![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zou tof - en vooral iets minder pijnlijk - zijn moest er één van je zinnen in het correct Nederlands zijn geschreven... ![]() Overigens zou het me ten zeerste verbazen dat iemand met jouw schokkende, conservatieve, religieuze ideeën kan functioneren op een normale Belgische werkplek -tenzij misschien eentje voor en door allochtonen -, laat staan in een hoger onderwijs opleiding waar wetenschappelijk en kritisch denken deel van uitmaakt! Als er iets waar is van wat je schrijft, ben ik heel blij. Maar ik zou al heel tevreden zijn moest je met het woord diploma eigenlijk beroepsopleiding bedoelen en je zou werken in een halal-slachterij. Helaas zelfs dat durf ik niet te hopen, want gezien de vele tijd die je online doorbrengt op de meest onmogelijke uren, zit ook dat er niet in. Sneu voor je. Ik hoop toch dat jij en je niet-westerse vriendjes het echte westerse leven (eerst werken, je nuttig en goed voelen hierdoor en dan genieten van de vrije tijd ) ooit leren kennen. Ik kan je verzekeren dat het een grote verrijking is.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 juni 2011 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Mark my words ... (Moslims worden btw na hun overlijden wèl allemaal teruggevlogen naar Moslimterritorium ... De meerderheid weigert te worden begraven op de vuile westerse bodem waar varkentjes op gelopen kunnen hebben. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Je spreekt over "ons" land. Maar tegelijkertijd maak je het onderscheid tussen "volk van uw strekking" en "ons", de Vlamingen (of Belgen), de èchte en orginele zoals ze hier altijd gewoond hebben, bedoel ik dan. Je eigen superioriteitsgevoel en hoezeer je neerkijkt op deze mensen, kan je daarbij niet wegsteken. Dat op een publiek forum. Je moet het maar durven. CGKR treedt niet op voor omgekeerd racisme helaas... anders had het een vette kluif aan je!
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
ik ben hier al even niet geweest. Maar als niet-moderator is er maar één manier om te weten dat een persoon een opmerking heeft gekregen: het betreffende deel werd geknipt. Er wordt normaal niet bijvermeld of er al dan niet banpunten worden uitgedeeld. Dat er geen worden uitgedeeld, is een mogelijkheid ... Jezelf verraden?
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]() Onmogelijk om beter uit te drukken wat ik dacht toen ik deze krantenkop las!
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Viel er geld te winnen met deze wedstrijd? Dat verklaart veel ... Het is geen nieuw gegeven dat bepaalde volkeren zeer veel overhebben, zoals bv. naar een ver afgelegen land verhuizen wat totaal niet bij hun cultuur past en er geen enkele affiniteit mee heeft, om maar een honderd euro's meer te kunnen hebben per maand. Die honderd euro's meer per maand worden uiteraard verdiend door de huidige inwoners van dat land ... Het is een nieuwe vorm van kolonialisme, maar een sociaal aanvaarde vorm. Ironisch genoeg gaat het zelfs nog verder: de nieuwe kolonialisten worden aanzien als armen. Dit vanuit onze vroegere visie dat wie arm is, geld moet ontvangen van de overheid. We vergeten echter, dat deze inwijkelingen hebben gekozen om hier arm te zijn. Omdat ze hier rijker zijn, dan ze in hun land ooit konden worden. Werken willen ze niet. Zoveel geld hebben ze niet nodig en inspanning is te veel gevraagd. Bovendien moeten ze dan ook nog de taal kennen en zich aanpassen aan de gebruiken. Dat is te gecompliceerd. Ze zijn gelukkig met het leefloon, de werkloosheidsuiktering, de kinderbijslag en het geld voorkomend uit criminele activiteiten. Dat brengt immers al meer dan genoeg op.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 juni 2011 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Ik doe dat, met zeer veel overtuiging.
Iemand van vreemde origine, kan zich voor mijn part nooit een Belg noemen. Laat staan dat hij over België kan spreken als "ons" land. Het land dat men komt uitmelken ja. Als morgen de U.S. een hogere werkloosheidsuitkering of leefloon uitkeert, wordt de U.S. "ons land" volgens de vreemdelingen...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 juni 2011 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Man. Groentje-18 haar permantente verbanning opheffen was echt een vergissing.
OT: Ik kan niet vatten hoe zoveel mensen hier door een licht provocerend topic over de uitslag van een banale sportwedstrijd komen tot 'complexe' analyses van de samenleving over de verdorvenheid van de islam en het zoveelste gemekker op werklozen en etterend lompenproletariaat in grote steden. Dat ruikt naar een obsessie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals ze vaak ontstoken worden van andere manieren om zichzelf te ontwikkelen door hun lokale leiders. De mensen moeten braafjes geloven in God of Allah om tam te blijven. Alles wat kritisch denken kan bespoedigen of hun plezier kan doen ervaren wordt daarom geweerd ... Ook een sociaal vangnet is niet nodig. God en Allah moeten dat immers allemaal regelen. Armoede en honger is straf van deze opperwezens en dus terecht ... Voedsel is een beloning. Europeanen zijn stoute mensen die een stokje steken voor deze mogelijkheden van de Goden om het leven van het volk te bepalen. En toch komen ze allemaal deze richting uit. ![]() (Ze mogen dat van mij. Maar het lijkt me persoonlijk net iets praktischer als men d�*�*r een sociale zekerheidssysteem installeert en ook ineens die hele religieuze waanzin laat vallen!)
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Of op dit plannetje: En voor iemand begint te wenen over Godwin, ze waren wel de experts in de rassenleer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() De fysiek van iemand kan me niet schelen, wel zijn gedrag. Het is het gedrag, of beter het wangedrag, van vele "nieuwe Belgen" dat ik veroordeel.
Het gaat er puur om dat men zich niet inpast in de samenleving en deze samenleving en alles wat we hebben opgebouwd met een ongeziene kracht onderuit haalt. Iets waarin ze zullen slagen ook. In zoverre dat nog niet het geval is. Moest men zich wel inpassen in de samenleving, dan had ik er minder problemen mee. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel zouden hebben, bv. omdat vreemdelingen dan hun jobs, hun plaats in de rij in de supermarkt, huizen, ... komen innemen e.d. Ook om die reden zijn er al heuse burgeroorlogen ontstaan. Trouwens, ik weet niet of u het moedwillig doet of niet, maar u gaat voorbij aan het feit dat we continu met een volledig nieuwe generatie vreemdelingen zitten en dat er quasi geen "menging" is met de Belgische bevolking. Allochtone-autochtone huwelijken komen niet veel voor. Toch niet als het om de groep allochtonen gaat waarvan de cultuur het verst van ons afstaat ... Doen alsof ik hier zit te wijzen naar de achterkleinkinderen van een Russische overgrootmoeder die trouwde met een Belgische overgrootvader, is dus op z'n zachtst gezegd een verkeerde weergave van de feiten. Ik hoop van harte dat u mij dit niet intentioneel aanwreef, maar u gewoon slecht geïnformeerd bent.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 juni 2011 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Afkomst boeit me niet. Houding, mentaliteit wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij zou jij graag hebben dat hij eens in uw vetpotke zit he.... aan uw chagrijn, haat en nijd te zien is de nood erg hoog bij u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |