![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8741 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8742 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8743 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn betoog is dat het gros van de gevallen van kindermishandeling momenteel voorkomen bij hetero ouders; dit feit motiveert echter niemand om te opperen dat hetero's misschien niet zo'n geweldige ouders zijn. En dat is ook niet nodig, net zomin als dat nodig is bij homo-ouders. Hetero, holebi...het maakt allemaal niet veel uit, het is wat in je hart leeft dat telt en niemand zou onschuldig bestraft moeten worden owv een soort heksenjachtpraktijken. Dit is de 21ste eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8744 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mooi toch! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8745 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door regenboog : 10 juni 2011 om 21:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8746 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Noem het geen huwelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8747 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zouden ze dat geen huwelijk noemen? Omdat jij dat zegt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8748 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8749 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk 's op wikipedia voor het concept "ouder". U kan er alleen maar iets uit leren. En zoek op youtube 's "Zach Walhs speaks about family" op, als je openstaat voor een andere mening natuurlijk. Citaat:
In jouw geval is de dirigent niet aan vervanging toe terwijl de nood aan vervanging van de ouder aan de basis ligt van adoptie; zonder die nood, was er geen sprake van adoptie. Citaat:
U begrijpt het niet (een geluk dat u niet op die dirigent z'n plaats aast want u zou er een boeltje van maken vrees ik): u associeert een man die trekjes hebben die velen exclusief aan vrouwen toewijzen, met verwarrend en verwijfd. Fout. Heeft niets met uitbeelden te maken. Ik vind het een beetje shockerend dat sommigen de finesse niet hebben om de kleine verschilletjes van het leven te bevatten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8750 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je klinkt als een kind dat z'n speelgoed niet wil delen, dat besef je toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8751 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8752 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8753 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8754 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw klok loopt achter.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 juni 2011 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8755 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn vrouwen en mannen duidelijk verschillend, zonder specifiek 'vrouwelijke' of 'mannelijke' trekjes te bezitten, o.a. door hun verhouding tot de andere sekse. Onder andere. Een man, die in verhouding tot andere mannen een 'vrouw' is, is verwarrend. Juist omdat hij tegelijkertijd degelijk een man blijft. Een heteroseksuele zoon/dochter heeft daar niks aan. Beseft u ( u bent lesbisch?) dat er ook heteroseksuele finesses bestaan die alleen door een voorbeeld zijn aan te leren? Een kind heeft zelden veel aan finesses die u zo apprecieert. Een kind heeft vooral duidelijkheid nodig. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8757 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8758 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8759 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat in iemand z'n trouwboekje staat, is interessant voor toekomstige archivarissen en archeologen. De wetten veranderen. Er zijn al genoeg absurde wetten geweest, en er nog meer zullen zijn, amen. Ik wil die zelf niet veranderen, en het kan me niet schelen welke partij dat wil. Da's niet nodig ook. Als ik morgen met mij taburet wil trouwen, en de wet dit toelaat, ok, maar absurd blijft het hoe dan ook, een wet of geen wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8760 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vrees dan dat er geen argumenten meer over zijn om homo-koppels het recht op huwelijk te ontzeggen. Citaat:
Voorbeelden zijn er al gegeven in deze draad. Misschien eerst eens uw huiswerk maken? Citaat:
En de consensus in de wetenschap is dat er geen verschil is in kwaliteit. Dus is er geen reden om een kind een minderwaardige opvoeding te bezorgen enkel omwille van uw subjectieve mening en geen nodeloze risico's te nemen met kinderen.
![]() |