Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juni 2011, 09:41   #8361
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als je met 3 op 3 aanwervingen problemen hebt, zou ik eerder eens nadenken over de selectieprocedure.

Op mijn werk zijn er collega's van een 13-15-tal verschillende nationaliteiten. (ik zou het terug moeten nakijken) zonder problemen.
Waarom maak je opnieuw die opmerking waar ik al op geantwoord heb en antwoord jij niet op de vraag voor de 4de keer?

Wil je discussieren of niet? zoniet, meld het dan gewoon en dan reageer ik niet meer op jou zodat we geen tijd meer verliezen aan mekaar.
Je weet toch ook wel dat je je ongelijk toegeeft door niet te antwoorden, dit is het teken dat je geen argument hebt tegen wat ik zeg.

Laatst gewijzigd door illwill : 17 juni 2011 om 09:42.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2011, 09:42   #8362
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik praat dit niet goed. (graag citaat met link voor je bewering)
Maar ik weiger een groep mensen te beoordelen op basis van de daden van enkelingen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo is het.

En zelfs het topje bleef nog onbestraft.

Is meneer zijn uitkering al overgemaakt deze maand? Hebben allochtonen dat gedaan?
Het ging er mij dus om - wat u heel goed weet ! - dat het beslist meer dan "enkelingen" zijn :
69 feiten in een klein half jaar enkel in St Jans Molenbeek.
De rellen in Borgerhout zogezegd naar aanleiding van een voetbalmatch.
De rellen op het Bloso-domein in Hofstade.
De rellen in Gent.
Alle andere feiten die er dit jaar al waren cfr de lijstjes van Illwill.
Al die feiten samen maken ieder weldenkend mens duidelijk dat er hier een massa volk bezig is, niet slechts enkelingen (hoeveel zijn enkelingen volgens u? 2, 3, 4, 5 ... ? en migreren die dan van Gent naar Molenbeek naar Antwerpen naar ...).
En daar tegenover stelt Eberhard zijn éne bisschop waarop hij telkens en telkens weer terugkomt. Puur numeriek bekeken is de vergelijking ronduit idioot. Dat zou zelf u moeten begrijpen! Maar ja, toegeven zult u dat nooit want u weigert gewoon de feiten onder ogen te zien.
Ik heb het u al eerder gevraagd : wat als uw dochter later in St Jans Molenbeek kan gaan werken maar er niet over straat durft lopen? Wat zullen dan uw gevoelens zijn? Goedpraten van de sukkelaars van allochtone jongeren of toch een beetje medegevoel met uw dochter? Als u zich dat even concreet probeert voor te stellen, lukt het u misschien om op dit ogenblik enig medegevoel voor de mensen van dat bedrijf daar in St Jans Molenbeek op te brengen. Ik vind trouwens dat u verdacht weinig zegt over die hele zaak. Durft u niet?
Oud 17 juni 2011, 09:50   #8363
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Het ging er mij dus om - wat u heel goed weet ! - dat het beslist meer dan "enkelingen" zijn :
Mij gaat het er om dat jij mijn mening verkeerd (indien opzettelijk, leugenachtig) weergeeft.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8347
Ik schreef nergens "het gaat toch maar om een "enkeling".
Ik schreef "Ja, Marie. Enkelingen, individuen, meervoud voor "de afzonderlijke mens"."

Ofwel begrijp je sommige Nederlandse woorden niet, koop dan een woordenboek; ofwel verdraai jij mijn woorden opzettelijk; en dan schijf je leugens.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2011, 10:03   #8364
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mij gaat het er om dat jij mijn mening verkeerd (indien opzettelijk, leugenachtig) weergeeft.
Ik schreef "Ja, Marie. Enkelingen, individuen, meervoud voor "de afzonderlijke mens"."

Ofwel begrijp je sommige Nederlandse woorden niet, koop dan een woordenboek; ofwel verdraai jij mijn woorden opzettelijk; en dan schijf je leugens.
Are you f***ing kidding me?
Oud 17 juni 2011, 10:07   #8365
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ook weer maatregelen terwijl er niets aan de hand is e.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...iebeleid.dhtml
Oud 17 juni 2011, 10:07   #8366
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het zou fijn zijn mocht u eindelijk eens bij deze discussie blijven, u heeft in het verleden al de stelling ingenomen dat je een groep niet mag veroordelen op het gedrag van enkelingen. Gaat u dat nu ontkennen?

