Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2011, 23:25   #1001
eno2
Banneling

Standaard

Vlaamse Leeuwin
Citaat:
ik vind elke godsdienst verachterlijk...dus ook de islam, het jodendom ect...ik heb geen afkeer van mensen maar als ik zeg dat ik joden haat en dat ik een afkeer heb van moslims....omwille van hun fanatieke geloof....dan zeg ik gewoon mijn mening. Niemand op deze aardkloot die mij kan dwingen van begrip te hebben voor gelovigen. Voor pedofielen zou je begrip moeten hebben...."want ze zijn ziek in hun hoofd,maar ze horen niet thuis in de samenleving".....wat als het nu mijn mening is dat gelovigen ook ziek zijn in hun hoofd? Gaat iemand mij straffen omdat dit mijn mening is????
Ik denk het wel, dat je ze gaAN STRAFFEN, WANT HET IS HAATSPRAAK

Pas op , ik ben ook anti-religieus

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 juni 2011 om 23:25.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 23:26   #1002
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Demper de leeuw zonder tanden en klauwen.
Mijn bericht kwam blijkbaar hard aan.
Dit is al de tweede die hysterisch reageert.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 23:29   #1003
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

De beheerders delven zelf het graf van hun geliefde forum.
Men is op dit forum vrijer dan waar ook, als er van deze vrijheid misbruik wordt gemaakt die zou leiden tot het sluiten van dit forum dan is het in eerste plaats zijn gebruikers die daar voor verantwoordelijk zijn.
Oud 22 juni 2011, 23:29   #1004
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
demper
Dat vrees ik ook maar grappig genoeg voor tegengestelde redenen, voor zover ik uit je bericht kan afleiden
Oud 22 juni 2011, 23:30   #1005
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Men is op dit forum vrijer dan waar ook, als er van deze vrijheid misbruik wordt gemaakt die zou leiden tot het sluiten van dit forum dan is het in eerste plaats zijn gebruikers die daar voor verantwoordelijk zijn.
de linksen of de racisten?

Of beide ?
Oud 22 juni 2011, 23:32   #1006
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
de linksen of de racisten?

Of beide ?
Beide
Oud 22 juni 2011, 23:38   #1007
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
maar als ik zeg dat ik joden haat en dat ik een afkeer heb van moslims
Toepasselijk voor dit topic.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 23:39   #1008
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is 1 ding zeer duidelijk in uw repliek.
U heeft mijn kritiek op alles wat West-Vlaams is totaal niet verwerkt.

Kijk, ik zal u helpen, ik zal u volledig uittekenen, met handen en voeten, wat de essentie is van mijn bericht.

Hoe ik dat zeg en beschrijf, is mijn zaak en mijn manier.
U staart zichzelf blind op delen van dat bericht terwijl het over het geheel gaat.

Schaamtelijk dat ik dit allemaal zo moet uitleggen.
De beheereders delven hun graf helemaal niet.....
Ze betrekken er zelfs de forumleden bij om hun mening/kijk te vragen..... op hoeveel fora zie je zoiets gebeuren?
Echt Demper....leg mij nu eens met "handen & voeten" uit wat de beheerders verkeerd doen? Wat is het verwijt ook alweer van die jurgen? Dat politcs.be racisme toelaat en promoot?
Krijg dat maar verkocht aan Circe en al haar aliassen als ze weeral eens tegen een ban aanloopt!
Moet men haar bannen omdat ze tegen een hoofddoek een stinkvod zegt en een moslima een kopvodhoer noemt? OOk al komt het grof over....dit is geen racisme in mijn ogen. Het is haar eigen mening om te zeggen dat een hoofddoek stinkt en kopvod is gewoon een andere benaming voor lap stof op/rond het hoofd. Zelfs het woord hoer is geen racisme....dus wat is het probleem?

Zelfs het woord deporteren is geen racisme. Ja je kan dat erg vinden en grof en beledigend en kwetsend.....maar deporteren is iemand gedwongen verplaatsen. Er is een wet gestemd die gedwongen uitzettingen (lees deportaties) goedkeurd.....dus hoe kan dit woord dan racisme aanhalen en strafbaar zijn voor de wet??? Naar mijn mening is de moderatie nog steeds goed bezig , en laten ze de leden hun vrije mening verkondigen. Wat mij betreft delven ze hun graf nog lang niet......maar da's mijn mening....vrije mening.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)

Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 22 juni 2011 om 23:40.
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 23:39   #1009
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dan is het in eerste plaats zijn gebruikers die daar voor verantwoordelijk zijn.
Ik haal toch wel duidelijk aan in mijn bericht dat ze zelf hun graf delven omdat ze een bepaalde groep forummers blijven tolereren, of niet dan?
Een groep die het slecht voor heeft met de leden en met de beheerders.

