![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1001 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#1002 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juni 2011 om 15:00. |
|
|
|
|
|
|
#1003 |
|
Banneling
|
@ artisjok
Als je echt je wil niet wil opdringen, zoals je hier al tien keer of meer getrold hebt, onthou je dan van elke discussie en van elk argument in jouw voordeel en van elke deelname aan elke democratische besluitvormingsproces en aan elke mogelijke (God verhoede het) democratische implementatie van jouw standpunt. Dan pas, en niet eerder, zal het geloofwaardig zijn, dat je je wil niet wil opleggen. Tot zolang wil je echt wel je wil opleggen en dat is ook geheel en volkomen jouw goed recht, net zoals dat mijn goed recht is, en ookhet goed recht van iedereen, die aan de democratische besluitvorming deelneemt. Met copie aan mijn clipboard |
|
|
|
|
|
#1004 |
|
Gouverneur
|
Drugs : (nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
|
|
|
|
|
|
#1005 |
|
Banneling
|
drugs:
schelden, zeveren, persoonlijk aanvallen..... Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juni 2011 om 15:16. |
|
|
|
|
|
#1006 |
|
Banneling
|
Ik vraag me af of er op hét drugsforum ook 'bekenden' te vinden zijn...
Ik heb het eens vluchtig 'bekeken' en hield het vlug voor bekeken... (het kan toch zijn dat ik het terug ga bekijken... om te kunnen vaststellen hoe erg het moet zijn om verslaafd te zijn) |
|
|
|
|
|
#1007 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1008 |
|
Gouverneur
|
Democratie helpt de samenleving naar de kloten
|
|
|
|
|
|
#1009 |
|
Banneling
|
dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juni 2011 om 15:37. |
|
|
|
|
|
#1010 |
|
Banneling
|
Daar is hij zeker nu ook al aan verslaafd, want 't is nogal proper wat hij hier komt vertellen en de vloer aanvegen met oude forumrotten, dat kan hij ook al direct heel goed. Een schitterende grove bezem
Bv anderen voor fascist schelden en dan direct daarna stellen dat democratie alles naar de kloten helpt. Waarschijnlijk hebben we hier te maken met een aan bipolair schoonmaken verslaafde |
|
|
|
|
|
#1011 |
|
Banneling
|
de vee-maffia, gebruikten die ook geen drugs?
Moet dat ook niet gelegaliseerd worden? |
|
|
|
|
|
#1012 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1013 |
|
Banneling
|
En al de gedrogeerde sportkampioenen terug goud
|
|
|
|
|
|
#1014 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bent U echt zeker dat dit onder drugs valt? |
|
|
|
|
|
|
#1015 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1016 |
|
Minister-President
|
Gho... de endlösung werd ook bij meerderheid goedgekeurd. Democratie betekent nog altijd goede wetten stemmen. Wetten waarbij minderheden gevizeerd worden horen in een democratisch bestel niet thuis.
|
|
|
|
|
|
#1017 |
|
Banneling
|
Hitler was hier!
(nog zo'n drugskanon, en scheldkanon) Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juni 2011 om 18:38. |
|
|
|
|
|
#1018 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan is Hitler onschuldig?
|
|
|
|
|
#1019 |
|
Banneling
|
Ge moet hem vooral au sérieux nemen
Het eerste wat Hitler deed, toen ie verkozen was, dat was zijn tegenstanders likwideren en de democratie de nek omwringen en over de instemming van iedereen zeiden de Duitsers achteraf: Wir haben es nicht gewüsst Dat gastje dat pas een paar dagen forummer is kan werkelijk niets anders dan het scheldkanon uithangen en baarlijke onzin uitkramen, naast blowen, natuurlijk Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juni 2011 om 18:44. |
|
|
|
|
|
#1020 |
|
Banneling
|
Omdat er hier verschillende drugsgebruikers en/of -verslaafden zitten die beweren dat het allemaal wel best meevalt met drugs ('pralines zijn per slot van rekening ook drugs'
Zo zag ik een post van een 'Belg' (wie zou dat kunnen zijn? Zie hier hoe leuk zijn 'belevenis' was.. |
|
|
|