Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2011, 21:30   #8601
regenboog
Schepen

regenboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Wetende dat vrijwel alle vrouwen op zijn minst biseksueel zijn is dit een vrij domme uitspraak.
Wablieft? Op z'n minst dan nog...
Ik heb al meermaals opgemerkt dat mensen met instabiele identiteit geneigd zijn om zowat iedereen van hetzelfde te verdenken. Begrijpelijk natuurlijk, beter vermeende medestanders dan geen...Mijn condolenties...
regenboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2011, 21:36   #8602
St Germain Tourist
Burgemeester

St Germain Tourist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenboog Bekijk bericht
Ik heb al meermaals opgemerkt dat mensen met instabiele identiteit geneigd zijn om zowat iedereen van hetzelfde te verdenken. Begrijpelijk natuurlijk, beter vermeende medestanders dan geen...Mijn condolenties...
Dat vrouwen en vooral jonge meisjes iets bisexueler zijn aangelegd dan jongens, ik kan niet zeggen dat hij ongelijk heeft. Maar zijn meisjes die elkaar een zoen op de mond geven meteen biseksueel ? Ze zijn in ieder geval niet vies van elkaar
Als je als jongen zoiets doet met een andere jongen, zal iedereen je zien als homo, en op z'n minst als biseksueel.
St Germain Tourist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2011, 22:19   #8603
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Paulus, ik moet zeggen dat ik door bovenstaande posts ook stilaan in die richting begin te denken.
Ik had u hoger ingeschat.
Oud 8 juni 2011, 05:07   #8604
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja een week aangezien Paulus mij negeert, telkenmale ik rationele argumenten geef
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8462

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 05:09   #8605
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarin heb je groot gelijk.

Paulus.
Oud 8 juni 2011, 05:11   #8606
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St Germain Tourist Bekijk bericht
Dat vrouwen en vooral jonge meisjes iets bisexueler zijn aangelegd dan jongens, ik kan niet zeggen dat hij ongelijk heeft. Maar zijn meisjes die elkaar een zoen op de mond geven meteen biseksueel ? Ze zijn in ieder geval niet vies van elkaar
Als je als jongen zoiets doet met een andere jongen, zal iedereen je zien als homo, en op z'n minst als biseksueel.
Het is gewoon pure onzin te stellen dat alle meisjes biseksueel zouden zijn.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 8 juni 2011 om 05:20.
Oud 8 juni 2011, 05:12   #8607
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Paulus, ik moet zeggen dat ik door bovenstaande posts ook stilaan in die richting begin te denken.
Ik had u hoger ingeschat.
Wel, ik had gedacht dat het niet zo lang ging duren voor "effect" door heeft dat het geen enkele zin heeft om op mijn schrijfsels te reageren gedurende een weekje.

Ik hoop dat hij de volgende keer eerst nadenkt vooralleer hij me voor homofoob uitmaakt. Ik hoef dergelijke ongefundeerde beledingingen niet te nemen en de moderatie slaapt blijkbaar.

Het enige wat ik nog kan doen, zijn acties als deze. Misschien helpt het, misschien ook niet. Dat zie ik na een weekje wel. Ik deed het al eens vroeger en toen heeft het zeer goed geholpen.

Ik heb ook mijn waardigheid.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 8 juni 2011 om 05:21.
Oud 8 juni 2011, 05:37   #8608
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja een week aangezien Paulus mij negeert, telkenmale ik rationele argumenten geef
Dat zal hij ook na die week blijven doen, zoals hij dat trouwens ook al voor die week deed.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 05:44   #8609
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij nader inzien, zijn negeerlijst is blijkbaar defect.
Oud 8 juni 2011, 05:47   #8610
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat hij de volgende keer eerst nadenkt vooralleer hij me voor homofoob uitmaakt. Ik hoef dergelijke ongefundeerde beledingingen niet te nemen en de moderatie slaapt blijkbaar.
Voor de elfendertigste keer: homofoob is geen scheldwoord; het is een vaststelling. Als u bang bent voor kleine ruimten en ik noem u claustrofoob, dan is dat toch ook geen belediging? Wat is me dat nu voor zever...

Citaat:
Het enige wat ik nog kan doen, zijn acties als deze.
En het enige wat u ermee bereikt, is dat u uw eigen geloofwaardigheid - voor over daar nog sprake van was - onherroepelijk ondermijnt.

Citaat:
Ik heb ook mijn waardigheid.

Paulus.
Die weet u dan wel erg goed verborgen te houden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 07:08   #8611
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Voor de elfendertigste keer: homofoob is geen scheldwoord; het is een vaststelling. Als u bang bent voor kleine ruimten en ik noem u claustrofoob, dan is dat toch ook geen belediging? Wat is me dat nu voor zever...

En het enige wat u ermee bereikt, is dat u uw eigen geloofwaardigheid - voor over daar nog sprake van was - onherroepelijk ondermijnt.

Die weet u dan wel erg goed verborgen te houden...

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8502

Paulus.
Oud 8 juni 2011, 07:50   #8612
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
U heeft duidelijk weinig vriendinnen, of u praat er gewoon niet mee over seks. Wat ik geleerd heb van mijn vriendinnen, liefjes en exen, is dat ze allemaal biseksueel zijn, en deze stelling wordt gestaafd door evolutionaire psychologie. Dit had meerdere voordelen aangezien biseksuele vrouwen efficiënter zijn in het uitkiezen van een goede (mannelijke) partner.

