![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#682 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De argumenten van arti dat de bestaande drugscircuits minder crimineel en onveilig zullen worden bij een legalisatie wil ik best geloven.. |
|
|
|
|
|
|
#683 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#684 |
|
Banneling
|
Legislatie als het paard van Troje, daar hebben de junkies natuurlijk geen boodschap aan als tegenargument
|
|
|
|
|
|
#685 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou eerder zeggen; het kan mensen en maatschappij kapotmaken en verzwakken. Van het verbod is het nu zeker dat het mensen en maatschappij kapotmaakt. Maar jij verkiest toch het verbod; het ergste kwaad. Ik heb nergens geschreven dat " drugs onschuldig zijn want ouders geven ze aan hun kinderen." Graag citaat met link waar ik dit zou geschreven hebben! Laatst gewijzigd door artisjok : 10 juni 2011 om 09:44. |
|
|
|
|
|
|
#686 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#687 |
|
Banneling
|
![]() Arti en /of donzigschaap : Is dit nu een dealer van gelegaliseerde drugs ? |
|
|
|
|
|
#688 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar hoeveel keer ga jij eigenlijk herhalen dat je mij met rust gaat laten? Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2011 om 09:54. |
|
|
|
|
|
|
#689 |
|
Banneling
|
Ik ga nu ergens elders zeveren en trollen
|
|
|
|
|
|
#690 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Me dunkt is sla ook niet opgenomen in de tabel van the lancet die jij niet wil bekijken. Mag ik nu eens weten of ik je correct begrepen heb? Is een drug pas een drug als er ook een roes wordt opgewekt? |
|
|
|
|
|
|
#691 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En leer eens lezen..ik beschouw ( de wetgever) alle stoffen die een verslavend effect kunnen hebben of een aantoonbare geestenbeinvloeding kunnen veroorzaken als drugs..bij de legale zijn er 2 vrij te krijgen..nicotine en alcohol, en een hoop enkel op voorschrift..medicijnen.. Die tabel is wel de heilige graal voor u blijkbaar?..ik mis anders o.a. nog een hoop medicijnen met een verslavend en geestbeinvloedend effect en bij de andere producten wordt er geen rekening gehouden met noch de gebruikte hoeveelheden noch het aantal gebruikers..wetenschappelijk gezien is er nog veel werk aan deze statistiek om hem een bepaalde marktwaarde te geven... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 juni 2011 om 10:11. |
|
|
|
|
|
|
#692 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Welke "collega" beweerde waar dat "de hoeveelheid werkzame stof anders maar bijzaak" is? Graag citaat met link. Want ik heb dat niet gelezen. Die medicijnen zijn inderdaad ook drugs; maar werden niet opgenomen in de tabel omdat de tabel drugs die recreatief gebruikt worden weergeeft. Mag ik nu eindelijk eens weten of ik je correct begrepen heb? Is een drug pas een drug als er ook een roes wordt opgewekt? Waarom antwoord je hier niet op? |
|
|
|
|
|
|
#693 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
En zelf doe je geen reet moeite om een andere post te lezen : Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#694 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ban Ki-moon for global efforts in war on drug
Report Email Written by APknews on Jun-9-11 3:10pm From: apknews.com Addressing to Peace council meeting in New York, UN Secretary General Ban Ki-moon said, "In days, we could finally see the beginning of the end of the ‘war on drugs’. This expensive war has completely failed to curb the plague of drug addiction, while costing countless lives, devastating communities, and funneling trillions of dollars into violent organised crime networks. ------------------------------------------------------------------------ moet er nog zand zijn?
|
|
|
#695 |
|
Banneling
|
In de veiligheidsraad zal er weer geen overeenstemming over te bereiken zijn
China executeert drugdealers meneer het scheldkanon Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2011 om 10:34. |
|
|
|
|
|
#696 |
|
Banneling
|
Maar verslaafd zijn ze niet...
Ze zijn er enkel verliefd op... |
|
|
|
|
|
#697 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
edit : Je verwacht toch niet dat ik iets ga zoeken dat er hoogstwaarschijnlijk niet staat. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 juni 2011 om 10:54. |
||
|
|
|
|
|
#698 |
|
|
China is dan ook zo'n extreem voorbeeld waar de illusie dat de overheid over alles controle heeft, enorm veel mensenlevens waard is.
|
|
|
|
|
|
#699 |
|
Banneling
|
Het is hier zo stil...
Waarschijnlijk zijn ze in Nederland aan het shoppen... |