![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 |
|
Minister
|
De wet, is de wet!
|
|
|
|
|
|
#542 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Maar bedankt om het veganisme als een waarde-oordeel te highlight-en Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 17:30. |
||
|
|
|
|
|
#543 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Iets denken is niet hetzelfde als iets zeker weten. Bij schadelijkheid wordt ook de schade aan anderen en dergelijke gerekend.
|
|
|
|
#544 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
En kan je tenminste de link laten staan. Bij voorbaat dank. Laatst gewijzigd door artisjok : 9 juni 2011 om 17:31. |
||
|
|
|
|
|
#545 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#546 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 9 juni 2011 om 17:34. |
|
|
|
|
|
|
#547 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar als je liever hebt van niet, zeg het me maar J emoet ook eens naar de edit kijken, die loopt een half uur, weet je wel Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 17:33. |
|
|
|
|
|
|
#548 |
|
Banneling
|
70 km/u op het autostrade is ook rijden...niet zeveren a.u.b. er is een duidelijk wettelijk en wetenschappelijk kader over welke stoffen en in welke hoeveelheid écht beinvloeden..chocolade en koffie zijn wettelijk en wetenschappelijk geen (schadelijke) drug..so shut the fuck up met die bullshit..
|
|
|
|
|
|
#549 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het debat gaat over het rapport van de Global Commission on Drug Policy. Waarom wordt het gebruik van drugs in het algemeen steeds geminimaliseerd worden? |
|
|
|
|
|
|
#550 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Soft- en harddrugs willen enkel de pro-legaliseerders niet meer hanteren, verantwoordelijke mensen blijven dit onderscheid maken.. |
|
|
|
|
|
|
#551 |
|
Banneling
|
Wat staat er in dat rapport over koffie en chocolade(melk) ??????
|
|
|
|
|
|
#552 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#553 | |
|
Banneling
|
artisjok
Citaat:
ik heb zicht op de twee terreinen, dat is niet zo eenzijdig als het terrein van de alleen maar verslaafde Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 17:44. |
|
|
|
|
|
|
#554 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De enigen die de termen soft- en harddrugs gebruiken zijn beleidsmakers. Die beleidsmakers zijn echter geen wetenschappers. Daarom delen ze drugs vaak in onder de verkeerde gradering. Men hoeft maar te kijken naar de Controlled Substances Act. Marihuana, LSD en mushrooms worden bijvoorbeeld ingedeeld onder Schedule I, wat in Nederland harddrugs zou heten. Vergelijk dit dan met de grafieken uit mijn bron, en u zal zien dat er geen wetenschappelijke verantwoording is om die drugs daar in te delen. En dat zijn nog maar enkele voorbeelden.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 9 juni 2011 om 17:49. |
|
|
|
|
|
|
#555 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....30#post5498230 http://forum.politics.be/showthread....02#post5498202 http://forum.politics.be/showthread....22#post5498222 |
||
|
|
|
|
|
#556 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Op diegene die ik aankleef, ook niet, heb ik al gezegd. <<<<<<<ik leg me neer bij de democratische consensus, ik ben een democraat, en bovendien, bovendien ben ik vergeten wat ik nog wou zeggen, wat jammer nou voor jou Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 17:52. |
||
|
|
|
|
|
#557 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar vind ik de koffie en chocomelkjes terug ? |
|
|
|
|
|
|
#558 |
|
Banneling
|
Cafeïne is nog iets anders dan koffie
chocolade is geen drug info over chocolade wiki. Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC (de werkzame component van cannabis). Vanwege de aanwezigheid van deze stoffen is het populaire misverstand ontstaan dat chocolade een stimulerend effect op de hersenen zou hebben en bovendien verslavend zou zijn. Dit is echter niet het geval, omdat de genoemde stoffen in een dusdanig kleine concentratie voorkomen in chocolade, dat een gemiddeld mens vele tientallen kilo's pure chocolade zou moeten eten om ook maar het geringste effect te ervaren. Hier staat zelfs dat chocolade niet verslavend is Maar ik laat het toch, omdat ik veganist ben Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 18:03. |
|
|
|
|
|
#559 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Veel plezier. Het is een uitgebreide lijst.
|
|
|
|
#560 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En de schadelijkheid aan anderen bij een sjat kaffe of een chocomelkske is ? |
|
|