![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Australie
De cijfers ( http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...migration_rate) : Countries by net migration rate 2009 Dat is dus de immigratie minus de emigratie. 1 United Arab Emirates 22.98 2 Afghanistan 21.00 — Cayman Islands 16.48 3 Kuwait 16.02 — Macau 14.56 — Anguilla 14.06 4 San Marino 10.32 — Aruba 9.70 — Turks and Caicos Islands 9.02 5 Luxembourg 8.44 — British Virgin Islands 8.13 6 Monaco 7.58 7 Andorra 6.89 — Northern Mariana Islands 6.47 8 Australia 6.23 9 Jordan 5.83 10 Singapore 5.82 11 Canada 5.63 — Isle of Man 5.23 12 Liberia 5.13 13 Botswana 5.00 14 Ireland 4.71 15 Liechtenstein 4.66 16 United States 4.31 22 Netherlands 2.46 39 Belgium 1.22 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 juni 2010 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 | |
Banneling
|
![]() Is er iemand die de namen van de aangehaalde onderzoeken reeds zag verschijnen in deze draad of op dit forum?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil écht niet dat ik je leugens alwéér aan de kaak stel vrouwtje, ég nie... Koop dat boek en kom dan terug om je in 'n hoekje te gaan schamen voor je leugens! Ik doe je al 1 pagina (opnieuw) cadeau! Misschien, als ik in 'n goeie bui ben, als je me welgezind bent, krijg je de rest...misschien... ![]() Dat zijn er al 59, zo zijn er 192 zoals ik je al tig X vertelde! Edit; 2 Pagina's dus!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 mei 2011 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 |
Banneling
|
![]() Dat is toch geen bronvermelding.
krant + datum (niet eens de titel van het artikel) "brief van Prosper Van San" "Den haag 2004" "e-mail Jim Goetze" En nog steeds geen naam van het onderzoek van KBS en OESO |
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb je trouwens nu zelf al eens dat boek gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen jij daar aanhaalt is 'n verwijzing naar iets wat in 't boek aangehaald wordt en als je 't boek léést wéét je wat die verwijzing inhoudt! 't Zijn niet ALLEMAAL onderzoeken waar naar verwezen wordt! Dat boek gaat niet ENKEL over die cijfers, maar over nog wat andere dingen ook. Ik meen me te herinneren dat ik dit ook reeds meermaals vermeld heb, terwijl jij nog steeds overtuigd bent dat dat boek ENKEL over die cijfers gaat. Je hebt duidelijk dat boek nooit gelezen en toch wil je er over meepraten, niets nieuws overigens, maar verveel serieuze mensen die wel ergens kennis over hebben dan niet met je verzinsels en leugens. Indien ik - en elk normaal mens - ergens geen kennis over heb, zwijg ik wijselijk i.p.v. leugens lopen verkondigen, indien ik iets niet weet en toch ergens iets foutief vermeld of me vergis, geef ik ruiterlijk toe dat ik me vergist heb. Soit, ik heb - alwéér - je leugens aangetoond! 't Was JIJ die steeds beweerde dat er GEEN bronnen in dat boek staan, ik heb 't tegendeel bewezen, ik ben NIET verplicht om je de naam van die onderzoeken te geven (alhoewel ik de goedheid had om álle pagina's mèt bronvermeldingen hier als bijlage te plaatsen, dus óók de namen van die onderzoeken op de volgende pagina's), ik hoefde enkel maar mijn bewering - dat er wel degelijk bronnen in dat boek staan - te staven, bij deze...en reeds 'n vorige keer! Hier de 3 laatste pagina's met bronvermeldingen of verwijzingen! Er zijn er nog 2 en in die 2 staan de namen van die onderzoeken waar je steeds om zeurt, maar; je hoefde 't boek NIET te kopen om te WETEN dat er GEEN bronvermeldingen instaan, dus wéét je wat er op die ontbrekende pagina's staat! Nuja, als 'n kip zonder kop ergens over mee willen tetteren is niet moeilijk, dat kan jan en alleman...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 mei 2011 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1227 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
krant + datum (niet eens de titel van het artikel) "brief van Prosper Van San" "Den haag 2004" "e-mail Jim Goetze" En nog steeds geen naam van het onderzoek van KBS en OESO |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over die cijfers heb ik reeds meermaals m'n mening geuit; indien ze fout zijn, werden ze al lang weerlegd en DD als leugenaar aan de kaak gesteld, dit werd niet/NOOIT gedaan, wat houdt iemand tegen om dit te doen! -->(Hiermee is voor mij de 'discussie' over de cijfers afgesloten) In deze gaat 't er voor mij om; dat jij meermaals beweerde dat er GEEN bronvermeldingen in staan, bij deze weerlegd en je leugens aan de kaak gesteld! Er staat nog wel wat meer dan wat jij aanhaalt en dat kan iedereen lezen... Bovendien: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1226
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 mei 2011 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 | ||
Banneling
|
![]() Je schrijft afwisselend dat je ze niet geeft en dat je ze gegeven hebt.
