![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1081 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1082 |
|
Banneling
|
Het was artisjok die in deze draad
met die walgelijke verdediging aan kwam draven van ouders die hun kinderen drugs geven.Om te bewijzen dat druggebruik heel onschuldig is |
|
|
|
|
|
#1083 |
|
Europees Commissaris
|
Nee om te bewijzen dat druggebruik als onschuldig wordt aanvaard omdat het een legale drug is, terwijl het niet onschuldig is.
|
|
|
#1084 |
|
Banneling
|
hoe onnozel en cliché Hitler laten opdraven ook was, ik heb er op geantwoord
en wel decisief |
|
|
|
|
|
#1085 |
|
Banneling
|
als legale drugs niet onschuldig zijn, moeten ze ook net zo streng gereguleerd worden als de illegale
Democraten snijden ook niet graag in hun eigen drugvingers en komen daardoor als zeer hypocriet over, waardoor ze een uitstekend doelwit vormen voor mensen die hun wil tot deregulering willen opdringen en drugs willen dereguleren. Dat zwakke punt in het schild tegen legalisering moet geleidelijk aan versterkt worden. Dat is al voor een deel met tabak gebeurd. Nu nog alcohol. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2011 om 11:16. |
|
|
|
|
|
#1086 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat is wat zowat iedereen hier in het topic wil.
|
|
|
|
#1087 |
|
Banneling
|
Is deze draad soms voorbehouden aan voorstanders van deregulatie?
Ik wil opreguleren |
|
|
|
|
|
#1088 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
heb ik ook reeds gedaan, maar zelfs Ban Ki Moon is irrelevant voor de tegenstanders. Als er nu 1 iemand is die voldoende info ter beschikking heeft om een degelijk wereldbeeld omtrent deze 'oorlog' op te hangen en van daaruit concludeert dat deze 'oorlog' niks opbrengt en in tegendeel criminaliteit in de hand werkt...... dan steken er hier een deel 't kop 't zand in en blijven dooddoeners herkauwen.
|
|
|
|
#1089 |
|
Banneling
|
Ik bespeur in deze draad de aanwezigheid van een potentieel deelnemer aan de elite, die eens daar, zijn positie in stand zal weten te houden via druggebruik
Nu ja, daar ben ik ook geweest, ik viel in ongenade toen ik aan de aldaar heersende drugcultuur niet meer wou deelnemen... Over Ban Ki Moon en de drugkliek daarrond heb ik hier ook al mij uitspraak gedaan Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2011 om 11:23. |
|
|
|
|
|
#1090 |
|
Banneling
|
Ik ben een verslaafde die volkomen drugvrij is
(ik durf het woord ex-verslaafde niet meer te gebruiken Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2011 om 11:29. |
|
|
|
|
|
#1091 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik weet dat ik mijn drugsgebruik serieus zal terugschroeven eens ik werk. Dat is voor mij geen probleem, het zal vanaf dan bij een jointje in het weekend blijven. |
|
|
|
|
|
|
#1092 |
|
Banneling
|
De abdicatie voor drugs van ban ki moon en kliek is hypocriet en laf
Als zij de wet overtreden moeten ze net zo behandeld worden als iedere andere burger Ondertussen mogen ze hun positie misbruiken voor het promoten van legalisatie Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2011 om 11:40. |
|
|
|
|
|
#1093 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Bijvoorbeeld minder gebruikers, minder doden, minder maffia en meer inkomsten voor de staat. Als u deze positieve resultaten wil bereiken, is legalisatie de beste manier. |
|
|
|
|
|
|
#1094 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1095 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1096 |
|
Minister-President
|
Uiteraard niet, er zijn immers misdaden die wel degelijk mensen schaden. Maar victimless crimes zouden wel degelijk uit het strafrecht mogen verdwijnen.
|
|
|
|
|
|
#1097 |
|
Banneling
|
O die vrijheidslievende Artisjok toch en boe die stoute Eno die iedereen zijn wil wil opleggen en iedereen zijn drugpleziertjes wil ontnemen
Al eens teruggedacht wat de Staat gepresteerd heeft in het Oosten toen ie zelf de drugs toediende aan zijn onderdanen? In Oost Duitsland en de Sovjet Unie zijn hele generaties schitterende jonge sporters volgens een officieel programma drugs toegediend. Dat heeft bij niet weinigen tot een verwoesting van hun gezondheid geleid, tot een lage levensverwachting en tot een vroege dood. Kan bij ons niet gebeuren, wij zijn niet totalitair immers??? Nee, dat zijn wij niet. Bij ons is het de kapitalistische concurrentie-druk om maximaal te presteren en de hoge werkdruk die tot drug-excessen leidt. Drugs werken immers prestatieverhogend, in adequate dosis en onder medische begeleiding (of niet) Zo worden vrij drugs een vrij middel tot vrije concurrentie. Ik heb al de veeteelt-maffia geciteerd en ook de drugscontrole onder de sporters. Dat moet allemaal de vrije teugel krijgen? Maar als je zulke vragen opwerpt, dan ben je een TROL Nu, wat moet daar allemaal uit blijken? Dat onze Artisjok, die grote verdediger van de vrijheid, in wezen een onderlinge concurrentie-koers promoot gedreven door prestatie-verhogend vrij druggebruik, zoalds dat de kapitalistische uitbuiters ten goede komt |
|
|
|
|
|
#1098 |
|
Banneling
|
Wat is een hogere vorm van vrijheid?:
drugsverslaafd zijn of drugvrij zijn? Ik wil dus een hogere vorm van vrijheid promoten (opleggen kan je niet, je kan het alleen moeilijker maken jezelf te verslaven of anderen te verslaven, zoals ik hierboven aantoonde) Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2011 om 12:49. |
|
|
|
|
|
#1099 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|