![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Edit: Ik had je al gezegd, iemand een leugenaar noemen zonder die bewering te kunnen ondersteunen is laster en eerroof. Laatst gewijzigd door Rizzz : 25 mei 2011 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan bedoel ik wat filosofie is in realiteit, niet die in uw verbeelding.
![]() |
![]() |
#1823 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zogenaamde grote genie Harrie-GOD-Christus uit zich keer op keer weer op een manier die duidelijk maakt dat hij 1) alles behalve een genie is, hij maakt namelijk steeds weer fouten op elementair vlak. Hij overstijgt de kennis van lager middelbaar amper of niet. 2) hij alles behalve een god is, gezien een god onfeilbaar is, en harrie dat niet is, gezien hij steeds weer fouten maakt (taalfouten, logicafouten, dingen die hij zelf gepost heeft vergeten) 3) hij zeker niet te vertrouwen is, gezien hij steeds weer iedereen gaat beledigen die ook maar durft zijn godsdienst in twijfel trekken.
![]() |
![]() |
#1824 | ||||||||
Minister
|
![]() Ja natuurlijk
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
met p=het impulsmoment van het deeltje, m=de massa als het deeltje in rust is, E de totale energie en c uiteraard de lichtsnelheid. Als om het even welk deeltje in rust is heeft het p=0 en is dus E²=m²c⁴ of E=mc², de bekende vergelijking. Men had echter al experimenteel aangetoond dat de energie van een foton gelijk is aan p·c (E=p·c). De enige manier om dat te bekomen is als m=0 gesteld wordt. De "relativistische massa" is in feite gewoon de bewegingsenergie omgerekend in massa-eenheden. Citaat:
Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 31 mei 2011 om 22:34. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 |
Europees Commissaris
|
![]() harrie is gebannen. Verloren moeite
![]()
![]() |
#1827 |
Minister
|
![]() A voila sie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1828 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zielig om een halve gare die niemand kwaad deed te bannen.
![]() |
![]() |
#1830 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen moet zich aan de forumregels houden. Niet offtopic gaan, niet uitschelden enz zitten daarin vervat.
![]() |
#1831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch blijf ik het jammer vinden. Het was toch uniek om iemand met zijn eigen religie uitgerekend op deze forumsectie te hebben. Hij kon perfect dienen als spiegel om andere religieuzen, die wél met Harrie lachten, voor te houden, dat de zooi waar zij zelf in geloofden ook een heel hoog Harrie-gehalte vertoont.
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij is niet definitief gebannen, heb ik gehoord van Akira
![]() http://www.youtube.com/watch?v=WgPePk3kGZk
![]() |
#1833 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh, ik zie net dat hij al ontbannen is. He IS back
![]()
![]() |
#1835 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kende Einstein niet en had ook nog nooit van de microwezentjes gehoord. Maar kwaad worden kon Hij echter zeer goed. 23 Wee jullie, schriftgeleerden en farizeeën, huichelaars, jullie geven tienden van munt, dille en komijn, maar veronachtzamen wat in de wet zwaarder weegt: recht, barmhartigheid en trouw, terwijl men het een zou moeten doen zonder het andere te laten. 24 Blinde leiders zijn jullie, die uit hun drank de muggen ziften, maar een kameel wegslikken. En dat is wat ik maar wou zeggen dat Rizzz een muggenzifter is. Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
23 Wee jullie, schriftgeleerden en farizeeën, huichelaars, jullie geven tienden van munt, dille en komijn, maar veronachtzamen wat in de wet zwaarder weegt: recht, barmhartigheid en trouw, terwijl men het een zou moeten doen zonder het andere te laten. 24 Blinde leiders zijn jullie, die uit hun drank de muggen ziften, maar een kameel wegslikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom HArrie.
![]() |
![]() |
#1839 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daar ik dit dossier niet op de voet heb gevolgd, behoud ik mij van elke uitspraak. Meningsuitingen, die mij mss later ten laste zou kunnen worden gelegd. Eigenlijk vind ik wel, dat U dit af en toe ook wel zou moete proberen. ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 2 juni 2011 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fout: het is nooit bewezen, want het nog nooit geprobeerd iets tot de lichtsnelheid op te voeren.
Bovendien gaan fotonen wel met lichtsnelheid, die uit de atomen tevoorschijn komen en dus eerst stil stonden. Dat is in strijd met de theorie van Einstein. Dan heet het dat ze geen massa hadden wat ook niet kan, want alles wat uiterlijk bestaat heeft massa. Citaat:
Dan moeten wij zelf een oneindige massa hebben. Citaat:
Dat leert de relativiteitstheorie. En als begin en eindpunt samenvallen (van wat? het heelal? De tijd?) dan moet het heelal verdwijnen en zijn wij er dus niet meer. Is dat ook al bewezen of alleen een (tegenstrijdige) theorie? Er zijn dus meerdere heelallen (evenveel als er waarnemers zijn) en dat is ook wat ik beweer. Citaat:
Citaat:
Want tijd is geen ruimte. Wel kun je iets uit het verleden in de ruimte MENEN te zien, maar dat is een projectie vanuit het innerlijk. Want als ik een sterrenstelsel in de ruimte uit het verre verleden zie, dan is dat sterrenstelsel als zodanig er niet meer. Het is een projectie van een innerlijk beeld in mij. Kwestie van goed nadenken en analyseren en niet zomaar wat beweren. Citaat:
![]() Autoriteiten kunnen nooit liegen: niet in de politiek en niet in de wetenschappen. Dus zelf nadenken behoeft dan ook helemaal niet. Daarom leven we ook in een democratie van slaven en robotten. Citaat:
Citaat:
Die ook nog eens tegenstrijdig is. Bovendien is C2 ook onzin want de lichtsnelheid kan nooit hoger zijn dan C en is C2 dus onzin. Dat heeft dan weer met versnelling en afgelegde afstand te maken, maar dat wordt niet voorstellig gemaakt. Wat is de versnelling van een foton? Op welke wijze staat deze dan stil? Dus die formules moeten van de bodem af goed uitgelegd worden wat niet gebeurt. En daarmede (met ingewikkelde formules) wordt de tegenstrijdigheid van de theorie zelf onder het vloerkleed geveegd en ontkend, terwijl die er wel is. Want evenzeer als een foton met snelheid C stilstaat voor zichzelf, moet een stilstaand foton de snelheid C hebben. Dat leert de relativiteit. De hele wetenschap hangt van onberedeneerde gammelheid aan elkaar. |
|||||||
![]() |
![]() |