![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
U doet een loze oproep, da's zoals zeggen als ge maar hard genoeg probeert, ge geen dieven meer gaat hebben.
|
|
|
|
#242 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Banneling
|
En verdelgingscentrum?
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Minister
|
It's our nature to consume.
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ooit was voorhuwelijkse seks ook verboden, tot men begon door te hebben dat je mensen niet kan verbieden te genieten van iets dat geen schade aanricht, en al helemaal niet aan derden. Het belangrijkste is dat ze het veilig doen. Ik denk dat drugs op dezelfde manier op termijn gelegaliseerd gaan worden, wat ik alleen maar kan toejuichen. Het duurt geen 20 jaar meer tot we het merendeel van de drugs legaal kunnen aankopen in België/Vlaanderen. |
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Banneling
|
Citaat:
OK nog een zwaarder vergif mengen in de drugs dan, die toch al vergif zijn, hoewel je er niet direct van dood valt. Misschien moet dat wat bespoedigd worden |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Banneling
|
Druggebruiker:
don't talk so loud don't walk so proud |
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zo raak je er natuurlijk nooit met de legalisering gelukkig de meerderheid is een enorm leger van moraalridders die de petieterige falanx van de drugslaafjes keer op keer weer verplettert gelukkig |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die logica begrijp ik niet. Ik wil een drugsbeleid met zo weinig mogelijk gezondheidsrisico's en zo weinig mogelijk criminaliteit. Jij wel net het omgekeerde. Ben je nog altijd op zoek naar wraak? |
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Minister
|
Citaat:
Er is zo'n negatieve invloed gepaard rondom drugs. En neen mensen, laat u niets wijsmaken. Het is niet de gebruiker zijn fout. Het is den aanbieder die iets brengt. Wij gebruiken al van voor de bijbelse teksten besproken werden in "mensentaal". Legaliseren zou inderdaad het einde van de oorlog tegen drugs zijn. Maar is het werkelijk the end? Willen ze het wel ten onder zien gaan? Het moet hen aardig wat geld in het laatje brengen. Jaja, ik hoor jullie al afkomen "die inkomsten vangen we op met belastingsgeld op drugs te innen". Mensen willen nu eenmaal gebruiken. En neen daarvoor moet je niet alles op de kaart zetten. De war on drugs in Mexico is wel iets dat ge niet kunt negeren. Zoiets vraagt tijd. Laat de wind maar waaien. Ze zal de plooien wel glad strijken. |
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Legalisering van alle drugs, op Europees niveau liefst, biedt meer voordelen voor alle partijen, dan het huidige non-beleid. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2011 om 08:25. |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Europees Commissaris
|
Eigenlijk moet het zijn : gebruikers verliezen oorlog tegen drugs.
Ieder is toch zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij rookt/spuit/drinkt of drinkt ? Ik rook. Maar dat is niet de verantwoordelijkheid van 'de wereld'. Dat heb ik zelf in de hand. Of niet, natuurlijk. |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Neen, de gebruikers zijn de oorlog VOOR drugs aan het winnen.
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een wietgeneratie... Een suske wiet generatie... |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Minister-President
|
U maakt er een karikatuur van, en dat is intellectueel oneerlijk. België is trots op zijn bier, algemeen gezien als beste van de wereld. Kan u mij uitleggen wat het verschil is tussen een pintje drinken op cafe, of een jointje roken met vrienden? Meer en meer jongvolwassenen kiezen voor het tweede gezien het beduidend minder nadelen met zich meebrengt.
|
|
|
|