![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#221 |
|
Europees Commissaris
|
Zie je het in nu je het opnieuw leest, of is het gewoon an sich onduidelijk dat het sarcastisch was
|
|
|
#222 |
|
Banneling
|
Neen, ik zie niet in dat het sarcastisch bedoeld was omdat er verschillende dergelijke reacties te lezen zijn (van anderen) die wel serieus bedoeld zijn.
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar goed
|
|
|
|
#224 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Banneling
|
Volgens Effect, hevige voorstander van het legaliseren van drugs, heeft het gebruik van bepaalde 'soorten' rare dromen als (neven)effect....
(zijn ze dan zo onschadelijk? Wat is het verschil tussen: Amnesia, NLX, of echt de zwaardere shit... silverhaze of zelfs Ice-o-lator? Zijn die allemaal 'onschuldig'... Of is dat zwaarder spul dan wiet? http://forum.politics.be/showpost.ph...81&postcount=9 |
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik vind het grappig dat je mijn post tegen mij probeert te gebruiken, maar zelfs van een zware ice-o-lator trip ga je geen lange-termijngevolgen ondervinden. Bijgevolg is het volkomen onschadelijk. Het enige wat kan gebeuren is dat je gekke belgicistische posts gaat maken |
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het verschil tussen NLX northern lights x ??? en Amnesia is simpel. De bloeitijd. Soorten verschillen nu eenmaal en ja de wiet is zwaarder geworden dan vroeger. De tomaten en komkommers worden er toch ook "beter" op? Binnenkort appels die niet meer bruin verkleuren enzovoort. Wat doen we toch allemaal hypocriet. De wereld vergaat aan ergere dingen, maar daar sluiten we de ogen voor. Als we maar kunnen hokjesdenken he. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1653 |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik probeer die niet tegen U te gebruiken... Ik stelde me maar bepaalde vragen... |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://www.cannaclopedia.be/ http://www.wietforum.nl/
|
|
|
|
#231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens... hetgeen ik 'vermeldde' heb ik gewoon uit deze post van een gewaardeerde medeforummer gestolen: http://forum.politics.be/showpost.ph...81&postcount=9 En U gaat toch niet beweren dat die niet eens het verschil kent tussen een sativa en indicaen zich niet in een discussie naar uitwerking, sociaal aanvaard zijn etc... mag moeien? Laatst gewijzigd door freelancer : 5 juni 2011 om 20:04. |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik snap ook niet waar u naartoe wil met een verbod. Criminaliteit stijgt en kwaliteit daalt erdoor. Beide zijn te vermijden met legalisatie, zonder negatieve gevolgen met zich mee te brengen. Het is dan ook een puur ideologische zaak, maar opnieuw, het is niet aan u om uw moraal op andere op te leggen. Als u niet wil blowen, goed voor jou, maar laat de doorsnee gebruiker met rust. |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Banneling
|
Update: zondag 5 jun 2011, 16:37
In Mexico is een kopstuk van een drugsbende opgepakt. De bende van Victor Manuel Izquierdo zou meer dan honderd mensen hebben gedood en begraven in een massagraf. De politie nam ook cocaïne en wapens in beslag. |
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Minister
|
Citaat:
The top. En er is altijd een volgende in lijn om een nieuw drugs imperium uit te bouwen. Misschien moeten we terug in reine komen met de natuur. |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Banneling
|
"We moeten in het reine komen met de natuur." schrijf je.
Wat bedoel je daarmee? En hoe is dit een oplossing voor de nefaste gevolgen van het verbod op de maatschappij. (zoals de subsidiëring van de georganiseerde misdaad) Laatst gewijzigd door artisjok : 5 juni 2011 om 20:35. |
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het zijn de gebruikers... Zonder gebruikers... geen aanbieders... |
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Banneling
|
|
|