![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1342 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ga eens mee met de tijd he. En neen, daarvoor hoef je niet te gebruiken. Maar recreatief gebruik begrijpen zal al een grote stap zijn. Dat jullie generatie maar rap uitgezweet is hoor, pfffffff |
|
|
|
|
|
|
#1343 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voor het werk, tijdens het werk, na het werk. Edit: Er is wel een verschil tussen iemand die cannabis helemaal in zijn cultuur opgenomen heeft (leest ermee opstaat) dan iemand die eens een jointje of vijf per week rookt he. Ik zou het eerder niet volhouden zonder. Ge zijt Xeno een miljoen schuldig. Ik kan er meer dan 1 aanwijzen. Laatst gewijzigd door Alienation : 17 juni 2011 om 05:33. |
|
|
|
|
|
|
#1344 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1345 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat een toekomst staat ons en onze kinderen te wachten... Het wordt hoogtijd dat men meer middelen in de oorlog tegen drugs inzet... Men kan de wereld toch niet aan egoïsten overlaten? Jawel, zal Artisjok en Effect zeggen... Laatst gewijzigd door freelancer : 17 juni 2011 om 09:50. |
|
|
|
|
|
|
#1346 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ik bewonder je pose hoor. Je staat er echt knap bij Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2011 om 09:53. |
|
|
|
|
|
|
#1347 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1348 | |
|
Banneling
|
Alienation
Citaat:
Recreëer wat tot zolang Maar ik zie vele jong opkomende generaties die ook niet vatbaar zijn voor drugs. Schudder en beef |
|
|
|
|
|
|
#1349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Men noemt dat soms ook een educated guess Je moet niet helderziend zijn om helder te zien waar jouw sympathieën liggen Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2011 om 10:02. |
|
|
|
|
|
|
#1350 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij gaat me niet wijsmaken dat die verkeerde weergave niet moedwillig was. |
|
|
|
|
|
|
#1351 |
|
Banneling
|
Volgens sommigen kunnen drugs uw hersens aantasten...
|
|
|
|
|
|
#1352 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het was geen weergave, maar een anticipatie. en ik val ook niet graag in herhaling, een euvel waar deze draad toch al zwaar aan lijdt, bv bij het vervalsen van quotes,of het moedwillig verkeerd interpreteren van quotes En moet een levend standbeeld wel zulke tere teentjes hebben? Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2011 om 10:30. |
|
|
|
|
|
|
#1353 |
|
Gouverneur
|
't Lukt precies niet zo goed.
|
|
|
#1354 | |
|
Banneling
|
Citaat:
vindt U echt dat drugs produceren, verhandelen en gebruiken geen schade aan derden kunnen berokkenen? |
|
|
|
|
|
|
#1355 |
|
Minister-President
|
Als het legaal gebeurt, doorgaans niet. Tenzij ge onder invloed met de auto gaat rijden, maar dat is een andere zaak.
|
|
|
|
|
|
#1356 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar wat te denken van deze arts in opleiding (waarschijnlijk is mijn post ter zake U ontsnapt Een tijdje geleden werd ik opgebeld door een paniekerige vriend die een zogenaamde "bath salt" had gesnoven, waarvan hij dacht dat ze 4-mmc of 4-mec bevatten. 4-mmc had hij al geprobeert (ikzelf ook trouwens) maar 4-mec niet, toch dacht hij dat er 4-mec in kon zitten omdat dit nog legaal vanuit Groot-Brittannië aan hem geleverd werd (hij is een Belg trouwens).En van (Oorspronkelijk geplaatst door Alienation )En wat te denken van die twee kinderen van 2 van mijn vrienden/kennissen, die hun beloftevolle toekomst vernietigd zagen door het gebruik van uw snoepgoed (één overdosis; andere zelfmoord)? Dacht U dat het druggebruik van die twee kinderen geen ongelooflijke schade heeft aangebracht in de gezinnen van mijn vrienden? |
|
|
|
|
|
|
#1357 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1358 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"In een maatschappij waar pedofilie gelegaliseerd is, plegen pedofielen geen zelfmoord". Maw het zijn niet alleen de wensen van het individu die moeten bekeken worden, doch wel de impact hiervan op de gehele maatschappij. |
|
|
|
|
|
|
#1360 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|