![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9183 |
Minister-President
|
![]() Homohuwelijk en homoadoptie verbieden is een vorm van discriminatie. Zoals ik al -tig keer heb aangetoond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9184 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9185 |
Minister-President
|
![]() Voorlopig niet nee, dat komt wegens een fout in de wet. Die zal op termijn wel veranderd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom kan ik u weldegelijk pedofiel noemen naar uw eigen normen. U fundeert uw beschuldiging naar mij toe ook niet. Leuk hé?! Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9187 |
Minister-President
|
![]() U weigert holebis gelijke rechten te geven (huwelijk en adoptie) op basis van een persoonlijke mening dat het niet mag. Dat maakt u een homofoob. Weerleg deze zin anders eens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niks met creationisten te maken. Denkt u dat men een spreekstoel geeft aan creationisten aan het KUL of in het parlement? U wilt de waarheid gewoon niet onder ogen zien. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik ben geen homofoob. In uw redenatie kan ik net zo goed zeggen dat u pedofiel bent. Daar is ook geen grond voor. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan net zo goed stellen dat de wet ooit wel eens zal zeggen dat u een pedofiel bent. Dat is van dezelfde waarde als uw uitspraken. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 juni 2011 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9191 |
Burgemeester
|
![]() Paulus geeft zijn mening op een beschaafde manier en benadrukt steeds dat hij de homosexuele mens respecteert.
Vijheid van meningsuiting moet gerespecteerd worden vind ik. Ga allemaal verder met discussieren en stop met beledigingen heen en weer gooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9193 |
Burgemeester
|
![]() Bepaalde rechten van holebi's in vraag stellen is niet hetzelfde als homofobie, stop dat dus te zeggen.
Als iemand tegen het gehele huwelijk is, is hij toch ook geen mensenhater ??! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9194 |
Minister-President
|
![]() Holebis hebben exact evenveel rechten als hetero. Rechten in vraag stellen is exact wat discriminatie inhoudt. Vrouwen zijn fundamenteel verschillend van mannen in bepaalde opzichten, en toch hebben beide gelijke rechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vertel me eens de link de tussen beiden. En vertel me eens wat het louter wijzen op een drogreden als ware dat er een natuurlijke ordening zou bestaan, die overigens zeer toevallig perfect aan zou sluiten bij Paulus' enge zienswijze, te maken zou hebben met een maatschappelijke ordening met als basis wederzijdse instemming ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9198 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Vrouw zijn is trouwens geen alternatieve samenlevingsvorm, zoals bij holebiseksualiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boodschap is simpelweg dat de natuur enkel is wat ze is. Je kan ze ze derhalve niet gebruiken als 'argument' om dan maar even te gaan spreken wat 'goed' of 'slecht' (voor ons) zou zijn 'argument' des temeer ook omdat men wel eens heel bedrogen kan uitkomen. Als Paulus of een andere puritein vermomd als zelfverklaarde agnosticus of wat dan ook spreekt over de 'natuurlijke gang van zaken' mbt het gezin man-vrouw ( en kind ) dan is dat dus complete nonsens en bedoelt men in feite gewoon een voor hun zelf ideaalbeeld en dat berustende op een fractie in tijd en ruimte van de hele menselijke geschiedenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9200 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |