![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben het eens met wat je over Jurgen zegt, maar niet voor de reden die je aanhaalt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar onze inschatting van die kwalificatie zal wellicht niet dezelfde zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juni 2011 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga niet beweren dat wie dan ook geband moet worden, maar ik wil wel even aanstippen dat Cdude destijds geband werd voor het gebruiken van het woord "culling", dat hij uitlegde als verwijderen uit de/onze maatschappij, maar ook uitgelegd kon worden als een helehoop mensen dood maken.
Nu zijn we een tijdje verder en ziet de moderatie niks mis met "Gewoon pendeldienst inlassen naar Noord Afrika. Droppen boven Sahara of zo. Als dat even rap wordt doorgetamtamd als die 500 euro per dag, dan is het hier in no time rustig." Ook deze post doelt op verwijdering uit de/onze(/jullie) maatschappij, maar ook van uit een vliegtuig gegooid worden a la Argentijnse Junta ga je hartstikke dood. Was er een goede reden om deze bewoordingen (geheel terecht) niet letterlijk te nemen maar de eerder aangehaalde opmerking van Cdude wel? [/mierenneuker van de dag] O, en als hier vragen over stellen me volgens wie dan ook een racist maakt, so be it, ik ben niet onder de indruk.
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds durf ik vermoeden dat de visie van meester Moskowics inzake voorliggend onderwerp niet erg ver zou afwijken van de uwe en de mijne, en deze van diverse andere forumdeelnemers : een stelling of visie die niet op waardige wijze wordt uiteengezet is niet enkel onaangenaam om lezen of horen ; zij heeft tevens een zeer nefaste invloed op de kwaliteit van de gedachtewisseling of discussie. Evenwel, elk gebruik van een ruwe of vulgaire woordenschat of elke beledigende stelling of uitspraak houdt geen racisme, aanzetten tot geweld, of discriminatie in. Dat is de essentie van mijn stelling, en ik vermoed dat u het daarmee eens kunt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Op welke manier dan? Vermits de woorden "joden" en "holocaust" alleen maar door u gebruikt worden vind ik dat wel sterk.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moeilijkheid is de implementatie van de (deels zelfopgelegde) regels De grens is onduidelijk Temeer dat velen er opzettelijk de kantjes aflopen Beter een veiligheids-marge nemen dan zich blootstellen aan een veroordeling, zou doodjammer zijn, misschien zou het Forum niet KO zijn daardoor, maar wel sterk bevlekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Moslims hebben zich bij hun veroveringen en tijdens het daarop volgend bewind vrij tolerant opgesteld, tegenover andere religies, meer bepaald Joden (bv Andalous) Na wat de Nazi's uitgehaald hebben, vallen ze gewoon met niemand meer te vergelijken, zelfs niet met Caesar, of Attila. Ieder dergelijke vergelijking zou immers neerkomen op ,en is,een verkapte ontkenning van de Holocaust. Omdat het verkapt is, is het misschien geen strafbaar racisme. Dat moet een jurist of rechter beoordelen.... Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juni 2011 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jullie keren echt de onderste steen ondersteboven om het minste puntje van racisme of antisemitisme te kunnen aantonen hé. Schrijnend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() De dingen die Maarten opsomd waarbij hij zich niet echt goed voelt, verwijderen en niet meer toelaten..het gaat toch maar om vrij oude uitspraken die niet getuigen van wat fijnzinnigheid..het is zeker te overwegen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juni 2011 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |