![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze draad alleen al staat vol met jouw leugens!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt nog nooit van 'ironie en/of sarcasme' gehoord?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 juni 2011 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ik een link geef naar een pagina, en je ziet de info niet staan wil ik je graag helpen zodat je die toch vindt. Als je geen hulp wil, beweer dan niet herhaaldelijk dat de info er niet staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1305 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....64#post5495264 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1306 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1307 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1308 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had 't over "niet EU 'familie' van BELGEN"! ...en 'Belgen', kan van alles zijn, vanaf 't moment ze dat vodje waar de B op staat gekregen hebben zijn ze 'Belg'! Belgen die familie hebben in niet EU landen dus, kunnen in aanmerking komen voor gezinshereniging. Artikel 12bis, §3 Vw..
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 juni 2011 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee, begin nu maar 'n rondje; "Noem jij dat bronvermeldingen" etc...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen kleinkindjes, mijn zoon is ook overleden! Bovendien mag iedereen hier komen wonen zolang ze maar zelfbedruipend zijn en niet uit de staatsruif vreten waar Spanjaarden voor gewerkt en aan bijgedragen hebben. Ik vreet óók niet uit de Spaanse ruif, neem zelfs geen job weg van 'n Spanjaard, integendeel, ik draag bij aan de Spaanse economie door mijn geld hier te spenderen, zònder er iets voor terug te 'eisen' en 'n groot bakkes op te zetten tegen autochtonen, hen gaan vertellen hoe 't moet en hoe zij 't moeten doen! Zònder constant amok te maken, de straatterrorist uit te hangen, andermans eigendommen vernielen, voortdurend 't slachtoffer uit te hangen en ga zo maar door...de lijst is oneindig. Aanpassen & bijdragen of opkrassen, zo simpel is dat!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 juni 2011 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zorgt er dan voor uw geld?? Uw werkvolk mss?? .... En jij gaat de opbrengst die zij voor u verdienen nog eens opvreten in het buitenland? Schoon van u!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo lang ik niet van criminele praktijken leef, heeft daar niemand iets mee te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
krant + datum (niet eens de titel van het artikel)Ik wacht nog steeds op de namen van de rapporten van de KBS en de OESO. Mochten die namen gekend zijn, dan kunnen we er die rapporten bijnemen en de cijfers controleren. Maar dat mag blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1316 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De pagina ging over : Ouders van een minderjarige vluchteling en onderaan de pagina : Ouders van andere niet-EU vreemdelingen Ouders van niet-EU onderdanen (die geen AMA zijn) kunnen niet via gezinshereniging naar België komen. Uitzondering : voor Turkije is er een bilateraal akkoord (niet voor Marokko) Ouders van andere vreemdelingen kunnen eventueel wel een beroep doen op de procedure van artikel 9bis indien het voor hun bijna onmogelijk is om een gezinsleven te hebben. Dit zal echter slechts zeer zelden toegestaan worden. http://www.kruispuntmi.be/vreemdelin...s.aspx?id=4564 Je krijgt de link van de pagina. Ik veronderstel dat je kan lezen, en dan geef je het nog niet correct weer. Is dat niet kunnen of kwaad opzet? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Dan kan je wachten tot je 'n ons weegt, want ik geef je die namen niet MEER, ik heb ze hier 1 X geplaatst, NIET om over die cijfers in discussie te gaan, want over die cijfers heb ik m'n mening reeds geschreven en dat was 'einde discussie' daarover, voor mij, maar om aan te tonen dat ze er wel degelijk in stonden! -Maar voel je vrij om de namen van die onderzoeken zèlf op te zoeken in dat boek, dat overal vrij verkrijgbaar is, om de cijfers te 'controleren', dat m�*g best, want dat boek is NIET verboden hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS; Ik schrijf niet 'die' familie, maar 'Belgen die familie hebben in niet EU landen'...wezenlijk verschil wat jij er van wil maken. ...en daarbij stel ik me die vraag nòg maar eens...'niet kunnen of kwaad opzet'? Toch maar, voor alle zekerheid; de 'die' in die zin slaat op 'Belgen' en niet op 'familie'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 juni 2011 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belgen die familie hebben in niet EU landen dus, kunnen in aanmerking komen voor gezinshereniging.Je hebt het dan over emigratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1320 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
krant + datum (niet eens de titel van het artikel) Citaat:
|
||
![]() |