![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou jij niet eerder zeggen waarom zijn schrijven zo baanbrekend is ? Ik merk vooral ongefundeerde en reeds lang weerlegde claims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe de moeite om het boek zelf te lezen. (iets wat de meest US-lovers hier uiteraard niet zullen doen) Ik sprak (initieel tegen Atmo eigenlijk) vooral over "een boek" dat na de instorting van het stukje Pentagon ,waar een 757 zou zijn ingevlogen, nog altijd onaangeroerd op een houten boekhouder staat op de 2e verdieping. En dat ik dat raar vind gezien het feit dat er volgens het Pentagon een immense vuurzee moest geweest zijn. Pilots for 9/11 truth hebben trouwens allang bewezen dat de beschreven maneuvers, opgenomen door de Flight recorder, onmogelijk die van een B 757 konden geweest zijn. En ten 3e kijk naar de foto's van het Pentagon net na de impact en vertel mij waar die zogezegde 757 is binnengegaan. You can't. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6 pagina's + de nodige zever op YT en verschillende sites zeggen me van wel
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
nogmaals honderden getuigen (die ofwel vliegtuig zagen of hielpen bij hulpverlening), tientallen brokstukken, en het dna van van de slachtoffers geef ik eerder gelijk dan iemand die graag fantasy verhaaltjes wil verzinnen!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoeld u met 'één' in dit verband?
![]() |
#569 | |
|
![]() En jij die blijft claimen de openingspost gelezen te hebben
A. Van de 21 resterende getuigen die gewag maakten van een groot vliegtuig waren er minimum 13 die gevoelig kunnen genoemd worden. Ongeveer in volgorde van gevoeligheid: 1 Medisch expert 1 politieman van het Pentagon 1 brandweer van het Pentagon 1 Marine Officier 1 Kapitein bij het Amerikaanse leger 4 Journalisten voor Navy – USAToday (2x) – NRO 3 werknemers van BMDO (Ballistic Missile Defense Organization) die reeds geheime opdrachten hebben vervuld voor het Amerikaanse leger. 1 Uitgever van de belangrijkste neo-conservatieve literatuur in de US en bekend bij Bush Jr. B. Van de 8 resterende getuigen ligt er één zwaar onder vuur omtrend betrouwbaarhaid, maar aangezien ik nog niet in dat deel van de US geweest ben kan ik er mij totaal geen beeld van vormen of zijn verklaring inderdaad grote gaten bevast of niet. C. De 7 laatsten vormen een gediversifieerde groep waarvan geen enkele notie gemaakt heeft van een Boeing 757 (1 vermelding van 737). Ik heb niet meer informatie gevonden van deze personen, dus indien iemand geïnteresserd is, ga uw gang. Citaat:
![]() |
![]() |
#570 |
|
![]() Zo is het wel gemakkelijk, je schrapt iedereen als getuige omdat ze van ver of van dicht iets te maken hebben met de Amerikaanse overheid of leger.
Bij de overblijvende andere getuigen probeer je twijfel te zaaien, maar in alle eerlijkheid, je slaagt er niet in. Echt niet. Integendeel, hoe meer ik je samenvatting lees, hoe meer alles in elkaar past. Getuigen spreken elkaar altijd enigszins tegen, dat weet een klein kind. De grote lijnen echter kloppen perfect. De details zijn in dit geval niet zo heel belangrijk, dus ik begrijp niet echt wat je probleem is, tenzij ik een subtiele nuance gemist heb in je ellenlange openingspost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt bij dat de getuigen op zeer verschillende lokaties zaten of stonden, hierdoor is het logisch dat er verschillende observaties zijn gedaan. De grote lijn is echter zeer duidelijk !
In uw openingspost word ieder die ook maar iets met de overheid te maken heeft alvast schuldig bevonden aan liegen . Dit geeft aan dat er al een conclusie in die hele post verwerkt zit . Alsof iedereen per definitie liegt wanneer hij of zij voor de overheid werkt.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 juni 2011 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb je ondertussen al een antwoord gegeven. Of ga je nog maar eens rond de hete brij heendansen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() De rechter motor crashte tegen een groot aggregaat, de linker motor heeft een gat geslagen dat samenvalt met het gat van de romp.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 juni 2011 om 20:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Banneling
|
![]() ha ha ha slik! en dat MEENT atmosphere?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
|
![]() Er stond een boek recht... Ja en dan ?
Vlieg een grote bibliotheek binnen met een vliegtuig, 99 pct. van de boeken zullen door de crash en/of explosie vernietigd of verbrand worden, maar links en rechts zul je wel een boek aantreffen dat nog min of meer op dezelfde plaats staat. Jullie zijn het echt heel, heel ver aan het zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Beetje brede impact zone voor een raket , denk je niet ? Een 757 heeft (zoals vele andere toestellen ) brandstof in de vleugels deze is op de foto nog duidelijk aan het branden. Al die mensen hadden die getuige waren hadden geen stront in hun ogen, het was heel duidelijk zichtbaar wat er plaatsvond. impact hole : ![]() Dat die kabelhaspels niet zijn geraakt klopt ook precies !
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 juni 2011 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar kijk nu eens goed naar die foto! Denk jij nu echt dat een Boeing 757 zodanig te besturen valt (volgens de 9-11 commission aan 530 Mph) dat die mooi recht het gelijkvloers zou binnen vliegen? En dat zonder andere verdiepingen te raken of het gras aan die zijde van het gebouw? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien eens inhoudelijk commentaar geven?
![]() |
#580 |
|
![]() |
![]() |
![]() |