Moet ik hier echt alles uittekenen?

Laatst gewijzigd door Demper : 22 juni 2011 om 23:40.
Oud 22 juni 2011, 23:42   #1010
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Echt Demper....leg mij nu eens met "handen & voeten" uit wat de beheerders verkeerd doen?
Euhm, kijk eens hierboven.
Oud 22 juni 2011, 23:56   #1011
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Vlaamse Leeuwin

Ik denk het wel, dat je ze gaAN STRAFFEN, WANT HET IS HAATSPRAAK

Pas op , ik ben ook anti-religieus
Wat is er haatspraak?
Zeg ik ergens dat ik gelovigen ga lynchen? Roep ik op tot geweld jegens gelovigen?
Ik zeg gewoon dat ik een afkeer heb van gelovigen. Noem ik ergens een ras, afkomst? Weet ge wat ik straf vindt? Dat ik ongemoeid mag en kan zeggen "die tering hollanders met hun sleurhutten....hatelijk!!!!" ...en geen haan die er naar kraait. Integendeel, veel kans dat de meererheid begint te lachen.
Zelfs "die tering Spanjaarden met hun stierengevechten...hatelijk" of " die tering fucking priesters met hun klote sacramenten, waar ze zich zelf niks van aantrekken..IK HAAT ZE !!!!...... niemand die mij zal aanklagen wegens racisme.

Maar durf ik zeggen: die tering fucking moslims met hun klote koran....Ik haat ze!!!! Of ik zeg " die tering fucking Joden met hun klote Tenach ...ik haat ze !!!! ......ja hallo....wedden dat ik Jozef Dewitte himself aan mijn deur krijg om de aanklacht persoonlijk af te geven?

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Oud 23 juni 2011, 00:02   #1012
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik haal toch wel duidelijk aan in mijn bericht dat ze zelf hun graf delven omdat ze een bepaalde groep forummers blijven tolereren, of niet dan?
Een groep die het slecht voor heeft met de leden en met de beheerders.

Moet ik hier echt alles uittekenen?
Nu snap ik idd beter en duidelijker wat jij bedoelde . Maar ik zie dit niet als eigen graf delven of tolereren. Ook al strookt het gedachtengoed van die groep niet met de onze, ...elk diertje zijn pleziertje en elk zijn eigen mening.
Maar als men gaat dreigen met aanklachten en procederen omdat het gedachtengoed en mening van één bepaalde groep niet als evangelie wordt onthaalt....tja, dan moet de moderatie daar idd z'n conclussies uittrekken en die handel bannen.

Oud 23 juni 2011, 00:07   #1013
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Neen, ik zo maar al te graag een serene discussie hebben over het probleem in sommige wijken en de oorzaak daarvan in I&I, of een gefundeerde discussie over de Islam zelf in G&L.
Jammer genoeg is dat niet mogelijk zonder dat een aantal platvloerse racisten er zich mee komen moeien en de discussie verzandt in verwijten.
Daarvoor zijn dan wel een aantal voorwaarden nodig

Om te beginnen is het niet de bedoeling dat u iedereen die feiten aanhaalt, vaak zelfs gesteund door bronnen uit de actualiteit, wetenschappelijk onderzoek, ... (kortom: teksten die door iedereen opvraagbaar zijn) begint uit te jouwen voor leugenaar met verborgen agenda en/of racist, fascist, extreem-rechtse, ...

Uiteraard is niemand van zo'n opmerking, die m.i. onder laster en eerroof valt en waarvan u zeer blij mag zijn dat het forumbeheer het al lang heeft opgegeven dit als dusdanig te behandelen, gediend.

Ik moet u denk ik niet gaan zeggen dat het beslechten van discussies door het torpederen van persoonlijke aanvallen niet helpt. Alsook de methodes die uwzelf als Artisjok hanteren zijn niet meteen werkbaar ...

