![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17402 |
Minister
|
![]() Is het wel en ik heb getuigen ervan (IRL) die het ook zagen.
Was nog heel gemakkelijk terug te vinden via het internet. Maar er zijn zoveel youtube accounts onder gesneuveld. Er waren zelfs beelden dat er een witte flits (mistachtig) tevoorschijn kwam vlak voor de impact van het vliegtuig. Maar ik weet nu vooral heel zeker dat jij ook de live uitzending niet gezien hebt. Ja dan verloopt discussie met u inderdaad moeizaam. Maar nu ik het kan plaatsen wordt het negeren ook gemakkelijker. Dada! BTW: http://www.youtube.com/watch?v=4q70ht4-Ytw blacked out! Laatst gewijzigd door Alienation : 22 juni 2011 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17404 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie de feiten liever. er komt iets langs de andere kant uit, de vleugels gaan er als boter in, het wtc stort neer tesamen met witte rookwolkjes (thermite) die overal uitpoffen, de officiële beelden worden aangepast. Sommige verdwijnen miraculeus tezamen met een hele online identiteit (account). Verdacht niet waar? Ook al ben ik heel sceptisch, ik zie graag wat ondersteuning. De getuigen zijn wie? De foto's van dat motorblok zijn waar? En hoe bewijst die foto dat het om de motor gaat van dat berucht vliegtuig op die beruchte dag? Ik kan ook een foto maken he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17405 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
proficiat
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17406 |
Minister
|
![]() Neen ik heb duidelijk de 500 pagina's niet gelezen neen. Sorry hoor!
Ik heb wel veel van atmosphere gelezen, die kan zijn tekst immers wel met links staven. U belaagt andermans tekst als onzin, maar kan dat niet ondersteunen? Of zijde zever in pakskes aan't verkopen misschien? Allez, laat de wereld zien dat het om een motorblok ging! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=c7Jo8vpeekU
2 sec werk
![]() |
![]() |
![]() |
#17409 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij kent de sleutelwoorden, je moet dat via de zoekfunctie zo terug gevonden hebben. Wie is er hier de luierik? Laat maar zo ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17410 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Staat nergens vermeld en nergens vernoemd door de reporters. U begint mij te frustreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17411 |
Minister
|
![]() En doe is logisch dixie, kijk hoe groot dat object is en kijk hoe groot het object is op de beelden van de impact.
Ik zal U toch maar meegeven dat de beelden van de impact niet de ware grote zijn he. Dat is vanop afstand bekeken he... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=oSWjg...eature=related
nog meer bewijzen!
![]() |
![]() |
![]() |
#17413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wat een domheid bij die truthers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17414 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17415 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Lees de discussie van afgelopen pagina nog eens goed over. En zie in dat je twee dingen door elkaar aan het slaan bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() tuurlijk stemt de grootte niet overeen, zo is het altijd bij verschil in afstanden ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17417 |
Minister
|
![]() Waarom toont ge dan objecten die tot 20x kleiner zijn dan hetgene er vanachter uitschiet, maar ik ben dom he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en vooral geen motorblok van de flight ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17420 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kent trouwens duidelijk veel te weinig van de zaak om een onderbouwde opinie te kunnen leveren. Bvb. je opmerking dat de 'vleugel er als boter ingaat'. Uiteraard is dat zo. de WTC-torens waren een box-in-box constructie, waarbij de buitenste panelen eerder licht waren. Uiteraard gaat een aluminium vleugel aan +600km/h daar als boter door. Door de impactkrachten vervormd hij wel en wordt de massa van het vliegtuig een massawolk van kleine en grote deeltjes die doorheen de (grotendeels lege) tussenruimte beweegt en waarbij de kerosine dan explodeert. zwaardere stukken bestaande uit titanium (motorturbines en wielophanging) zullen de impact doorstaan met lichte vervorming en werden dan ook teruggevonden in de straten van Manhattan. Maar als jij wil geloven dat er kaboutertjes aan het werk waren : doe maar op. Nobody cares. ![]() |
|
![]() |
![]() |