![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8961 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8962 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eerder de indruk dat mensen zoals Paulus kinderen gebruiken als schild voor hun subjectieve gevoelens tov holebi's De kinderwens bestaat bij de meeste mensen, zo ook bij holebi's. Bij die kinderwens komen natuurlijk uiteindelijk kinderen aan te pas. En dat zijn er hetero-gezinnen die beter geen kinderen zouden krijgen, en misschien ook homo-koppels. Maar de beoordeling moet op basis van kwaliteiten gebeuren, en niet op basis van geaardheid, want dat laatste is verwerpelijk en illegaal.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 12 juni 2011 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8963 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8964 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar waarom zal je adoptie door holebikoppels prefereren, er schijnt volgens mij helemaal geen tekort te zijn aan hetero-ouders die kinderen willen adopteren? Het is gewoon niet de meest voorkomende situatie. Men hoeft de kinderen niet in een afwijkende situatie te duwen als dat niet nodig is, of wel soms? Ik zeg dus niet dat adoptie door twee mannen of twee vrouwen compleet verboden moet worden, maar ik zie ook niet in waarom het nodig is indien er geen tekort is aan gezonde hetero-ouders? Volgens Paulus is de adoptie-aanvraag in Belgie veel langer geworden vergeleken met Frankrijk, omdat hij beweerd dat veel andere landen minder adoptiekinderen naar Belgie sturen omdat homo-adoptie legaal is. En als dat waar is vind ik dat zéker geen positief effect van legalisering van homo-adopotie. Of anders kunt u wellicht een studie aantonen waarin wordt beweerd dat kinderen opgevoed door homo-ouders relatief gezien veel minder problemen hebben dan kinderen opgevoed door hetero-ouders. Dan wil ik mijn mening gerust aanpassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8965 | |
|
![]() Citaat:
Bij de hetero-koppels is er een kwaliteitsverschil. Arm/rijk, klein/ruim wonen, jong/oud, gezond/minder gezond, ... De mensen die de kinderen toewijzen onderzoeken dus wat het beste gezin wordt. Stel, ge hebt 10 kinderen toe te wijzen. Er zijn 20 kandidaat gezinnen. Een homo-gezin zit op de 5e plaats, gequoteerd via objectieve criteria. Gaat ge het kind aan het 11e hetero gezin geven dat minder goed quoteert dan het 5e homo-gezin?
![]() |
![]() |
#8966 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf ergens toch medelijden met het kind hebben dat zonder vader en moeder moet opgroeien, maar waarschijnlijk is het wel zo dat het kind niet beter weet, als het in een homo-gezin opgroeit. Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 12 juni 2011 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8967 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8968 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8971 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beledigt mij. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juni 2011 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet je eens bij jezelf kijken en je eigen vooroordelen op 0 zetten. En dat kijken wat er werkelijk en inhoudelijk gezegd wordt. Want op het inhoudelijke heb je nog niet gereageerd. Enkel op de personen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juni 2011 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8978 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie zegt dat dan? Kun je dat eens tonen in een quotekaderke? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8979 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen ze wel.
Het feit dat wetenschappers en deskundigen het oneens zijn over het feit dat de opvoeding door holebi's wel of niet het beste is wat we een kind kunnen bieden, wordt aan de laars gelapt. Dat risico met kinderen willen ze wel lopen in hun strijd voor hun zogenaamde rechten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juni 2011 om 16:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |