![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alcohol staat op nummer 1 bij u en mushrooms op de laatste plaats..waarbij men wel netjes de parameter 'aantal gebruikers' weglaat om te bekomen wat men voor ogen had...waarmee ik niet zeg dat mushrooms schadelijk zijn, ik heb daar geen flauw idee van.. Ik kan bevoorbeeld ook aantonen dat de step het allerveiligste vervoersmiddel is aan de hand van het aantal gekwetsten en doden in het verkeer.. Mijn geloof in een statistiek met een steekproef onder 2 man en een paardenkop en één professor aan hun roer is allang onbestaande ... |
|
|
|
|
|
|
#662 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gelukkig begint het beetje bij beetje door te sijpelen. (zie het rapport waarover deze discussie gaat) |
|
|
|
|
|
|
#663 |
|
Gouverneur
|
U weet niet waar u over praat. U moet die wetenschappelijke analyse toch maar eens lezen voor u zo'n rare conclusies trekt. Maar ja, lezen wat er staat is zo saai, hé.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 10 juni 2011 om 09:06. |
|
|
|
|
|
#664 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een drug is pas een drug als er een roes mee gepaard gaat? |
|
|
|
|
|
|
#665 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is waarschijnlijk psychosomatisch en ligt zeker niet aan de cafeïne in de koffie. |
|
|
|
|
|
|
#666 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#667 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je hebt ze niet gezien. http://forum.politics.be/showthread....57#post5500257 http://forum.politics.be/showthread....67#post5500267 |
|
|
|
|
|
|
#668 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan dan wel een tas warme melk drinken dat bevorderd je inslaap dan weer ( warme melk = drugs) Psychosomatisch ..nee..DRUGS ook niet...een stof met een lichte invloed..een mug die je weer wil vergelijken met de olifanten..arti dat pakt geen verf bij mij, waarom blijf je dan steevast doorzeuren over uw ridicule vergelijkingen.. |
|
|
|
|
|
|
#669 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is wel iets bij dopingcontrole Ik denk dat meer dan twee drie koppen koffie gedetecteerd wordt via het cafeïne-gehalte bij controles, maar ben niet geheel zeker |
|
|
|
|
|
|
#670 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#671 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In de tweede pareer je een vraag met een tegenvraag niet met een argument.. Dat de criminaliteit samenhangt met een verbod aanvaard ik wel als argument om een legalisatie te bespreken.. |
|
|
|
|
|
|
#672 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nog steeds geen antwoord over de klassificatie van sla en warme melk en of jij deze drugs ( slaapverwekkende middelen) aan je kinderen geeft.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 juni 2011 om 09:17. |
|
|
|
|
|
|
#673 | |
|
Banneling
|
Citaat:
lees nog eens over ik ben ook niet van plan mezelf meer dan één keer te herhalen tenminste, dat probeer ik I shall say this only twice: Ik vermijd koffie omwille van zijn verslavende eigenschappen, niet omwille van zijn psychotrope eigenschappen (die het nauwelijks bezit) Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2011 om 09:20. |
|
|
|
|
|
|
#674 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
In het tweede Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#675 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het heeft ook met jou geen zin praat maar verder met je vriendjes drugverslaafden veel succes nog om het onverboden te maken maar ik vrees voor jullie winst in de oorlog voor de drugs Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2011 om 09:26. |
|
|
|
|
|
|
#676 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#677 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je blok staat; als je niet kan vertellen wat er zo misdadig is aan het gebruiken, verhandelen en produceren van drugs (uitgezonderd alcohol e.d.); dan stop je beter. |
|
|
|
|
|
|
#678 |
|
Banneling
|
De crimimaliteit verkleinen door de criminaliteit af te schaffen:
wat een geniaal idee |
|
|
|
|
|
#679 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
bah..vuile vieze drug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 juni 2011 om 09:32. |
||
|
|
|
|
|
#680 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is misdadig omdat het mensen en samenlevingen debiliteert en kapotmaakt dat heb ik al twee keer eerder gezegd Wat me definitief tegen jou ingenomen heeft is dat je het nodig vond een provocatie te produceren als deze: dat drugs onschuldig zijn want ouders geven ze aan hun kinderen. Daarmee kan ik met een gerust hart van jou afscheid nemen in de drugsdiscussie je leest toch overal overheen en ik ga me geen tien keer herhalen doei Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2011 om 09:34. |
|
|
|
|