![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals je in de OT kon lezen had ik geen bezwaren, ik stelde mezelf enkel de vraag wat anderen daar over zouden denken...., anderen die duidelijk een bezwaar hebben als allochtonen dit doen. Oh ja, ik lees hier nog steeds geen reactie's op de feiten die omap aanhaalde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Staatssecretaris
|
![]() Als een marokkaan het doet is 't ok. Want daar heb ik je nog nooit iets over horen klagen, dat er in een marokkaanse bakker alleen maar marokkanen bedienen...
Als ik 't wil doen , mag 't niet van jou en je soort. Als ik dan eis dat die marokkaan het ook niet meer doet, ben ik een racist, want dat is z'n cultuur. En nu kom je ons verwijten dat we 't van een soortgenoot wèl pikken? Want dat zouden we ook niet mogen? Is het zoiets?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee verre van blijkbaar begrijp je het nog steeds niet.... 1- is de nederlander een soortgenoot? Waarom werken er dan geen Belgen? 2- Als jij u stoort aan marokkaanse bakkers die hun vrouw, zoon of wathever mee in de zaak laten werken en jij er niet mag werken, waarom stoor je u dan niet aan deze zaak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Recreatieparken in 'Belgisch' Limburg:
1) Recreatiepark Blauwe Meer Lommel 2) Vakantiepark Molenheide Houthalen-Helchteren 3) Recreatie en verblijfspark Kelchterhoef Houthalen 4) Vakantiepark Mooi-Zutendaal Zutendaal 5) Maaslandse Recreatiecentra Ophoven 6) Center Parcs Erperheide 7) Center Parcs De Vossemeren 8) Recreatiepark Hengelhoef Voil�*, Wisord, ik heb het u even gemakkelijk(er) gemaakt. U hoeft zelfs geen NAAM meer op te geven, een cijfertje volstaat. Tot uw dienst, djimi PS: mocht het door u gesignaleerde recreatiepark niet in het lijstje zijn opgenomen, dan kunt u in uw antwoord het cijfer '0' gebruiken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal al eentje uitsluiten.... nummer 8 is het niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() Nog 7 keuze's !!!!! Of zou het toch de joker (cijfer 0) zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten ben jij het eerste forumlid die zichzelf uitlacht omdat hij door de mand valt. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 mei 2011 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het waren de politiek correcten die vonden en vinden dat er quota's moeten komen op allochtonen in bedrijven, desnoods positieve discriminatie etc ect. Wij moeten ons openstellen en binnennemen, aanwerven en pamperen. Als wij, europeanen, want dit probleem met onze opgedrongen haatbaarden doet zich in heel europa voor, er dan op wijzen dat de haatbaarden zelf "eigen volk eerst" toepassen, dan zien we het verkeerd. Maw de europeaan moet multicultureel zijn en toegevingen doen, de moslim mag gerust zijn 'eigen volk eerst' strategie blijven toepassen. U bent er als de kippen bij om een hollander die alleen hollanders aan werk helpt aan de muur te nagelen, maar van de marokkaanse bakker -die ik als los voorbeeld gaf, zonder iemand in geest te hebben, laat staan dat U weet wie ik al zou kunnen bedoelen- d�*�*rvan weet u blijkbaar dat 't moeder en kind is die een handje helpen in de bakkerij... Wat toch maar aantoont hoe je alles in verdraait zoals je het zelf graag hoort. Maar da's een gekende afwijking bij links zenne. Zo surfen er hier nog wel een paar rond.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 20 mei 2011 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel aangezien wij dit 'feit' niet kunnen verifieren
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom vraag jij dan voortdurend, te pas en te onpas, naar bronnen en links?
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welke manier ga jij dat dan verifieren??... Ga je er zelf naartoe? Ga je bellen? Of ga je liegen? Het laatste zal waarschijnlijk gebeuren, daarom geef ik niet zomaar de naam onmiddelijk vrij. Geduld dus beste Dixie.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |