Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2011, 22:01   #101
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ik zie het nu inderdaad. Nu wel, sommige dingen mogen gerust eens herhaald worden, zeker als ze relevant zijn.
't Is da, gij moogt da, ge zijt nog ne verse!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 22:07   #102
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Even dacht ik dat dit onder K&K kon, maar het blijkt volgens de klagers een zéér ernstige zaak te zijn.

Wat is er gebeurd?

Een moslimse mijnheer uit Mollahbeek zat op het toilet zijn grote boodschap te doen en bestudeerde ondertussen het WC papier (men moet toch iets bestuderen tijdens het persen). Mijnheer de moslim uit Mollahbeek had het WC papier echter ondersteboven vast en bemerkte ineens een mogelijke gelijkenis met de naam van Allah en die van Mohammed tussen de dierenriemtekens! Groot probleem! hij kon toch zijne poep niet afkuisen met het maagd en steenbokteken dat ondersteboven gedraaid en op de zijkant gezien mogelijkerwijze lijkt op de schrijfwijze van Allah en Mohammed?

Big big problem.
In plaats van gewoon ander WC papier te gebruiken werden hier de grove middelen ingezet: al dat WC papier moet worden verwijderd uit de Carrefourrekken. In Frankrijk gebeurde het al (daar bestuderen moslims ook ondersteboven en op de zijkant gehouden de dierenriemtekens) en België moet volgen.

Misschien kunnen ze er nog iets mee doen in Duitsland? Daar wonen hoofdzakelijk Turkse moslims en die spreken geen arabisch.

het is dus écht waar:

http://www.vandaag.be/binnenland/687...n-gehaald.html

Dit is de ontoelaatbare afbeelding:

en zo lezen normale mensen die dierenriemtekens:

maagd:
steenbok:

Ik ga reclameren over het feit dat ze ook halalvoer verkopen, dan haalt Carrefour die ook ineens uit de rekken in heel Belgie. Toch?

Komt nog bij dat moslims hun poep helemaal niet met WC papier mogen afkuisen, maar met DRIE (geen twee) keitjes (en met de linkerhand natuurlijk).
Citaat:
Komt nog bij dat moslims hun poep helemaal niet met WC papier mogen afkuisen, maar met DRIE (geen twee) keitjes (en met de linkerhand natuurlijk).
Jij bestudeert wel héél, euh, 'vreemde' zaken. Je post doet me ongewild aan de één of andere profeet denken. HarrieMoses of zo. (maar 't kan ook een andere geweest zijn)
Dat legt dan mogelijk deze post uit:
Citaat:
maar geen nood, binnenkort krijg je vast geen varkensvlees, salami of andere verwerkingen van varkensvlees meer bij Carrefour (de kaas zal al helemaal halal zijn).

De reden?

Carrefour heeft zijn ziel aan de duivel verkocht . Ze hebben namelijk winkels in Jordanië, Koeweit, Oman, Qatar, Saoedi-Arabië, Irak,Algerije, Egypte, Marokko en Tunesië en nog wat andere losse moslim landen. Deze moslim landen klagen wel als het hun niet zint. Als vanaf nu de Europese kafir net zo moeilijk gaat doen als een moslim, dan heeft Carrefour straks hier geen bestaansrecht meer. Maar ook dat zal niet gebeuren
Dan krijg je natuurlijk van die hevige angstverschijnselen zoals je post.

Moed en beterschap toegewenst.
PS, kijk toch eens onder je bed en op de kast in je slaapkamer, je weet maar nooit welke 'duivel' er zit.

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 mei 2011 om 22:13.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 22:45   #103
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Uit angst voor controverse Steve, wat betekent dat, kan jij me dat uitleggen?

Wie is dan degene die de mohamedanen ziet als intolerant als ze al angst hebben voor controverse?
Wie? Die marketingbeunhaas, duidelijk toch?
Oud 26 mei 2011, 22:47   #104
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
een hoax is iets wat niet waar is.
Dit verhaal is dus wèl waar, maar dateert van 2008.
Een hoax uit 2008.
Oud 26 mei 2011, 22:53   #105
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Of je zou even op de link kunnen klikken en het artikeltje lezen. Ik zal even een handje helpen:

Bij Carrefour weten ze wel iets. Alleen blijkt het om een oud verhaal te gaan. Op internet zijn sporen te vinden van één kettingmail uit juli 2008 verstuurd door een overijverige vrouw uit Nanterre. Op internetfora reageren moslims schamper als blijkt dat het om dierenriemsymbolen gaat: “Ik zou de volgende keer toch tien keer checken vooraleer je huilt met de wolven.”

Je weet wel, zo van die kettingmails die via seniorennet (in de geval: le reseau des aînés) rondgestuurd worden. Andev post er hier ook zo geregeld. Als het dan nonsens blijkt te zijn, is het antwoord meestal dat het toch had gekund.
Indien ik me niet vergis werd de hoax over de spaarvarkens hier destijds door circe gepost (ik ben te lam om't op te zoeken maar ik heb een goed geheugen)
Oud 26 mei 2011, 23:38   #106
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien ik me niet vergis werd de hoax over de spaarvarkens hier destijds door circe gepost (ik ben te lam om't op te zoeken maar ik heb een goed geheugen)
het is GEEN HOAX. het WC papier verhaal is écht. Even mee volgen helpt.

Die spaarvarkens was ook geen hoax. Maar ja, je doet maar.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 01:50   #107
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het is GEEN HOAX. het WC papier verhaal is écht. Even mee volgen helpt.

Die spaarvarkens was ook geen hoax. Maar ja, je doet maar.
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...r-het-een-hoax
Oud 27 mei 2011, 08:51   #108
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
uit angst voor controverse HEBBEN ze in 2008 het wc papier uit de rekken gehaald staat er. Welke hoax?

--------------
Welke hoax?

http://www.associatedcontent.com/art...lasses_on.html

Pigs Enrage Muslim Pupils: Classes on Rural Life Cancelled

Piglet. Winnie the Pooh's piglet and others have been banned in a council office in the UK's West Midlands. The Sun Online reports that in the UK novelty pig calendars and toys have been banned in the benefits department of a council office in West Midlands "in case they offend Muslim staff." West Midlands employees have been told to "remove or cover up all pig-related items, including toys, porcelain figures, calendars and even a tissue box featuring Winnie the Pooh and Piglet." This was in response to a complaint from one Muslim employee after pig-shaped stress relievers were given to the staff before the Islamic holiday of Ramadan.
---------------
The Boar's Head. Jihad Watch reports that in Derby, UK, Muslims took offense at plans to restore the statue of the Florentine Boar, which had stood in the Derby Park for more than 100 years before it was decapitated by a German bomb in 1942. Recent plans to rebuild the boar's head ran into resistance from local Muslims.

Piggy Banks. Per the Australian Newspaper, The Age, some British Banks have banned piggy banks for fear of offending Muslim bankers. "Halifax and NatWest banks have led the move to scrap the time-honoured symbol of saving from being given to children or used in their advertising, the Daily Express/Daily Star group reports here."

------------
En dan nu graag de link die bewijst dat bovenstaande ook een hoax was.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 27 mei 2011 om 08:57.
Oud 27 mei 2011, 08:53   #109
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
... Welke hoax?
Dit;
Citaat:
... Big big problem...

Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 mei 2011 om 08:54.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 10:52   #110
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Voila!

Bedankt, Steve

Al van die "gratis messen" gehoord?
Ze zijn niet goed bezig éh die "mannen" van het vb?

-
En hier maak je jezelf weer hopeloos belachelijk. Messen
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 11:03   #111
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Fortis-Knorbert?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 13:40   #112
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Hebt u nu eigenlijk dat artikel ten einde gelezen? Ja? Dan weet u toch dat het volgende er ook in staat :
Citaat:
Uit (misplaatste?) angst voor een controverse besloot Carrefour in 2008 om het papier - dat dus niet van Renova maar van het eigen huismerk was - niet langer te verkopen. Ook in België werd het daarna niet meer verkocht. Zo'n ingrijpende maatregel was dat trouwens ook niet. “Als u wel eens toiletpapier koopt in onze winkels, zal u al gezien hebben dat de motiefjes heel snel veranderen”, aldus de woordvoerder van Carrefour.
Is dat spookpapier dat ze "niet meer" verkopen?
Of is het zo moeilijk te begrijpen dat iets ooit moest verkocht worden om "niet langer" verkocht te kunnen worden?
Oud 27 mei 2011, 13:44   #113
Wisord
Banneling

Standaard

Blijkbaar is toiletpapier wereldnieuws ???? Een echte inbreuk op het vrije recht om uw gat af vegen.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 13:46   #114
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Blijkbaar is toiletpapier wereldnieuws ???? Een echte inbreuk op het vrije recht om uw gat af vegen.
nou het is in elk geval geen hoax!
en het was in Frankrijk ook al wereldnieuws en in Zwitserland eveneens!

Ik ga nu klacht indienen omdat mijn dierenriem teken wordt gekaapt door het teken voor een afgodje.
Oud 27 mei 2011, 13:52   #115
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ja, maar in elk geval is het een belediging gericht aan zowel moslims (in feite) als aan diegenen die in dierenriemtekens geloven; m.a.w.o.a. aan een Vlaming ook; die zegt "Ik ben een steenhok.", en voor de andere Vlaming die zegt; "En ik ben een maagd".
Het gaat hier helemaal niet om een logo of naam van Allah, gewoon om een stom random teken.

Citaat:
Dus goed dat moslims ervoor hebben gezorgd dat men daarmee al die mensen niet beledigt. Dat is eigenlijk een positieve bijdrage in onze samenleving door die moslims.

Eén of andere idioot met tijd teveel laat zijn fantasie eens goed gaan en herkent zijn God in een stuk wc papier. Als dat nog niet waanzinnig genoeg is moet al het wc papier uit de rekken worden gehaald, omdat mensen mogelijk aanstoot nemen aan dat wc papier. Veel gekker moet het niet worden.

Citaat:
Trouwens,
Het logo van Allah bestaat niet. Ik denk dat Allah voor moslims bijna even belangrijk is als Filip Dewinter voor zombies. Daarom zeg ik dat.
Vandaar zeker dat dit wc papier zo snel mogelijk uit de handel moet worden gehaald.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 13:52   #116
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
nou het is in elk geval geen hoax!
en het was in Frankrijk ook al wereldnieuws en in Zwitserland eveneens!

Ik ga nu klacht indienen omdat mijn dierenriem teken wordt gekaapt door het teken voor een afgodje.

Dat er idioten zijn die zich storen aan toiletpapier tot daar toe, maar dan nog eens een nog grotere kudde idioten die schuimbekkend op die kar springen???? ....Fuck man...niet te doen.
Oud 27 mei 2011, 14:00   #117
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Eén of andere idioot met tijd teveel laat zijn fantasie eens goed gaan en herkent zijn God in een stuk wc papier. Als dat nog niet waanzinnig genoeg is moet al het wc papier uit de rekken worden gehaald, omdat mensen mogelijk aanstoot nemen aan dat wc papier. Veel gekker moet het niet worden.
Nee hoor, een of andere idioot met teveel tijd liet zijn fantasie eens goed gaan en schreef een kettingmail met de boodschap dat moslims geaffronteerd waren door dat wc-papier. Op basis daarvan besloot een andere idioot bij Carrefour het papier niet langer te verkopen. Daarom is het dan ook een hoax.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 14:02   #118
Wisord
Banneling

Standaard

Deze thread hoort eigenlijk thuis in K&K.
Oud 27 mei 2011, 14:05   #119
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Deze thread hoort eigenlijk thuis in K&K.
helemaal niet. Carrefour HEEFT die 16.000 rollen uit de rekken gehaald zowel in Belgie als in Frankrijk uit angst voor een kettingmail die onder moslims werd rondgestuurd om de geloofsbroertjes erop te wijzen dat ze het papier ondersteboven en op de zijkant moesten leggen zodat ze mogelijkerwijze het logo van de maangod erin konden zien..
16.000 vernietigde rollen, dat zijn géén koetjes en kalfjes.
Oud 27 mei 2011, 14:13   #120
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
helemaal niet. Carrefour HEEFT die 16.000 rollen uit de rekken gehaald zowel in Belgie als in Frankrijk uit angst voor een kettingmail die onder moslims werd rondgestuurd om de geloofsbroertjes erop te wijzen dat ze het papier ondersteboven en op de zijkant moesten leggen zodat ze mogelijkerwijze het logo van de maangod erin konden zien..
16.000 vernietigde rollen, dat zijn géén koetjes en kalfjes.
Niks onder moslims. Of waar stond dat misschien?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be