De hele verklaring kan je een boek over schrijven, gelukkig zijn deze al geschreven. Ik raad je aan om Sperm Wars en The Naked Ape te lezen.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 07:52   #8613
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
U verziekt en blokkeert de discussie met dit soort berichten. Als u iemand negeert, dan antwoordt u gewoon niet op zijn/haar berichten. Als u niet stopt met steeds dezelfde quote te spammen, dan zal ik geneigd zijn u aan te geven bij de moderators, teneinde deze discussie zijn normaal verloop te gunnen.

Het valt mij op dat u gewoon al uw tegenstanders negeert, lalala I can't hear you zeiden ze in de kleuterklas. De kop in het zand steken is de meest praktische manier om geen ongelijk te hebben uiteraard.
Oud 8 juni 2011, 07:57   #8614
Ganzenbordfan
Banneling

Standaard

Citaat:
U heeft duidelijk weinig vriendinnen, of u praat er gewoon niet mee over seks. Wat ik geleerd heb van mijn vriendinnen, liefjes en exen, is dat ze allemaal biseksueel zijn, en deze stelling wordt gestaafd door evolutionaire psychologie. Dit had meerdere voordelen aangezien biseksuele vrouwen efficiënter zijn in het uitkiezen van een goede (mannelijke) partner.

De hele verklaring kan je een boek over schrijven, gelukkig zijn deze al geschreven. Ik raad je aan om Sperm Wars en The Naked Ape te lezen.
Evolutionaire psychologie is een hoop quatsch. Ik snap niet dat mensen dat beschouwen als een volwaardige wetenschap.
Ganzenbordfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 08:06   #8615
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan Bekijk bericht
Evolutionaire psychologie is een hoop quatsch. Ik snap niet dat mensen dat beschouwen als een volwaardige wetenschap.
Evolutionaire psychologie is een post hoc "wetenschap" en in die zin inderdaad niet echt wetenschappelijk. Het geeft echter een verklaring voor heel wat dingen, en laat toe relatief accurate voorspellingen te doen. Een van die voorspellingen is het biseksuele karakter van het overgrote deel van de vrouwen. Uit mijn eigen ervaring weet ik dat dit vrijwel altijd opgaat.
Oud 8 juni 2011, 08:17   #8616
Ganzenbordfan
Banneling

Standaard

Citaat:
Evolutionaire psychologie is een post hoc "wetenschap" en in die zin inderdaad niet echt wetenschappelijk. Het geeft echter een verklaring voor heel wat dingen, en laat toe relatief accurate voorspellingen te doen. Een van die voorspellingen is het biseksuele karakter van het overgrote deel van de vrouwen. Uit mijn eigen ervaring weet ik dat dit vrijwel altijd opgaat.
Uit mijn ervaring weet ik dan weer dat er vrouwen zijn die daar absoluut niets van moeten weten. Volgens mij is het gewoon minder taboe als vrouwen dingen doen met elkaar. Haast geen kat gaat verontwaardigd zijn als vrouwen elkaar aflebberen. Als mannen dat doen, o wee. Het feit dat mannen elkaar schijnbaar minder snel al dan niet in het openbaar gaan aflebberen of er voor uitkomen dat ze dat leuk vinden, wil niet zeggen dat er minder mannen zijn met op zijn minst biseksuele gevoelens.
Ganzenbordfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 08:46   #8617
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Speciaal voor die mensen die blijven volhouden dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, dat de waargenomen fenomen in de dierenwereld komen door een gebrek aan aanwezigheid van het andere geslacht, etc, etc..

Nu gaan we ophouden dat argument te gebruiken, ok?
Eerst en vooral, ik heb niets tegen homo's zolang zij niets tegen mij hebben

Maar het dierenargument, zowel pro als contra, houdt geen enkel morele waarde in aangezien dieren geen mensen zijn. Necrofilie komt immers ook voor bij dieren en ik denk dat de meesten dat verwerpelijk vinden.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 08:56   #8618
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan Bekijk bericht
Uit mijn ervaring weet ik dan weer dat er vrouwen zijn die daar absoluut niets van moeten weten. Volgens mij is het gewoon minder taboe als vrouwen dingen doen met elkaar. Haast geen kat gaat verontwaardigd zijn als vrouwen elkaar aflebberen. Als mannen dat doen, o wee. Het feit dat mannen elkaar schijnbaar minder snel al dan niet in het openbaar gaan aflebberen of er voor uitkomen dat ze dat leuk vinden, wil niet zeggen dat er minder mannen zijn met op zijn minst biseksuele gevoelens.
Uiteraard, dat ontken ik niet. Maar het is een zeer kleine groep. Ik denk zelfs dat er meer lesbische dan hetero vrouwen zijn, met de overgrote groep biseksueel. Bij mannen is het meer extreem homo/hetero met een relatief kleine groep biseksueel.

Nu dit zijn enkel mijn conclusies die ik getrokken heb uit de boeken die ik gelezen heb, gecombineerd met ervaring van de vele vrouwen waarmee ik over dit onderwerp heb gepraat.
Oud 8 juni 2011, 12:54   #8619
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U verziekt en blokkeert de discussie met dit soort berichten. Als u iemand negeert, dan antwoordt u gewoon niet op zijn/haar berichten. Als u niet stopt met steeds dezelfde quote te spammen, dan zal ik geneigd zijn u aan te geven bij de moderators, teneinde deze discussie zijn normaal verloop te gunnen.

Het valt mij op dat u gewoon al uw tegenstanders negeert, lalala I can't hear you zeiden ze in de kleuterklas. De kop in het zand steken is de meest praktische manier om geen ongelijk te hebben uiteraard.
Hij kan u niet horen.
Oud 8 juni 2011, 12:57   #8620
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hij kan u niet horen.
Paulus:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be