Ondertussen werd al door meerdere forummers gevraagd eens antwoord te geven waar de grens ligt, hoeveel enkelingen er moeten zijn voor je mag zeggen dat er met een groep problemen zijn.
Daar geeft u geen antwoord op!

Dat mag maar zeg dan dat je geen antwoord wilt geven, of niet kunt, maar draai niet constant in het rond alsof anderen te lomp zijn om hooi te eten, wanneer u uw opmerkingen niet kunt onderbouwen is dat uw probleem en niet van anderen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2011, 10:16   #8367
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je met 3 op 3 aanwervingen problemen hebt, zou ik eerder eens nadenken over de selectieprocedure.

Op mijn werk zijn er collega's van een 13-15-tal verschillende nationaliteiten. (ik zou het terug moeten nakijken) zonder problemen.
Ja en? Er is niemand hier die zegt dat ze allemaal crimineel zijn. Je maakt dus totaal geen punt door dat aan te halen.
Oud 17 juni 2011, 10:24   #8368
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ja en? Er is niemand hier die zegt dat ze allemaal crimineel zijn. Je maakt dus totaal geen punt door dat aan te halen.
Maar aan de andere kant vraag ik mij toch wel af, gezien de berichtgeving terzake, of er onder Marokkanen nog wel families zijn waarvan er niemand in den bak zit (of heeft gezeten).

Laatst gewijzigd door Pericles : 17 juni 2011 om 10:25.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2011, 10:31   #8369
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het zou fijn zijn mocht u eindelijk eens bij deze discussie blijven,
Ik zou het fijn vinden dat anderen mijn mening niet verkeerd/leugenachtig weergeven.
Citaat:
u heeft in het verleden al de stelling ingenomen dat je een groep niet mag veroordelen op het gedrag van enkelingen. Gaat u dat nu ontkennen?
Neen, dat ontken ik niet. Daarover gaat het nu niet.
Citaat:
Ondertussen werd al door meerdere forummers gevraagd eens antwoord te geven waar de grens ligt, hoeveel enkelingen er moeten zijn voor je mag zeggen dat er met een groep problemen zijn.
Daar geeft u geen antwoord op!
Die vraag heb ik nog niet gehad.

Citaat:
Dat mag maar zeg dan dat je geen antwoord wilt geven, of niet kunt, maar draai niet constant in het rond alsof anderen te lomp zijn om hooi te eten, wanneer u uw opmerkingen niet kunt onderbouwen is dat uw probleem en niet van anderen.
Zo'n gelul. ligt dat aan je cultuur of aan je opvoeding?
Hoeveel enkelingen moeten er zo'n gelul produceren voor ik mag zeggen dat dit gelul bepaald wordt door die cultuur, opvoeding?

Laatst gewijzigd door artisjok : 17 juni 2011 om 10:32.
Oud 17 juni 2011, 10:37   #8370
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou het fijn vinden dat anderen mijn mening niet verkeerd/leugenachtig weergeven.

Neen, dat ontken ik niet. Daarover gaat het nu niet.

Die vraag heb ik nog niet gehad.

Zo'n gelul. ligt dat aan je cultuur of aan je opvoeding?
Hoeveel enkelingen moeten er zo'n gelul produceren voor ik mag zeggen dat dit gelul bepaald wordt door die cultuur, opvoeding?
Daarover gaat het dus wel, het is zelf de kern van deze discussie.
Kun je even verduidelijken wat je precies bedoeld met je opmerking over cultuur en opvoeding?
En waaarom u daarover begint te lullen?
Oud 17 juni 2011, 10:45   #8371
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat beweer ik ook niet.
Ik wil je er van overtuigen dat er iets aan je selectieprocedure scheelt.
Als andere bedrijven allochtonen kunnen aanwerven, zonder iedere keer problemen te krijgen, moet jij dat ook kunnen.
Oud 17 juni 2011, 10:56   #8372
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Enkelingen?

Hoeveel belastingfraudeurs zouden er rondlopen in Vlaanderen denk je zelf?

De heer Vangheluwe staat symbool voor de onontkenbare onwil van de politici en justitie van het eigen volk om criminaliteit te vervolgen.

Vooral bepaalde vormen van criminaliteit.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2011, 11:02   #8373
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat beweer ik ook niet.
Ik wil je er van overtuigen dat er iets aan je selectieprocedure scheelt.
Als andere bedrijven allochtonen kunnen aanwerven, zonder iedere keer problemen te krijgen, moet jij dat ook kunnen.
Laat maar zitten, nu geef ik het echt op. Er valt niet met te discussieren zolang je de helft negeert, niet antwoord en dingen blijftverdraaiien.

Suc6 met het verdedigen van de verkeerde personen in deze maatschappij. Wedden dat je zal verliezen.
Oud 17 juni 2011, 11:03   #8374
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Enkelingen?

Hoeveel belastingfraudeurs zouden er rondlopen in Vlaanderen denk je zelf?

De heer Vangheluwe staat symbool voor de onontkenbare onwil van de politici en justitie van het eigen volk om criminaliteit te vervolgen.

Vooral bepaalde vormen van criminaliteit.
Alle criminelen zijn belastingsfraudeurs. Iemand die iemand overvalt gaat echt zijn inkomsten niet aangeven.

Voor de rest...zolang dat frauderen minder erg is dan bv moordenaars of geweldplegers zal dat een lagere prio krijgen. En gelukkig maar.
Oud 17 juni 2011, 11:13   #8375
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarover gaat het dus wel, het is zelf de kern van deze discussie.
Je reageerde op deze post.
http://forum.politics.be/showthread....19#post5512519
Waarin ik Marie duidelijk maak dat ze mijn mening verkeerd (indien opzettelijk, leugenachtig) weergeeft.

Citaat:
Kun je even verduidelijken wat je precies bedoeld met je opmerking over cultuur en opvoeding?
En waaarom u daarover begint te lullen?
Je sluit je post af met verzinsels, halve waarheden en leugens.
Ik wil weten of dit komt door je cultuur en/of opvoeding.

Omdat er nog forumgebruikers zijn die dit wel eens durven doen; vraag ik me af of dit een verband houdt met die cultuur/opvoeding.
Oud 17 juni 2011, 11:18   #8376
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je reageerde op deze post.
http://forum.politics.be/showthread....19#post5512519
Waarin ik Marie duidelijk maak dat ze mijn mening verkeerd (indien opzettelijk, leugenachtig) weergeeft.

Je sluit je post af met verzinsels, halve waarheden en leugens.
Ik wil weten of dit komt door je cultuur en/of opvoeding.

Omdat er nog forumgebruikers zijn die dit wel eens durven doen; vraag ik me af of dit een verband houdt met die cultuur/opvoeding.
Ik weet waarop ik reageer, en ook waarom, u mening wordt weergegeven voor wat ze is, een onsamenhangend geheel van halfvergane cliché's waarmee u probeert discussies lam te leggen.
Kunt u even antwoorden op de vraag hoeveel enkelingen zich mogen misdragen voor iemand van u toestemming krijgt om te spreken van problemen met een groep?

Ik denk trouwens dat bij u niet opvoeding of cultuur maar persoonlijkheid aan de basis ligt voor uw commentaren over halve waarheden en leugens, daar maakt u iedereen voor uit die u vraagt uw stellingen nu toch eens te onderbouwen.
sterk sta je zo niet in een discussie maar probeer toch eens mijn vraag te bantwoorden?
Oud 17 juni 2011, 11:26   #8377
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet waarop ik reageer,
Als je weet dat je hierop reageerde

Waarom beweer je dan dat het ging over
u heeft in het verleden al de stelling ingenomen dat je een groep niet mag veroordelen op het gedrag van enkelingen.
Oud 17 juni 2011, 11:40   #8378
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
kan u me het reuzengrote verschil tussen beide zinnen even uitleggen?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2011, 11:46   #8379
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
kan u me het reuzengrote verschil tussen beide zinnen even uitleggen?
Jou moet ik het onbepaald meervoud toch niet uitleggen.
Oud 17 juni 2011, 12:00   #8380
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je weet dat je hierop reageerde

Waarom beweer je dan dat het ging over
u heeft in het verleden al de stelling ingenomen dat je een groep niet mag veroordelen op het gedrag van enkelingen.
Wanneer je op je bek gaat verdwijnt dit niet door een muil op te zetten zoals u nu alweer doet.
Niemand heeft een woordenboek nodig om in te zien dat u uw eigen stellingen niet kunt onderbouwen en begint te piepen over leugens en halve waarheden wanneer je daarmee geconfroneerd wordt.
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Dat is namelijk de bedoeling in een discussie!

Laatst gewijzigd door alice : 17 juni 2011 om 12:02.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be