![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 22-jarige Neerpeltse studente neergestoken in Leuven
In de nacht van vrijdag op zaterdag is rond 2u een 22-jarige studente L.O. van de K.U.Leuven in Leuven neergestoken in een dreef die naar de Tervuursevest leidt. De jonge vrouw, afkomstig uit Neerpelt, kreeg een messteek in de hals. Ze werd met levensbedreigende verwondingen naar het UZ Gasthuisberg in Leuven overgebracht, maar is inmiddels buiten levensgevaar. "De studente kwam terug van een feestje en legde haar fiets vast aan de ketting toen ze werd aangerand onder bedreiging van een mes. Tijdens de schermutseling heeft de dader gebruik gemaakt van het mes en het slachtoffer diep in de hals getroffen", aldus parketwoordvoerder Patrick Vits. Volgens de Leuvense hoofdcommissaris Wim Geens, die zondag niets kwijt wou over de stand van het gerechtelijk onderzoek wordt het voorval door de lokale recherche met de hoogste prioriteit onderzocht. "We hopen dat we hem kunnen pakken vooraleer hij terug kan toeslaan. Alle competenties en middelen waarover we beschikken worden hiervoor ingezet evenals mogelijke verbanden met andere feiten geanalyseerd", aldus Geens. ----------------------------------------- leuven kampt al tijdje met allochtonenproblemen. rara welke afkomst zou dader hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hoeveel van die verhalen gaat ge btw nu nog posten? dit leidt absoluut niet tot een zinvolle discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
All jarenlang worden er in Leuven tientallen meisjes lastiggevallen, aangerand, zelfs verkracht... De daders worden meestal niet gevonden. Terwijl het toch geweten is dat dit soort feiten door recidivisten gepleegd worden. Zouden we geen DNA database moeten aanleggen van criminelen zoals in Engeland? En dan castreren die gefrustreerde eikels zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() en ik heb gisteren gehoord over een groepje BLANKE pubers die daar het varken uithangen,
en er is inderdaad niets dat er op wijst dat het een allochtoon is jij overtuigt me met elke post meer en meer van onwetendheid en niet realistisch nadenken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Wat is hier de bedoeling van ?? Lekker sappige verhaaltjes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vreemd toch dat wanneer dergelijke dingen plaatsvinden men onmiddelijk aan allochtonen denkt. Hoe zou dat nu komen?
![]() |
![]() |
#8 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
oh and heb je trouwens ook cijfers die aantonen dat blanken nooit een mes met zich meehebben? ah neen je hebt gelijk , sorry, die gaan gewoon hun vuurwapen thuis halen als ze het nodig hebben sorry |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Zozo, twee experts wat betreft de problemen in de stad Leuven? Ik heb nog nooit "allochtonenproblemen" in Leuven gezien. Ik zal niet ontkennen dat er soms wat opstootjes zijn, maar om nu te gaan spreken over grootste "allochtonenproblemen", dat gaat te ver. Leuven is en blijft één van de veiligste steden van Vlaanderen, dankzij de studenten die fungeren als 'burgerwacht' 24u op 24u. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() inderdaad,en ik ken verscheidene mensen die er al aangerand zijn geweest,waaronder iemand door een blanke europeaan (zweed of iets in die richting) van tussen de 40-50
maar het is was een zweed dus dat van dat allochtonenprobleem klopt wel.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed idee, mag voor mijn part morgen nog goedgekeurd en uitgevoerd worden ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het is best mogelijk dat de dader een blanke is maar allochtonen staan gekend als meesters in zinloos geweld en messentrekkerij, dus denkt men al vlug in die richting wanneer dergelijke feiten plaatsvinden. Dat is geen schande.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() diegene die een Belgisch cafe overhoop schoot was ook geen nederlander, en ook geen allochtoon ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit is een feit. Dat u daar niet van op de hoogte bent, is uw probleem. Het is een verborgen probleem, omdat die meisjes meestal beschaamd zijn (vaak zelfs geen aangift doen) en de media er ook over zwijgen. Op een onverlicht fietspad op een paar honderd meter van mijn huis zijn er ELK jaar verscheidene gevallen. (en nee, ik heb er niets mee te maken ![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
over die statistieken zever:ga nu niet hypocriet doen want velen zitten hier ook te kakken over het aantal allochtone criminelen maar als het er op aankomt kunnen ze geen statistieken voorleggen,erg objectief zal dat dus ook niet zijn en dat tweede deel van je quote negeer ik omdat het gewoon wil zeggen dat je een rascist ben,en ik niet de hele tijd ga zeiken wie rascist is omdat ie dit of dat zegt (maar ja dat je jezelf heel wat vind wist ik nu ook al) |
||
![]() |
![]() |