![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het CGKR naar racistische uitspraken zoekt, stel ik voor dat ze eens een dagje uithangen in bepaalde buurten, en met name in de religieuze instellingen van die bepaalde buurten ... Wat ze daar mogelijks horen zal hun volledig aan hun trekken doen komen (oproepen tot geweld, oproepen tot moord, racisme, discriminatie op basis van ras, afkomst, geloof, overtuiging, cultuur, klederdracht, ...). Probleem is, zoals ik al zei, dat ik aanneem dat het C.G.K.R. uit een gemengd personeelsbestand bestaat. In die zin dat het een representatieve afspiegeling is van de maatschappij, of wacht ... zij die de macht daar prediken betreffende dit thema. Je mag ervan uitgaan dat de personeelsleden geen N.V.A., V.B. of F.N. sympathisanten zijn en het een cultureel divers team is...
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
|
![]() :hart:
Daarop voortbordurend: - ook niet als die ideologie wordt verpakt als zijnde een religie - ook niet als die ideologie vaker door mensen met een bepaalde huidskleur wordt aangehangen, die anders dan degene die de ideologie verwerpt - ook niet als die ideologie vaker in bepaalde geografische gebieden wordt aangehangen - ook niet als die ideologie (volgend uit punt drie) vaker door mensen van bepaalde afkomst wordt aangehangen - ook niet als degenen die die ideologie uitoefenen, hem proberen op te leggen waarbij eerst het pad moet worden geëffend: zorgen voor de vrijheid om je mening te uiten over die ideologie, zorgen voor de vrijheid om die ideologie in al haar waanzinnigheden en bizarre vereisten te beleven, ook al staat zij haaks op het totale vrijheidsbeginsel en de autonomie van personen zoals verklaard door de conventie van de mensenrechten.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juni 2011 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() @Bokkenreyder
Sorry, maar mijn hele antwoord op Citaat:
![]() Je zal moeten wachten tot ik terug goesting krijg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vetjes heb ik ook al aangekaart in dit verband, en wel bij...Wisord Evenwel ik zei hem dat hij niet moest verwachten dat moderatie zijn criteria zou verscherpen voor het aanvallen van groepen, terwijl ze zelfs eerder laks blijven voor persoonlijke aanvallen. en toen werd hij gebanned In feite zou moderatie beter wat meer knip knip doen op beide terreinen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij schrijven brieven , huichelen over lidmaatschap hier en gebruiken dubbelnicks (valse profielen) om fictieve externe steun te betonen voor hun extreme stellingen en om permabans te omzeilen. Wisord je leugens en achterbaks gedoe laten je ware aard zien..een miserabel hypocriet ventje.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We leven in een tijd waar het etiketje "racisme" overal kleeft...
Geef je je voorang van rechts niet af aan een allochtoon krijg je "racist" toegeroepen. Zeg je dat je liever naar een pensenavond gaat dan naar een oxfamwinkel ben je racist, Koop je een fles melk in de verkeerde winkel ben je racist, zeg je dat je de Vlaming bent ben je ook ineens racist... Vrijuit zeggen dat je VB of NV-A liefhebber bent is ook al genoeg om racist te zijn (of nazi of fascist) Krijgen jongeren op school slechte punten op een toets is de leerkracht een racist... (En dan verschieten ze er van dat werknemers al eens kieskeurig zijn ![]() Problemen kunnen niet eens meer besproken worden (nochtans zijn ze er) omdat men alles in het racismepotje heeft zitten ... Zelfs de zoveelste rellen en vernielingen van allochtone jongeren worden ineens "voetbalgeweld" ![]() Kijk nu deze situatie, mensen mogen lekker een honderdduizendtal posts gaan zitten nalezen omdat ze bang zijn dat er ergens "iets racistisch" te vinden is ... Stop met die flauwekul en leer terug zonder angst de dingen bij naam noemen, anders gaat er nooit een oplossing komen voor problemen in deze maatschappij en zullen de verschillen tussen auto- en allochtoon enkel nog groter worden ... Indien de linkerzijde dat niet wenst te begrijpen en liever bij het minste racist roept of begint te zeveren over de tweede wereldoorlog zijn zij degenen die de verantwoordelijkheid dragen voor het mislukken van de samenleving, niet degenen die de problemen willen aanklagen en er een oplossing voor willen vinden , niet de forumbeheerders en zelfs niet Justin Bieber... |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Jurgen je bent geband leg je daar bij neer..simpel..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor , integendeel. Weet u wie de grootste verliezers zijn in uwe kruistocht tegen alles wat Vlaams of rechts is??? De brave immigrant die effectief zijn of haar best doet om in onze maatschappij een serieus leven op te bouwen op een voor deze streek aanvaardbare manier.
Maar blijf gerust de dove pot spelen en gooi af en toe aan fotooke van Hitler op 't net, dat zal zeker helpen . Ik zei u al eerder dat zo'n dingen nefast zijn om aan oplossingen te geraken ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister
|
![]() gelukkig hebben we jou, nietwaar?
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() Jep, deze reactie van jou is een voorbeeld van hoe het moet!
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door die etiketten te kleven ben je eigenlijk iemand die ne keer naar z'n voeten moet krijgen ... Van jezelf want je zegt dat anderen dat doen , maar ... Naar een ander wijzen is makkelijk hé, maar probeer alles wat te relativeren en kijk af en toe in de spiegel als je niet zeker bent ![]() |
|
![]() |
![]() |