![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#761 |
|
Banneling
|
Heb je geen legalisering nodig om niet zonder te kunnen?
|
|
|
|
|
|
#762 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
#763 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#764 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alomtegenwoordig...niet meer te ontduiken...de sociale druk en de corporatie- druk, hun manipulatie, annexatie en uiteindelijk annihilatie van de vrije wil ten gunste van de verslavende middelen waarom denk je dat ik de reclame voor alcohol wegwil?? Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 18:50. |
|
|
|
|
|
|
#765 |
|
Banneling
|
Hoezo gelukkig maar
Ik verzeker je: er is niks dat roken en drinken vervangt Dat hebben diegenen mij mede aangedaan die me in mijn jeugd daartoe overhaald hebben tien keer beter er niet aan te beginnen Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 18:48. |
|
|
|
|
|
#766 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#767 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eens ze 18 zijn, mogen ze zelf hun keuze maken. Ze hebben eerlijke, objectieve en zo volledig mogelijke informatie gekregen. Ze weten bijgevolg dat ze beter een vaporizer gebruiken |
|
|
|
|
|
|
#768 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je bent voor legislatie maar medicatie vind je niet goed? |
|
|
|
|
|
|
#769 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 11 juni 2011 om 18:52. |
|
|
|
|
|
|
#770 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En hoe wil je het bewerkstelligen om die maatschappij drugsvrij te maken. |
|
|
|
|
|
|
#771 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe zit het daar met "de sociale druk en de corporatie- druk, hun manipulatie, annexatie en uiteindelijk annihilatie van de vrije wil ten gunste van de verslavende middelen"? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#772 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#773 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#774 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#775 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ja, ze rollen spierbundels waarschijnlijk voor de invasie van de vrijgemaakte drugmarkt? |
|
|
|
|
|
|
#776 | |
|
Banneling
|
[quote]
x5 ik heb toch nog een antwoord op mijn clipboard gezet [quote]Dat wil ik niet. ik wil net zoals velen deelnemen aan democratische beslissings- processen Maar ja, jij kiest voor de slogans hé om houten-taal discussies mee te voeren Waarom wil jij anderen jouw wil (legalisering) opleggen? Citaat:
Dat zal nooit lukken vanwege de aard van de mens Ik wil de maatschappijstructuren drugvrij maken, bv de wetgeving, de openbare ruimte etc, de productie-structuren lees fabrieken en landbouw etc etc en bovenal wil ik een tegenwicht aan bewustmakings-info die een tegenwicht vormt voor de druk en de hersenspoeling naar druggebruik toe Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 19:45. |
|
|
|
|
|
|
#777 | |
|
Banneling
|
Citaat:
------------------------------------------------------------ Kunnen ze de uwe verdamper dan eventueel gebruiken of moeten ze een nieuwe aanschaffen? |
|
|
|
|
|
|
#778 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Wanneer ik pleit voor legalisering is iedereen (van+18) vrij om al dan niet drugs te gebruiken. Als jij geen drugs wil gebruiken mag je dat nog altijd laten. Ik leg niemand mijn wil op. Jij legt iedereen jouw wil op. Waarom wil jij iedereen jouw wil opleggen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#779 |
|
Gouverneur
|
Daar beslissen ze toch zelf over eens ze volwassen zijn. Raadt u vrienden die graag een pint drinken (ik zeg maar iets) ook steeds aan om te stoppen? Ik denk dat ze u rap beu gehoord zullen zijn.
|
|
|
#780 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is het grootste homogene machtsblok dat nooit gaat wijken Het zijn natuurlijk hoofdzakelijk zij die heilig geloven aan de " zonde" van drugverslaving die de legalisering tegenhouden. |
|
|
|
|