![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1501 |
|
Banneling
|
Alles wat verboden is drijft de prijzen op
(en brengt dus veel geld op zeggen de legaliseerders Maar ze kunnen nu eenmaal niet alle verboden verbieden... |
|
|
|
|
|
#1502 |
|
Banneling
|
Alsof de maffia niet meer aan de slag is in de alcoholsector (& tabak)
De gelegaliseerde witte-boord-maffia Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juni 2011 om 14:42. |
|
|
|
|
|
#1503 |
|
Europees Commissaris
|
Hoeveel wapens circuleren er alweer in de alcoholsector?
|
|
|
#1504 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1505 |
|
Banneling
|
En in de alcohol-sector... O.a. in Rusland, bakermat van de PVDA...
|
|
|
|
|
|
#1506 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1507 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom?
|
|
|
|
|
#1508 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1509 |
|
Banneling
|
De regularisering moet de drugs goedkoop maken om de maffia weg te concurreren (wie zegt dat dat lukt? WIE ZEGT dat het aanbod, de gamma, bij de maffia niet veel groter is? Of ga je alle drugs vrij maken?)
maar ook weer niet te goedkoop, want aan die extreem goedkope drugs gaan miljoenen dood en a propos, moeten die extreem goedkope drugs dan niet verboden blijven? |
|
|
|
|
|
#1510 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1511 |
|
Minister
|
Klopt. Maar ik bedoelde zij die nog de vrome opvoeding meekregen van thuis en deze vandaag nog anticiperen.
|
|
|
|
|
|
#1512 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1513 | |
|
Minister
|
Citaat:
Toch schandalig dat wij ons bij de staat haar keuzes moeten neerleggen terwijl ze heel ons land uitverkopen in solden he? |
|
|
|
|
|
|
#1514 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1515 |
|
Minister
|
We zijn gretig bezig, niet waar?
Misschien moeten we uit protest overal in het wild gaan planten. Een guerilla kweek opstellen over geheel de wereld zodat snel cannabis de wereld domineren mag. |
|
|
|
|
|
#1516 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1517 |
|
Banneling
|
Hoeveel doodskisten circuleren er ook alweer per jaar door de gelegaliseerde witte-boord alcohol- maffia?
bovendien alcohol = 1 stof Drugs = oneindig veel stoffen legalisering en zijn effecten zullen dus oneindig veel ingewikkelder zijn en diverser met andere woorden: (voor de slechte verstaanders) legalisering alcohol is niet zomaar gelijkschakelbaar met legalisering drugs. |
|
|
|
|
|
#1518 |
|
Minister
|
Veralgemeen gebruikers toch niet zo freelancer. Open de geest en zie in dat niet elke gebruiker verslaafd is. Als je de humo las wist je dat er mensen zijn die met 25g een jaar toekomen. Een heel jaar met 25g wow! Ik mag blij zijn dat ik de anderhalve week ermee haal.
Dat weerlegt toch het grote verschil tussen de gebruikers, niet waar? En wat zou er mis zijn met mensen die dagelijks blowen? Ik zie het probleem niet? Ik zie deze mensen werken, plezier maken, lachen, ... Ik kan eigenlijk een stoned iemand beter pruimen dan de doorsnsee nuchtere Vlaming. We leven in een verkeerd land om altijd nuchter van het uitzicht te genieten, niet waar? |
|
|
|
|
|
#1519 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of is het dat niet wat je bedoelt met "anticiperen"? Ik zou ze de kost niet willen geven, die overjaarse hippies, die het wieteren massal erin gebracht hebben en het op een of andere manier tot op heden overleefd hebben Vraag me niet in welke conditie Ikdoe nog altijd tien uur zware sporttraining per week, terwijl die in hun zetel liggen te blowen Dat is nog zoiets. hoe beleef je beter het moment: fit en gezond en klaar van geest, of met een half-vergiftigd systeem en helemaal "getransporteerd" naar elders? Maar ik geef de "vromen" één iets toe. dat ze wellicht het meest betrouwbare en hardnekkigste bastion zijn in de branding tegen de tsunami van de drugs, afijn, dat denk ik. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juni 2011 om 17:11. |
|
|
|
|
|
|
#1520 |
|
Banneling
|
|
|