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=732 Wanneer geef je nu de cijfers van de baten? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=732 Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 27 mei 2011 om 12:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef reeds wat ik over die 'cijfers' vind, lang geleden en net nog 'n X, ik ga niet opnieuw in discussie over die 'cijfers'. Voor de zoveelste en laatste X; Ik hèb die namen gegeven, die pagina's als bijlage geplaatst waar je ze zelf kon lezen! ..en nogmaals voor de zoveelste X; Ik heb je leugens aangetoond, nu ga je verder alsof �*k in discussie wil over die cijfers...die cijfers kunnen me gestolen worden, op 'n paar miljoen zal 't niet aankomen. Ik eet daar geen croissantje voor minder hoor! 't Ging over jouw bewering dat er GEEN bronnen in dat boek stonden en dat heb ik hier duidelijk weerlegd!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben uit-ge-'discussie'd over 'cijfers', daar heb ik m'n mening al over gegeven. Ik heb je leugens aangetoond over bronnen! Dat was de enige reden waarom ik hier terug kwam opdagen, om eindelijk je zever te doen stoppen, in te zien dat je fout was, dat er wel degelijk bronnen in dat boek staan, elk ander, zichzelf respecterend mens zou dit ruiterlijk en grootmoedig toegeven, maar ho maar, sjok niet, sjok gaat onverstoord verder met zever over iets waar iedereen al lang z'n zegje over gedaan heeft. Alsof er geen vuiltje aan de lucht is en ze die leugens nooit verkondigd heeft. Volgend jaar komt sjok nog maar eens aandraven met dezelfde leugens, geen nood...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"brief van Prosper Van San" "Den haag 2004" "e-mail Jim Goetze" Noem ik geen bronnen. Jij blijkbaar wel. De namen van de rapporten van de KBS en de OESO heb je nog niet gegeven. Mochten die namen gekend zijn, dan kunnen we er die rapporten bijnemen en de cijfers controleren. Maar dat mag blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
'k Heb natuurlijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog wat andere boeken te kopen ook! (Hangt trouwens 'n heel leuk verhaal aan vast dat jij niet wil weten. ![]() Wilde daar ook ne boom over opzetten en 't daglicht blijven ontkennen, weet/begrijp je zelf niet hoe belachelijk je jezelf maakt X op X op X? Je bent al lang van 't veld gespeeld, maar blijft net doen alsof je nog steeds in de wedstrijd zit.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die staan toch niet in de bijlagen van 1223 en 1226. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik ze al 'eerder' geplaatst had. Citaat:
Soit. Als je die namen wil kennen zit er niets anders op dan zèlf 't boek te 'kopen' of 'lenen'! Ik ben geen boekenwinkel of bibliotheek! Citaat:
Hoe lang wil je jezelf nog belachelijk maken? Ik kan hier eeuwig mee doorgaan hoor, tot 't me niet meer amuseert, 'k hoef niet eens moeite te doen om jou belachelijk te maken, dat doe je zelf opperbest! ![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt niet uit, dat is geen reden om al de miserie die ze veroorzaken erbij te nemen! De wereld is groot genoeg. Zij hebben ons meer nodig dan wij hen, anders zaten ze nog te ploeteren in een zandbak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer en meer landen beginnen "de vijs aan te draaien" in dat verband. Het is nooit te laat maar wel meer dan tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |