![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik had het weldegelijk over de instelling. De schrik voor overlast zit er zeker in. Ik denk dat het debat zelf, de pro's en de cons, misschien emotioneel wordt gevoerd maar dat vooral rationele argumenten doorslaggevend zullen zijn.
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Roken, snuiven, drinken kan je thuis, en op alle leeftijden. Als ouder een kind proberen te overtuigen van de slechte effecten van je eigen slechte gewoontes is mijn inziens meestal zinloos. Tenzij ze ondertussen beter weten dan u, door informatie van derden. Maar ik betwijfel of ze uw preek geloofwaardig zullen vinden. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik betwijfel zelfs of preken bij de meeste mensen wel iets uithaalt.
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is inderdaad zo, preken verveelt de meeste mensen.
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Banneling
|
Citaat:
we zullen er wel voor blijven zorgen dat de drugs de oorlog verliezen tegen de wereld |
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat van suske wiet generatie is ook goed Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2011 om 13:56. |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en vind het OK dat de samenleving zich wreekt op wie dat wel doen, met name op de dealers natuurlijk. Voor wat de gebruikers betreft, die moet je voor zover mogelijk helpen, heropvoeden, begeleiden, ontgiften. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2011 om 14:10. |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
Die doen wat ze willen en moeten zich door niemand laten commanderen.
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Banneling
|
Citaat:
blijf nu toch allemaal eens af van die ellendige drugs het haalt jullie bewustzijn naar beneden je voelt je misschien wel even goed maar daarna is het toch weer de kater waardoor je altijd maar meer en meer van dat spul moet gaan pakken dat is toch een infernale cirkel breek toch eens met die smerige gewoonte Christus heeft nooit drugs gepakt of ondersteund alleen op de bruiloft van Canaä maar ja, zelfs de zoon van god kan wel eens in de fout gaan hé het biezonderste is dat je weet, door zijn voorbeeld dat je drugvrij door het leven kan gaan |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
lol, christus was misschien wel 1 van de eersten die medicinale marihuana gebruikte
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
We verbieden toch ook niet videogames omdat er Warcraft-verslaafden zijn? Zou een beetje drastisch zijn... |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is net omgekeerd, ervaren wietgebruikers gebruiken steeds minder.
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vierduizend jaar eerder, de Scyten, die gebruikten wiet om in contact te treden met hun goden. (lees, om hen te amuseren.)
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Visioenen?
|
|
|
#277 |
|
|
hallucinaties klinkt zo... slecht...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#278 |
|
Banneling
|
Noemt men die niet betwieters?
Laatst gewijzigd door freelancer : 7 juni 2011 om 14:50. |
|
|
|
|
|
#279 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn tijdens de middeleeuwen veel van die bezoekingen door de duivel opgeschreven in de kloosterordes. De rode draad daar doorheen is de afwijzing van het onderbewustzijn, ook al sprak de bezoeking/duivel/visioen de klare waarheid.
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ook typisch is dat de meeste studenten die wiet roken van hun joints afblijven tijdens de examenperiode. Op dit moment is mijn studentenstad zo goed als wietvrij, zelfs als je hard zoekt ga je niets vinden. Niet dat iemand het nodig heeft, examens gaan voor. Eens ze afgestudeerd zijn, vermindert dat tot een jointje in het weekend. Niks mis mee uiteraard. |
|
|
|
|