![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8361 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je discussieren of niet? zoniet, meld het dan gewoon en dan reageer ik niet meer op jou zodat we geen tijd meer verliezen aan mekaar. Je weet toch ook wel dat je je ongelijk toegeeft door niet te antwoorden, dit is het teken dat je geen argument hebt tegen wat ik zeg.
Laatst gewijzigd door illwill : 17 juni 2011 om 09:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8362 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
69 feiten in een klein half jaar enkel in St Jans Molenbeek. De rellen in Borgerhout zogezegd naar aanleiding van een voetbalmatch. De rellen op het Bloso-domein in Hofstade. De rellen in Gent. Alle andere feiten die er dit jaar al waren cfr de lijstjes van Illwill. Al die feiten samen maken ieder weldenkend mens duidelijk dat er hier een massa volk bezig is, niet slechts enkelingen (hoeveel zijn enkelingen volgens u? 2, 3, 4, 5 ... ? en migreren die dan van Gent naar Molenbeek naar Antwerpen naar ...). En daar tegenover stelt Eberhard zijn éne bisschop waarop hij telkens en telkens weer terugkomt. Puur numeriek bekeken is de vergelijking ronduit idioot. Dat zou zelf u moeten begrijpen! Maar ja, toegeven zult u dat nooit want u weigert gewoon de feiten onder ogen te zien. Ik heb het u al eerder gevraagd : wat als uw dochter later in St Jans Molenbeek kan gaan werken maar er niet over straat durft lopen? Wat zullen dan uw gevoelens zijn? Goedpraten van de sukkelaars van allochtone jongeren of toch een beetje medegevoel met uw dochter? Als u zich dat even concreet probeert voor te stellen, lukt het u misschien om op dit ogenblik enig medegevoel voor de mensen van dat bedrijf daar in St Jans Molenbeek op te brengen. Ik vind trouwens dat u verdacht weinig zegt over die hele zaak. Durft u niet?
![]() |
![]() |
#8363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8347 Ik schreef nergens "het gaat toch maar om een "enkeling". Ik schreef "Ja, Marie. Enkelingen, individuen, meervoud voor "de afzonderlijke mens"." Ofwel begrijp je sommige Nederlandse woorden niet, koop dan een woordenboek; ofwel verdraai jij mijn woorden opzettelijk; en dan schijf je leugens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8364 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook weer maatregelen terwijl er niets aan de hand is e.
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...iebeleid.dhtml
![]() |
![]() |
![]() |
#8366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen werd al door meerdere forummers gevraagd eens antwoord te geven waar de grens ligt, hoeveel enkelingen er moeten zijn voor je mag zeggen dat er met een groep problemen zijn. Daar geeft u geen antwoord op! Dat mag maar zeg dan dat je geen antwoord wilt geven, of niet kunt, maar draai niet constant in het rond alsof anderen te lomp zijn om hooi te eten, wanneer u uw opmerkingen niet kunt onderbouwen is dat uw probleem en niet van anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en? Er is niemand hier die zegt dat ze allemaal crimineel zijn. Je maakt dus totaal geen punt door dat aan te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar aan de andere kant vraag ik mij toch wel af, gezien de berichtgeving terzake, of er onder Marokkanen nog wel families zijn waarvan er niemand in den bak zit (of heeft gezeten).
Laatst gewijzigd door Pericles : 17 juni 2011 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8369 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoeveel enkelingen moeten er zo'n gelul produceren voor ik mag zeggen dat dit gelul bepaald wordt door die cultuur, opvoeding? Laatst gewijzigd door artisjok : 17 juni 2011 om 10:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je even verduidelijken wat je precies bedoeld met je opmerking over cultuur en opvoeding? En waaarom u daarover begint te lullen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil je er van overtuigen dat er iets aan je selectieprocedure scheelt. Als andere bedrijven allochtonen kunnen aanwerven, zonder iedere keer problemen te krijgen, moet jij dat ook kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel belastingfraudeurs zouden er rondlopen in Vlaanderen denk je zelf? De heer Vangheluwe staat symbool voor de onontkenbare onwil van de politici en justitie van het eigen volk om criminaliteit te vervolgen. Vooral bepaalde vormen van criminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Suc6 met het verdedigen van de verkeerde personen in deze maatschappij. Wedden dat je zal verliezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8374 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest...zolang dat frauderen minder erg is dan bv moordenaars of geweldplegers zal dat een lagere prio krijgen. En gelukkig maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#8375 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....19#post5512519 Waarin ik Marie duidelijk maak dat ze mijn mening verkeerd (indien opzettelijk, leugenachtig) weergeeft. Citaat:
Ik wil weten of dit komt door je cultuur en/of opvoeding. Omdat er nog forumgebruikers zijn die dit wel eens durven doen; vraag ik me af of dit een verband houdt met die cultuur/opvoeding. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u even antwoorden op de vraag hoeveel enkelingen zich mogen misdragen voor iemand van u toestemming krijgt om te spreken van problemen met een groep? Ik denk trouwens dat bij u niet opvoeding of cultuur maar persoonlijkheid aan de basis ligt voor uw commentaren over halve waarheden en leugens, daar maakt u iedereen voor uit die u vraagt uw stellingen nu toch eens te onderbouwen. sterk sta je zo niet in een discussie maar probeer toch eens mijn vraag te bantwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8377 |
Banneling
|
![]() Als je weet dat je hierop reageerde
Mij gaat het er om dat jij mijn mening verkeerd (indien opzettelijk, leugenachtig) weergeeft.Waarom beweer je dan dat het ging over u heeft in het verleden al de stelling ingenomen dat je een groep niet mag veroordelen op het gedrag van enkelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8379 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand heeft een woordenboek nodig om in te zien dat u uw eigen stellingen niet kunt onderbouwen en begint te piepen over leugens en halve waarheden wanneer je daarmee geconfroneerd wordt. Krijg ik nog antwoord op mijn vraag? Dat is namelijk de bedoeling in een discussie! Laatst gewijzigd door alice : 17 juni 2011 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |