![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8001 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op basis van wat hier over de hele draad en andere draden uitgesmeerd wordt tiens, op die 'basis' trekken mensen nu eenmaal conclusies!
Op basis van; "Ík zal die Vlamen of Belgen eens gaan vertellen hoe intolerant ze wel zijn, hoe racistisch, hoe onverdraagzaam, hoe 'idioot', en ?*k zal hen eens gaan vertellen hoe ze 't wèl moeten doen..." etc etc... Dat schiet in 't verkeerde keelgat en sorteert enkel maar 'n averechts effect! Ieder voor z'n eigen deur keren en de straat is schoon!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#8002 | |
|
Minister
|
Citaat:
Als je even verder gelezen had, dan had je namelijk ook dit zien staan:
|
|
|
|
#8003 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan is iets krijgen tegen alle pimpelpaars-met-fluogroene mannetjes racisme. Dan moet men eens een keertje nagaan of er iets kan gedaan worden om het spuuggedrag van de pimpelpaars-met-fluogroene mannetjes en de appelblauwzeegroene mannetjes te veranderen zodat ze meer aangepast in onze maatschappij, waar spugen niet gewenst is, kunnen leven en zo minder wrevel veroorzaken. |
|
|
|
|
|
|
#8004 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeker als de appelblauwzeegroene mannetjes al héél veel moeite hebben gedaan om aan de pimpelpaars-met-fluogroene mannetjes duidelijk te maken dat al het gespuug hun appelblauwzeegroene ballen uithangt... Als de pimpelpaars-met-fluogroene gemeenschap zelf de pimpelpaars-met-fluogroene handen niet uit de mosgroen-met-rode-stippen-mouwen steekt moeten rood/groene appelblauwzeegroene forummers niet verschieten dat de hele pimpelpaars-met-fluogroene gemeenschap met de appelblauwzeegroene vinger gewezen wordt... (Indien om de één of andere reden enkelingen of meerdere personen aanstoot nemen aan het gebruik van "mannetjes" mogen zij dit uiteraard vrijelijk vertalen als zijnde "vrouwtjes" , we discrimineren hier niet hé |
|
|
|
|
|
|
#8005 | ||
|
Banneling
|
Dit was toch geen vraag.
Mensenrechten misbruiken om rechten van andere mensen af te nemen ...Waarom stelde je die vragen aan hem? Citaat:
Ook iemand die hier maar even verblijft heeft het recht om beoordeeld te worden op zijn daden, niet op de daden van anderen die tot dezelfde zogenaamde groep behoren. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#8006 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je leert het nooit. Heb je mijn vorige post niet gelezen? |
|
|
|
|
|
|
#8007 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#8008 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8009 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de appelblauwzeegroene mannetjes spugen niet en zouden graag de appelblauwzeegroenen die wel spugen terug op het rechte(droge) pad brengen, maar dat lukt niet omdat er teveel pimpelpaars-met-zeegroen speeksel ligt ... |
|
|
|
|
|
|
#8010 | ||
|
Banneling
|
Inderdaad, wat ik aanhaalde was niet de vraag, dat kondigde ik ook als dusdanig aan
Dit was toch geen vraag.Mensenrechten misbruiken om rechten van andere mensen af te nemen ... Citaat:
Wat is nu de kwestie? Citaat:
Links (en de allochtonen) zijn al altijd overal aan de macht, en dus is alles hun schuld. We hoeven eigenlijk niet meer te discussiëren. |
||
|
|
|
|
|
#8011 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door manta : 2 juni 2011 om 21:27. |
|
|
|
|
|
|
#8012 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8013 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8014 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8015 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Om 15u19 zei ik dat ik ging wandelen en om 15u20 plaatste ik deze post nog, 2 minuten later bewerkte ik die post (zelfcorrectie van schrijffouten: dat helpt me om beter- of sneller beter-Nederlands te leren), daarna ging ik een kwartiertje wandelen (dat doe ik elke dag sowieso), daarna kwam ik terug, maakte ik een "maaltijdsalade" voor manta zijn post en daarna ging ik weer wandelen (veel langer dan de vorige keer) en nu kom ik terug en maak ik uw "ontbijt" klaar voor vandaag met deze post. - [@moderatie: ik voed weer een trol nu] Citaat:
[@moderatie: ik voed een trol nu] Trouwens, moderatie is blijkbaar met verlof ofzo, Marie. Dit is gewoon registratie van feiten (een soort tijdelijk archief) totdat ze terug keren; vrijwillig administratief werk (administratief werk doe ik niet zo graag). |
||
|
|
|
|
|
#8016 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#8017 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#8018 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
illwill, "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen" is de titel. Met alle respect voor je mening/stelling of hoe dan ook; vraag ik jou graag op een beleefde wijze of er discussie mogelijk is over de kwestie. ("Het is nooit te laat om beleefd te worden of opnieuw beleefd te zijn." Een juiste stelling? Wat denk je?). Bovendien, wat denk je? Krijgen er meer mensen iets tegen autochtonen? Zo ja, wat is de reden? Zo niet, hoe komt het? ---- Even over de OP 1) Ben jij een werkgever, als ik mag vragen? 2) Wie vraagt zich af waarom men (eventueel - bepaalde; jij kiest) allochtonen niet meer in dienst wil nemen? 3) Je zei dat er sprake was van een stelling. Hoe kan men zich een stelling afvragen? (Gelieve minstens deze vraag te beantwoorden, als het mogelijk is. Alvast bedankt!) Dat begrijp ik niet. Mag ik uw uitleg aub? ---- Is dit een juiste stelling, volgens jou? "Elk jaar steeds meer criminaliteit in België".Dank bij voorbaat. QuasiX Laatst gewijzigd door QuasiX : 3 juni 2011 om 02:02. |
|
|
|
|
|
|
#8019 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8020 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neenee, ik vroeg achter iemand die zegt dat alle allochtonen criminelen zijn. Dat zegt deze persoon hier helemaal niet.
|
|
|