![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
De invloed van alcohol. Noem je die ook verwaarloosbaar? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#622 |
|
Banneling
|
Wat is er nu misdadig aan af en toe een jointje roken, dat het in de strafwet moet?
|
|
|
|
|
|
#623 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
![]() http://www.cato.org/pub_display.php?pub_id=10080 http://www.cato.org/pub_display.php?pub_id=12169 http://www.cato.org/pub_display.php?pub_id=9932 Allemaal tegen prohibitie. En toch geen "linkse rastakopjes".
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 10 juni 2011 om 06:48. |
|
|
|
|
|
|
#624 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ga jij je kinderen voortaan geen sla meer geven ? |
|
|
|
|
|
|
#625 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In geen 100 jaar ga je een zinnig mens kunnen overtuigen voor legalisatie als je hem een junkie blijft noemen...nog in geen 1.000 jaar laat ik mij overtuigen door links-extremistische argumenten.. |
|
|
|
|
|
|
#626 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Overigens moet u mij geen woorden in de mond leggen. Nooit ofte nimmer heb ik hier iemand een junk genoemd. Dat is iets wat freelancer graag doet.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 10 juni 2011 om 06:57. |
|
|
|
|
|
|
#627 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nogmaals ik en vele anderen zijn redelijke mensen maar er zullen anderen uit de kast moeten komen met argumenten want de rastakopjes zijn duidelijk de verkeerde boodschappers.. |
|
|
|
|
|
|
#628 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan is speed en cocaïne ook geen drugs. Dan is 1 glas alcohol en enkele trekjes van een joint voor velen ook geen drugs. |
|
|
|
|
|
|
#629 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Misschien heeft u gewoon schrik dat, wanneer u die papers leest, uw eigen opinie extremistisch blijkt te zijn. En anders moet u gewoon toegeven dat u zowel links als rechts (alsook de apolitieke wetenschap) in deze volledig negeert. Blijven vasthouden aan die vooroordelen, vooral doen.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 10 juni 2011 om 07:09. |
|
|
|
|
|
|
#630 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.drugsbeleid.nl/derden_cohen_1207.htm Of in geen 1000 jaar? P.S. Je ontkracht geen argumenten door ze "links-extremistisch" te noemen, wel door tegenargumenten naar voor te brengen. Of heb jij geen argumenten. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 juni 2011 om 07:04. |
|
|
|
|
|
|
#631 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Eigenzinnig heeft zo'n typische op hol geslagen "mij maak je niks wijs"-attitude die eigenlijk nergens op slaagt.
|
|
|
|
|
|
#632 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De mate van verslaving en beinvloeding...dat telt ...daarom dat een fluteffectdrug zoals nicotine toch als gevaarlijk wordt beschouwd, wat maakt dat slaapverwekkende middelen zoals benzodiazepines enkel onder medisch toezicht worden verstrekt..enz. de reden waarom sla niet verboden is voor kinderen..DAT is een argument niet het feit dat een stof op een wikipedialijst staat... |
|
|
|
|
|
|
#633 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Cannabis gaat zeker nuttige medische toepassingen hebben. Een jointje roken is zeker geen criminineel gedrag. Maar iedereen een druggebruiker noemen is net hetzelfde als een huis kraken om de woningnood aan te klagen..onredelijke provocerende argumenten die bij de doorsnee mens de verkeerde reactie losweken..simpel..als je dat niet begrijpt dan kan je je nog een paar decennia ergeren aan het feit dan er nog niets gelegaliseerd is.. |
|
|
|
|
|
|
#634 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Het ergste is dat beleidsmakers zich hier ook jarenlang schuldig aan gemaakt hebben, en dat nog steeds doen.
|
|
|
|
#635 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar met niemand koopt nog iets bij een dealer komen we er niet, dat is verschil tussen hysterie en realisme.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 juni 2011 om 07:33. |
|
|
|
|
|
|
#636 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Argumenten doen er wel toe bij mij maar alleen de redelijke en niet de agressieve provocerende..een patattenveld vernielen is geen redelijk argument tegen genetische manipulatie integendeel een meerderheid van de de bevolking is geneigd van zich automatisch te positioneren recht tegenover de standpunten van extreem-links.. versta je nu waarom ik zeg dat alles wat extreem-links mee afkomt of voorhand een verloren zaak is ? |
|
|
|
|
|
|
#637 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik heb een link naar een multi-criteria analyse over schadelijkheid gegeven (uit het hoogstaande wetenschappelijke magazine The Lancet), een link van rechtse inslag over het succes van het drugsbeleid in Portugal (decriminaliseren van alle drugs), een link van rechtse inslag over het geweld in Mexico dat gepaard gaat met het huidige drugsbeleid (waarin ook opgeroepen wordt om de algehele prohibitie op te heffen) en nog een link van rechtse inslag waar men het financiële aspect aanhaalt om tegen prohibitie te ageren (het huidige beleid is veel te duur). http://www.cato.org/pub_display.php?pub_id=10080 http://www.cato.org/pub_display.php?pub_id=12169 http://www.cato.org/pub_display.php?pub_id=9932 http://www.thelancet.com/journals/la...462-6/fulltext En toch begint u steeds weer over dat vage "extreem-links" en "rastakopjes". Het interesseert u misschien niet, maar ik ben geen "extreem-links rastakopje". Ik provoceer niet door de waarheid te zeggen. Een drug is een drug, daar kan u niets aan veranderen. PS: Lees die zaken nu ook eens. U blijft maar naast de kwestie lullen.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 10 juni 2011 om 07:42. |
|
|
|
|
|
|
#638 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Cato.org is helemaal niet eens een rechts-conservatieve groep..maar dat is het punt niet.. Een drug is geen drug..daarom dat in elk land ter wereld er een groot onderscheid gemaakt wordt...dat u dat niet kan verandert er niks aan.. |
|
|
|
|
|
|
#639 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#640 | |
|
Banneling
|
Citaat:
There's a lot of empty space out there Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2011 om 08:24. |
|
|
|
|