakenkruizen.
Ongeveer toch. 50+ kon er niet altijd mee lachen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2011, 21:52   #80
-Jo-
Banneling

Standaard

Wat is het probleem eigenlijk? Een schlagerzangerke dat ergens te velde eens zot doet en iets uitkraamt zonder enige bijbedoeling kan blijkbaar gans de progressieve alsook een flink deel van klassiek rechts de gordijnen in jagen omdat hij zonder het echt te willen aan het Taboe der Taboes geraakt heeft: Dolfke met de blokmoustache. Belachelijk.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be