Vandaar ook dat de discussie steeds op de spit gedreven wordt. Dat doet en veroorzaakt u namelijk zelf. Door uw zeemzoete houding waarin u alles onder de mat der verdraagzaamheid of leugens wil borstelen wat bepaalde groepen in deze samenleving uitvoeren, creëert u volgens mij enkel radicalisering (d.w.z. dat u erin slaagt bepaalde forummers hevigere reacties te laten ontsnappen dan ze eigenlijk oorspronkelijk bedoelden...). Ik zie namelijk steevast dat men "klaardere taal" spreekt nadat u en uw trawanten een discussie bezochten.
Niet enkel binnen dit forum, maar ook ver daarbuiten zorgt u via uw stijl van "aanpak" *kuch* voor een radicalisering van de meningen en de samenleving.

Of dacht u soms dat een gematigde, hardwerkende, geïntegreerde, belastingbetalende Noord-Afrikaan (Moslim of Christen) gediend is bij het feit dat u de rotte appels maar laat doen en hun gedrag vergoelijkt?
U faciliteert daardoor de stigmatisatie van ganse groepen mensen ...
Oud 23 juni 2011, 00:11   #1014
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Daarvoor zijn dan wel een aantal voorwaarden nodig

Om te beginnen is het niet de bedoeling dat u iedereen die feiten aanhaalt, vaak zelfs gesteund door bronnen uit de actualiteit, wetenschappelijk onderzoek, ... (kortom: teksten die door iedereen opvraagbaar zijn) begint uit te jouwen voor leugenaar met verborgen agenda en/of racist, fascist, extreem-rechtse, ...

Uiteraard is niemand van zo'n opmerking, die m.i. onder laster en eerroof valt en waarvan u zeer blij mag zijn dat het forumbeheer het al lang heeft opgegeven dit als dusdanig te behandelen, gediend.

Ik moet u denk ik niet gaan zeggen dat het beslechten van discussies door het torpederen van persoonlijke aanvallen niet helpt. Alsook de methodes die uwzelf als Artisjok hanteren zijn niet meteen werkbaar ...

Vandaar ook dat de discussie steeds op de spit gedreven wordt. Dat doet en veroorzaakt u namelijk zelf. Door uw zeemzoete houding waarin u alles onder de mat der verdraagzaamheid of leugens wil borstelen wat bepaalde groepen in deze samenleving uitvoeren, creëert u volgens mij enkel radicalisering (d.w.z. dat u erin slaagt bepaalde forummers hevigere reacties te laten ontsnappen dan ze eigenlijk oorspronkelijk bedoelden...). Ik zie namelijk steevast dat men "klaardere taal" spreekt nadat u en uw trawanten een discussie bezochten.
Niet enkel binnen dit forum, maar ook ver daarbuiten zorgt u via uw stijl van "aanpak" *kuch* voor een radicalisering van de meningen en de samenleving.

Of dacht u soms dat een gematigde, hardwerkende, geïntegreerde, belastingbetalende Noord-Afrikaan (Moslim of Christen) gediend is bij het feit dat u de rotte appels maar laat doen en hun gedrag vergoelijkt?
U faciliteert daardoor de stigmatisatie van ganse groepen mensen ...
Deze is om in te kaderen.
Oud 23 juni 2011, 00:12   #1015
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu snap ik idd beter en duidelijker wat jij bedoelde . Maar ik zie dit niet als eigen graf delven of tolereren. Ook al strookt het gedachtengoed van die groep niet met de onze, ...elk diertje zijn pleziertje en elk zijn eigen mening.
Maar als men gaat dreigen met aanklachten en procederen omdat het gedachtengoed en mening van één bepaalde groep niet als evangelie wordt onthaalt....tja, dan moet de moderatie daar idd z'n conclussies uittrekken en die handel bannen.
Schat, ik dacht echt dat je aan het trollen was.
Maar eigenlijk blijken we dus akkoord te gaan.
Oud 23 juni 2011, 00:15   #1016
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Het zou me ten stelligste verbazen dat het CGKR zich gaat bezig houden met fora na te pluizen, tenzij op vraag van de uitbater of na klacht, of na een nieuwswaardig feit.

Ik denk dat ze daar wel al genoeg werk mee hebben.
Deze uitspraak doet me vermoeden wat ik al schreef: gebrekkige kennis maakt dat u hier bepaalde denkbeelden bepleit.

U onderschat de budgetten die de overheid over heeft voor een "discriminatie-vrije samenleving" ...

Jammer want door tegelijkertijd in Brussel en andere grote steden uw mierzoete aanpak te hanteren, waardoor de meest grove en ernstige delicten - al worden ze erg tegengehouden (de niet mis te verstane aanbevelingen rond de berichtgeving over allochtonen! en het feit dat lang niet ieder "akkefietje" van racisme van Noord-Afrikaan jegens niet-Noord-Afrikaan ooit wordt gemeld)- maar niet willen weigeren om niet nu en dan eens het hoofd omhoog te steken in de pers ... zorgen ervoor dat er steeds meer mensen zich ondanks de massa budgetten toch vragen beginnen te stellen over of de inwijking van vreemde culturen zonder enige integratie nu werkelijk zo'n goed idee was.

Ik hoop u geen nieuws te vertellen als ik u zeg dat de discriminatie (het doelbewust ontwijken van allochtonen door bv. niet door wijken waar ze veelvuldig aanwezig zijn te passeren, een andere school te kiezen dan waar ze talrijk aanwezig zijn, ...) niet zal dalen naarmate er meer "akkefietjes" gebeuren.
En die "akkefietjes" gebeuren omdat mensen als u het bestaan ervan ontkennen of vergoelijken...
Oud 23 juni 2011, 00:20   #1017
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Schat, ik dacht echt dat je aan het trollen was.
Maar eigenlijk blijken we dus akkoord te gaan.
ja eigenlijk wel....we hebben alleen een verschillende manier om dit te uiten.

Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 23 juni 2011 om 00:21.
Oud 23 juni 2011, 00:20   #1018
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Zou je in het vervolg niet op die flauwekul willen reageren van dat mens. Iedereen weet ondertussen dat ik ervan verdacht word Uhuh, Flanel, Wisord te zijn... Tjonge jonge wat een peutertuin.

Als ik zulke uitspraken doe dan is dat iets voor mijn rekening.

Ik vraag me af waarom iemand het niet kan laten om in dit soort zaagdraden mijn naam te vermelden. Het gaat uiteraard altijd om dezelfde persoon. Overigens, heb ik een ban gekregen omwille mijn uitspraken. Het is dan ook nergens goed voor dat iemand mijn uitspraken herhaalt. En/of reageert op reacties die over mijn uitspraken handelen. Dank u.
Kom kom kom, iedereen weet middels dat u Uh-Huh bent met een andere pc en iets meer geradicaliseerd (vermoedelijk onder invloed van uw man).
Jammer, want de vroegere Uh-Huh vond ik tof en haar ban was m.i. onterecht (al weet ik absoluut niet wat er zich werkelijk heeft afgespeeld tussen haar en duikboot).

Bedankt voor de eer, maar er zijn meer mensen op dit forum die U maar wat graag als voorbeeld nemen om aan te duiden dat onze getinte medemens racistische neigingen heeft... integendeel tot de velen die beticht worden van racistische neigingen?

Als u niet meer met zulke uitspraken wil worden geconfronteerd, doet u ze best niet.
Mag ik hierbij vermoeden dat u afstand doet van uw uitspraken als "speknek, vertrek als het u hier niet aanstaat"?
Oud 23 juni 2011, 00:21   #1019
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is er haatspraak?
Zeg ik ergens dat ik gelovigen ga lynchen? Roep ik op tot geweld jegens gelovigen?
Ik zeg gewoon dat ik een afkeer heb van gelovigen. Noem ik ergens een ras, afkomst? Weet ge wat ik straf vindt? Dat ik ongemoeid mag en kan zeggen "die tering hollanders met hun sleurhutten....hatelijk!!!!" ...en geen haan die er naar kraait. Integendeel, veel kans dat de meererheid begint te lachen.
Zelfs "die tering Spanjaarden met hun stierengevechten...hatelijk" of " die tering fucking priesters met hun klote sacramenten, waar ze zich zelf niks van aantrekken..IK HAAT ZE !!!!...... niemand die mij zal aanklagen wegens racisme.

Maar durf ik zeggen: die tering fucking moslims met hun klote koran....Ik haat ze!!!! Of ik zeg " die tering fucking Joden met hun klote Tenach ...ik haat ze !!!! ......ja hallo....wedden dat ik Jozef Dewitte himself aan mijn deur krijg om de aanklacht persoonlijk af te geven?
Je doet maar

maar het is haatspraak
Oud 23 juni 2011, 00:23   #1020
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Alléz je hebt het dan toch begrepen

Dat pleit voor het uitdrukkings-vermogen van demper

Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juni 2011 om 00:28.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be