![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft alles te maken met een primitieve Geest, dat nog niet kan denken. Aldus aan mateloos bijgeloof overgeleverd kunnen er inderdaad mirakels geschieden. Nochtans: als het verstand helderder wordt verdwijnen zulke wonderbaarlijkheden. Het is net als met het dierlijk instinct dat dingen weet en kan verrichten waartoe wij mensen niet meer in staat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , blij te horen dat het woord van God dan toch gratis verkrijgbaar is ... Dat zal pikken bij de andere kerken die hun bijbels langs de reguliere boekenhandel verkopen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt pas na mijn dood als ze me gaan missen. Dan zullen ze zich plotseling afvragen: "Wat zei die harrie ook al weer?" "Was dat niet iets over microwezentjes?" "Eigenlijk niet zo'n gek idee". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() Het woord is zo zwak, kijk naar hoe weinig mensen u overtuigd hebt de voorbije 65 jaar,
![]()
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hele boel stort zomaar in elkaar en dan krijg ik een slechte naam. Wel voorspel ik het einde, maar het mag beslist mijn eigen schuld niet zijn. Welnee: de mensen hebben het zichzelf aangedaan: dat is de boodschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De mensheid is zo zwak, vergeef het hen, God!
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb geduld mijn Zoon en ga niet meteen met bommen gooien. Want voor je het weet gaan ze teruggooien en dat is helemaal niks voor Mijn teer gestel. Citaat:
Het is de hoogste tijd voor een nieuw geslacht wat meer verstand heeft en goede wil dan dit stelletje onverlaten. Wat helpt dan nog enige vergiffenis als het toch boter aan de galg is. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Lieve God,
Moge alle mensen hier op aarde, i.h.b. alle mensen hier op het forum, op de hoogte gebracht worden van de goddelijkheid van Harries atoomtheorie; moge deze mensen in Uw grote wijsheid delen en inzien dat U, met de medewerking van Onze Leider, Harrie ![]() Ik bid tot u. Dank je wel. Gehuigert
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn prachtig woorden. Ik had het niet beter kunnen doen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dank je, Onze Grote Leider, dat je mijn nederige woorden bewierookt!
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want voor elke onzinnigheid, hoe banaal en belachelijk ook, zijn volgelingen te vinden. Kijk maar naar de wereld om je heen. Maar de waarheid van mijn atoomtheorie willen de mensen niet weten omdat ze daar veel en veel te dom voor zijn. Ook ben ik mijn tijd ver vooruit en ook is mijn atoomtheorie zo enorm revolutionair als een laatste goddelijk oordeel over deze mensheid en een nieuw begin, dat de mensen er met hun verstand niet bij kunnen en terugvallen op de meest primitieve wijze van reageren: liegen en beledigen en ontkenning. Ze durven zich niet over te geven aan het volkomen nieuwe: laffe angsthazen als ze zijn. Dat had reeds een voorgeschiedenis in de kruisiging van Jezus Christus als een voorbode en een symboliek van wat nu pas echt aan de hand is. De enige en werkelijke GOD is opgestaan: harrie-GOD-Christus (de man die niemand wil geloven). De openbaring van de microwezentjes als de ware Goden van het heelal. Amen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet om een boek: dat is slechts ijdelheid.
Het gaat om mijn Woorden en om de totale leer. En het enige wat dat kost is geloof en inspanning en daarna komt ook vanzelf het begrip en de waarheid omtrent wie GOD is. Hoe hoger de inspanning, hoe groter de beloning één met GOD te zijn. Amen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou niet in Mij op kunnen komen mijn eigen Zoon Gehuigert de les te lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zeide mijne Vader altijd, en ik heb dat nooit zo goed begrepen. Maar goed: ik schuif dit grote raadsel dan maar door naar het nageslacht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() Heer Harrie,
Ik denk dat ik het begrijp. Volgens mij wilde hij zeggen dat microwezens van spinazie leven en dat wij dus heel veel spinazie moeten eten opdat onze innerlijke microwezentjes nooit zullen sterven!
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want omdat mijne goede Vader (zijn naam zij geprezen) dat zo zeide ben ik veel spinazie gaan eten en daarom ben ik dan ook op de idee der microwezentjes gekomen. De microwezentjes waren natuurlijk zo blijde met Mij (omwille van al die spinazie) dat ze hun bestaan aan Mij wilden openbaren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |