![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9361 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is een regelrechte ontkenning van het kind z'n biologische afstamming en van verschillen tussen man en vrouw (niet hun rolmodellen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9362 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 juni 2011 om 19:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9363 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt eerder iets over het steeds meer afglijden naar een neo-feodaal 'conservatieve' ( hier al zeker niet in de zin van behoudsgezind ) periode. Merk op dat de laatste twee steden zijn waar het stadsbestuur een plaatselijke ( en misschien tijdelijk ) maatregel uitschreef onder het mom van 'overlast' ( het heeft immers jarenlang geen probleem geweest ) Bovendien gaat het helemaal niet over zomaar even half-naakt in het openbaar lopen wanneer en waar je wilt maar over een half-naakt vertoon op een lang op voorhand aangevraagde parade. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een hoop larie en apekool... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat 'n hoop larie en apekool. ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2011 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9367 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Contact hebben met vrouwen (buurvrouwen? juffen?) en een moeder hebben zijn twee zeeer verschillende zaken. Laatst gewijzigd door regenboog : 15 juni 2011 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf is iets te fanatiek om het verschil te kunnen zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#9369 |
Banneling
|
![]() Anders moeten we voor alle duidelijkheid eens het verschil uitleggen tussen een klitoris en een aambei..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9370 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Snap je het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9371 |
Schepen
|
![]() Ik denk dat zijn probleem is dat hij het verschil, om te beginnen, ontkent. Hij denkt waarschijnlijk dat het stout is. Iemand moet hem (en de rest van de companie) uitleggen dat dat niet erg is, dat mannekes en vrouwkes anders zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2011 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slecht nieuws voor de kinderen wier moeder overleden is... Die kinderen moeten natuurlijk bij hun vaders weggehaald worden en in nieuwe gezinnen geplaatst, waar er zowel een man als een vrouw aanwezig is. Anders kunnen ze natuurlijk niet tot gezonde en stabiele volwassenen opgroeien...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 juni 2011 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een geluk dat jij niet trollt op dit forum zeg...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet iemand jou eens uitleggen dat het niet erg is dat mannekes en vrouwkes niet altijd voor elkaar kiezen, dat mannekes soms voor een ander manneke kiezen en vrouwkes soms voor een ander vrouwke en dat daar hoegenaamd niks mis mee is.
![]() |
![]() |
![]() |
#9376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Door u ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha! Ik wist wel dat er een praktisch nut zou gevonden worden voor het klonen van mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en tussen de lijnen misschien ook eens het verschil tussen een kind opvoeden en een kind maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is voor sommige van die homofoben blijkbaar ook niet geheel duidelijk...
![]() |
![]() |