![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zullen we dan meteen ook verbieden dat Belgen nog naar het buitenland gaan? Dan ben je zeker dat wat ze hier verdienen ook hier wordt geconsumeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die mensen die illegaal in het zwartcircuit tewerkgesteld zijn hebben inderdaad geen recht op sociale zekerheid zoals jij en ik die wél in regel zijn, ze zijn rechteloos en bouwen oa geen pensioen op Vind jij dat goed? Inmiddels dragen ze wel bij door hun prestaties aan de lokale economie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik vooral wou benadrukken is dat het onderwerp vooral belachelijk is. In die zin dat iedereen doet met z'n centen wat hij of zij wilt, zolang het maar allemaal wettelijk verantwoord is. Als de centen lokaal, in een of ander herkomstland, worden gebruikt voor (in onze ogen) onwettelijke praktijken is het aan de plaatselijke overheden om daar iets aan te doen. Laatst gewijzigd door Rudy : 23 mei 2011 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arti. Niet overdrijven hé. Ik wou de logica van de topicstarter tot in het extreme doortrekken. Die is de mijne niet, de logica. Allez, dan zouden we kunnen terugkeren naar de tijd van de fabriekswinkels uit de 19de eeuw. Stel je voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wens verzachtende omstandigheden in te roepen : Er zijn hier zotte en belachelijke dingen te lezen. Mijn excuses dat ik dit dacht bij jouw post. Ik had beter moeten weten. |
|
![]() |
![]() |