![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
11,5 miljoen Belgen in 2020 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
11,5 miljoen Belgen in 2020 http://users.telenet.be/latinos/belgica/belgiumN.html In het noorden van Belgie - Vlaanderen - wonen de Vlamingen. Zij spreken Nederlands. de Vlamingen zijn met 5,5 miljoen mensen. In het zuiden van Belgie ligt Wallonie. In Wallonie wonen de Walen. Zij spreken Frans en ze zijn met 3,5 miljoen. Maar in Oost-Wallonie is ook het Duits een officiele taal. 60.000 mensen spreken daar Duits. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2011 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juni 2011 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch dat je weer gaat veralgemenen en kinderlijke artkels gaat gebruiken om uw 'gelijk' te halen..... het wij/zij denken zit erg diep bij u. De geschiedenis heeft ons toch een paar dingen geleerd en dat is dat de drang om een individu op basis van zijn religie en cultuur te beoordelen/veroordelen.... ons tot oorlog enz brengt. Het vooroordeel loslaten in de massa groeit uit tot discriminatie, die dan weer transformeert in haat dat geweld brengt en mogelijk kan leiden tot genocide of een holocaust. Die haat en vooroordelen zijn als een kanker waar deze rechtse meute zich in terug kan vinden. Ze blijven de eenzijdige waarheid aanhalen om hun haat te rechtvaardigen tot het de ziel van een hele natie heeft leeggevreten en ze hun gewenste oorlog hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in mijn commentaar ging het me er niet om om "mijn gelijk te halen" (wat schermt u toch graag met die uitdrukking!) maar gewoon om te illustreren dat er mensen zijn die wel degelijk bepaalde kwaliteiten en kenmerken toekennen aan Belgen en aan Vlamingen waardoor dezen zich onderscheiden van andere volkeren dit in tegenstelling met sommige forummers die er zonder meer van uitgaan dat er niks specifieks is aan een Belg of Vlaming. Het ging me dus helemaal niet om rechts of links maar om die kwaliteiten en kenmerken. Na zo'n onschuldig commentaar zit u meteen op uw paard en wenst me de les te lezen, echt eentonig want u geeft altijd dezelfde ongenuanceerde rechtlijnige mening en eerlijk gezegd tamelijk verzuurd lijkt u ook wel!
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je inhoudelijk reageren op mijn post AUB? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 7 juni 2011 om 14:53. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=z1DNz...layer_embedded Vandaar dat ik tegen islam ben. Tegen dat wij/zij denken. Tegen de discriminatie die daar ingebakken zit. U moet de rollen niet omdraaien. U schiet alweer op de boodschapper om islam te sparen. Raar toch. http://www.youtube.com/watch?v=XriDO...eature=related
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste Smiley, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste : het artikel werd oorspronkelijk door Eno geplaatst en ikzelf maakte de opmerking dat het wat kinderlijk geschreven is. U hoeft dus niet te doen of u dat uitgevonden hebt. Ten tweede : ik wilde geen gelijk halen in dit geval. Na een algemene opmerking over de stijl van het artikel gaf ik enkel commentaar op één item en dit commentaar geldt het algemene feit dat Belgen weinig vertrouwen in de overheid hebben en dat dit er in de huidige omstandigheden (immigratie) niet op verbetert. Verder : Als ik meen dat we rekening moeten houden met de vreemdelingen is dat geen vooroordeel maar gewoon de vaststelling van een feit. Ontkent u dat we hier in België minstens een miljoen vreemdelingen hebben en dat met die mensen rekening moet gehouden worden? Wilt u hen negeren? Wilt u ontkennen dat die mensen van diverse afkomst hun eigen problemen en moeilijkheden meebrengen en dat ze daar graag een oplossing voor vinden? Als u dat ontkent dan hebt ù misschien geen vooroordelen maar dan loopt u wel met heel grote oogkleppen rond! U spreekt toch zo gauw en onnadenkend met grote woorden : haat, kanker, rechtse meute … Gisteren was het dag op dag 66 jaar geleden dat mijn vader thuis keerde na een vijfjarige krijgsgevangenschap. Hij vertelde me dat hij zijn land niet meer herkende. Er waren de verwoestingen maar er was ook de haat zowel van de Witten (de “goeden” dus die zich op vreselijke wijze gewroken hebben in bepaalde plaatsen) als van de Zwarten. Misschien vraagt u zich af waarom ik dat erbij haal. Wanneer ik mensen als u hoor praten, denk ik dikwijls hoe de na-oorlogse generaties tot hiertoe weinig noemenswaardige problemen gekend hebben en a.h.w. vreselijk verwend zijn opgevoed. Maar er is wel degelijk een levensgroot probleem tengevolge van de enorme toevloed van vreemdelingen en u weigert het probleem te zien. In de jaren ’30 zagen weinigen het probleem van de steeds toenemende dreiging van Duitsland, nu zien weinigen het probleem veroorzaakt door de grote inwijking. Het is vijf voor twaalf. Waarschijnlijk zal het vijf na twaalf zijn voor sommige stijfhoofdigen eindelijk willen toegeven dat er al lang moest ingegrepen worden om te zorgen dat deze massa vreemdelingen zich hier integreren t.t.z. respect en begrip leren opbrengen voor het land waar en het volk met wie zij hun toekomst wensen te delen.
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() @ marie
ik heb alleen bevolkingscijfers aangehaald voor Eberhardt die beweert dat autochtonen uitsterven, en die onjuiste cijfers opgaf de hele tekst interesseert me verder niet, persoonlijk Dat de tekst een info is voor Latino's in Ghent is natuurlijk charmant Graapig dat jullie als Vlamingen daar verder mee stoeien |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Mij valt juist op dat méér en méér mensen iets tegen allochtonen krijgen...In mijn omgeving zelfs linksen, en groenen. Iedereen heeft wel een vriend of familielid dat door vreemd uitschot bestolen of ineengesagen is tegenwoordig, in het geval het je zelf niet overkomen is. En welke vrouw is nog niet voor hoer uitgemaakt door de Nieuwe Medeburgers, bespuwd of erger ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Een goede allochtoon is een allochtoon die vrijwillig het land verlaten heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Als ze in Vlaanderen wonen mogen ze het in het Vlaams schrijven. Of is dat hen te min ? Want zoja, mogen ze het afstappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil jij hier komen beweren dat je met een TFR (total fertility rate) van 1,4 voor de witte Vlaamse vrouw sinds 1970 NIET uitsterft ?
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 juni 2011 om 23:22. |
![]() |
![]() |