![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Banneling
|
![]() Emigreren is het zelfde als immigreren; bekeken vanuit een ander land.
Het gaat over mensen die hun land verlaten om in een ander land hun leven op te bouwen. Ik maakte een topic over emigratie, maar dat mocht niet onder I&I blijven en werd verplaatst naar Internationaal. http://forum.politics.be/showthread.php?t=149336 |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is een zaak van je rechten te kunnen laten gelden wat wilje daartegen doen? hun geld afpakken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=149738 http://forum.politics.be/showthread.php?t=145363 http://forum.politics.be/showthread.php?t=141559 http://forum.politics.be/showthread.php?t=137279 http://forum.politics.be/showthread.php?t=128101 .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor wat mij betreft komt in België geen enkele Nieuw-Zeelander binnen, want daar mag ook niemand binnen, behalve Australiërs de landen waar je geen residentie krijgt, zijn legio hun onderdanen zou ik allemaal buiten belg ië houden, want die dingen moeten wederzijds zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geld mag vrij immigreren; mensen mogen dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dikwijls is het zo dat mensen met geld binnenmogen en andere niet Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2011 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben inderdaad het principe genegen dat iedereen kan gaan en staan en verblijven waar hij wil. Ik besef ook dat we niet iedereen kunnen binnenlaten. Ik wil wel dat geld niet zomaar vrij kan immigreren; en dat geld op zijn minst de mensenrechten en arbeidsrechten eerbiedigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met de derde saboteer je de globalisering Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2011 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil ik wil ik wil, gij hèt niks te willen, enkel mensen met dat geld, waar gij over wil beslissen, hebben iets te willen en daar hoorde gij nie bij!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben inderdaad het principe genegen dat iedereen kan gaan en staan en verblijven waar hij wil. Ik besef ook dat we niet iedereen kunnen binnenlaten.Dit is tegenstrijdig door de huidige situatie; door de grote ongelijkheid. Als iedereen mensenrechten en arbeidsrechten heeft; is dit probleem opgelost. Door geld aan wetten en reglementen te onderwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar door geldstrmen te belemmeren ga je de mondialisering terugdraaien door de mondialisering terug te draaien ga je de nationale grenzen verstevigen door de nationale grenzen te verstevigen ga je de immigratie inperken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar door geldstromen te belemmeren ga je de mondialisering terugdraaien door de mondialisering terug te draaien ga je de nationale grenzen verstevigen door de nationale grenzen te verstevigen ga je de immigratie inperken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar door geldstromen te belemmeren ga je de mondialisering terugdraaien door de mondialisering terug te draaien ga je de nationale grenzen verstevigen door de nationale grenzen te verstevigen ga je de immigratie inperken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds om ze te zien 'presteren', maar 't kostenplaatje wordt steeds groter!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
sommige linkse zotten denken dat we hier in vlaanderen heel fuck'n afrika kunnen opvangen en onderhouden.
![]() |
![]() |
#780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet kunnen, alle afrikanen hierheen, wij allemaal daarheen, kunnen wij Europeanen, dat continent, 't rijkste ter wereld, rendabel gaan maken!
![]() |
![]() |