![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Begin 2000 draaide ik FreeBSD. Ik heb jaren in hetzelfde IRC kanaal gezeten als iemand van het core team.
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 mei 2011 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.zdnet.com/blog/bott/mac-m...85?tag=nl.e589 Maar er zijn geen virussen bij Mac! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb beide (3 eigenlijk). 1 Windows met XP, 1 iMac en 1 flappie met Windows 7, ik verkies mn Mac en koop opnieuw Mac als ik er 1 nodig heb, Windows vervang ik niet (meer), als die niet meer werken worden vervangen door Mac.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij mij is het omgekeerd. Mijn G4 is de laatse mac dat ik heb gekocht. Zeker omdat MS Apple heeft ingehaald op gebruiksvriendelijkheid en meerwaarde op gebied van OS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A chacun son goût, nietwaar?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Ter herinnering: OS/X kan je perfect op een PC draaien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoel je dit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeh, 2720 privéberichten?
![]()
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen mag weten wat ik tegen jou zeg
![]()
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Safari bijvoorbeeld. Je kan enkel je scherm groter maken door rechts onderaan het groter te slepen. Er is niet zoiets als een standaard full screen optie met de safari browser tenzij je een plug in installeert en dan werkt command-shift-F ook bij Safari zoals het bij een aantal andere mac programmas werkt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wel, want uw google scherm is geen full screen hé, je ziet namelijk nog een deeltje van het achterliggende scherm. Standaard kan je niet command-shift-F gebruiken. Ook het + tekentje zorgt er niet voor dat je full screen gaat. De enige mogelijkheid is het manueel vergroten tot het je volledige scherm inneemt. Ik heb er geen probleem mee hoor, want als je dat 1 keer gedaan hebt, onthoudt het die setting en is het volgende scherm dat je opent opnieuw full screen en met het gebruik van spaces is het ook onnodig om die full screen optie terug te verlaten. PS: Bookmarks erotiek ![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 26 mei 2011 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helft is bij veel websites toch leeg, ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je het over een Imac. Ik heb ook een 13 incher en dan kan het toch wel handig zijn hoor aangezien ik daar vooral met spaces werk. Full screen vind ik daar echt wel een leuke feature.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |