![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#702 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#703 | |
|
Minister
|
Citaat:
Zonder drugs zou ons bomma nooit zo lang meegaan. Dus zonder drugs, was de mensheid misschien al verloren. Ik begrijp de oud-ingebakken propaganda waarmee velen hun hele leven mee zijn opgevoed. Drugs! 't Blijft een "lelijk" woord. Zeker als in een huishouden met ouders die om hun kinderen geven. Kijk wat de illegaliteit teweeg brengt. Moesten er hier in BE enkele coffeeshops komen met een vernuft pasjessysteem. Dan zouden we al veel bereikt hebben. Maar België is peanuts, hier zou een legalisering (lees regularisering) een kleinschalig effect hebben. Maar pas het eens toe in Mexico. Ik begrijp überhaupt zelfs niet waarom zulke dingen daar verboden zijn daar het in hun oorsprong ligt te gebruiken. Gelukkig lopen er nog wel mensen rond met "kruidentheetjes" waarvan ge de verbondenheid in alles begrijpt. Het Eén. En dat zijn wij. Laat iedereen toch zijn eigen vrije leven leven? De Humo nu al gekocht? |
|
|
|
|
|
|
#704 | |
|
Minister
|
Citaat:
De ene kreeg een week lang deca en de andere gewone koffie. Die met deca had toch problemen met zich te concentreren de eerste dagen. Maar dat kwam wel terug op peil na enkele dagen. Koffie is ook niet goed voor je hart. |
|
|
|
|
|
|
#705 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben gisteren een boekenwinkel binnengestapt maar die hadden geen Homo.... ---------------------------------------- Doet U uw inkopen in de shop zelf of bestelt U, als man van deze wereld, online? Of bent U de eigenaar van http://growshopalien.com/onlineshop/nl/index.html Laatst gewijzigd door freelancer : 11 juni 2011 om 09:19. |
|
|
|
|
|
|
#706 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom vorm je met Sjokkie niet een actiegroep om koffie tot drug te promoveren? Dan kunnen wij hem laten verbieden. Ik drink ook geen deca, tussen haakjes Zelfs geen dinges meer, die granenkoffie, ik ben de naam zelfs kwijt, van LIMA Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 11:15. |
|
|
|
|
|
|
#707 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/9972020/___Hallucinaties_door_koffie___.html?sn=binnenland ,buitenland er staat wel niet bij dat het om en deftig onderzoek gaat, blind en met een doelgroep met decaffiné enzo Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 11 juni 2011 om 12:04. |
|
|
|
|
|
|
#708 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Waarschijnlijk heeft men hiervoor betwieters als proefpersonen genomen... Het schijnt dat die trouwens ook dachten dat ze proefkonijnen waren... Laatst gewijzigd door freelancer : 11 juni 2011 om 12:09. |
||
|
|
|
|
|
#710 |
|
Banneling
|
iedereen denkt wel eens dat hij Bing Crosby hoort bij white noise, , en soms is dat ook helaas het geval, vooral rond Kerstmis
|
|
|
|
|
|
#711 |
|
Minister-President
|
Koffie laten verbieden... bent u gek ofzo? U neemt echt graag mensen hun pleziertjes af he? Wat is uw mening over voorhuwelijkse seks?
|
|
|
|
|
|
#712 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#713 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#714 |
|
Banneling
|
We zijn Natuurlijk (haast) allemaal legale druggebruikers, en dat is natuurlijk ook het sterkste argument van de legalisatie-voorstanders. Heel terecht
wordt dat als hypocriet betempeld: en dat is het ook, daar is geen ontkomen aan |
|
|
|
|
|
#715 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is een vaststelling. p.s. Hou jij je rationele argumenten nog lang geheim? |
|
|
|
|
|
|
#716 |
|
Banneling
|
Speek enkel voor uzelf aub!
|
|
|
|
|
|
#717 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
vandaar dat ze het slag om slinger gebruiken Citaat:
er lezen hier veel intelligente mensen mee die dat direct doorhebben als een retorische constructie p.s. Een vaststelling mag niet als argument gebruikt worden? Daar ontkracht je een van de hoofdargumenten van jouw legalisatie-partij mee, slimmeke Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 14:34. |
||
|
|
|
|
|
#718 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#719 |
|
Minister-President
|
Die intelligente mensen doorzien uw valse retoriek al sinds het begin van de discussie.
|
|
|
|
|
|
#720 |
|
Banneling
|
al die gastjes die roken en drinken, twee van de meest verslavende en dodelijke drugspatronen, hebben natuurlijk niet de minste morele autoriteit om andere drugs te verbieden,dat spreekt vanzelf
Daarom is de enige niet-hypocriete en rationele (zij het niet: traditionele) houding en argumentatie deze: alle drugs verbieden Ondertussen zijn de legaliseer-voorstanders bezig met zoveel mogelijk substanties als drug te classificeren Alleen maar omwille van het argument Dat zal dus betekenen, dat, als ze daarin slagen, dan ook zoveel mogelijk substanties moeten verboden worden. Iedere intelligente mens ziet toch hoe die argumenten gewoon uit elkaar volgen Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 15:23. |
|
|
|