![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Begié is niet in verval , Belgié is een paradijs met haar sociale zekerheid de ziekenkas en den dop...prachtig toch?
bij ons in marokko moeten ze dat nog uitvinden. maar onze koning is heel slim. zolang dat we hier kunnen profiteren kan onze koning rustig wat geld sparen ![]()
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ali begint mij zo langzaamaan even fake te klinken als die Rechtse Rukker die hier ook ergens ronddoolt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kotsmos:
Ali begint mij zo langzaamaan even fake te klinken als die Rechtse Rukker die hier ook ergens ronddoolt. ydde: Kotskke, heb d'et ook al door ... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Af en toe sta ik er verstomd van, hoe sommigen erin slagen te broebelen, zonder zich onder water te bevinden.
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() De tekst "België in verval" lijkt wel geschreven door Alexandra Coolen
![]()
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mvg. Rogier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() België in verval? Het komt mij bekend voor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() jij ook soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien bent ge hypocriet ook. U zegt dat wanneer u verhuisd bent, u nooit contact heeft gehad met uw buurman. U sprong dagelijks in uw auto om recht naar het werk te rijden en 's avonds onmiddelijk weer terug in huis. Dus, Uzelf doet òòk geen moeite om die sociale band te doen ontstaan, maar ge zit hier wel te zeuren dat hij er niet meer is. Op m'n 16é werd ik al kotsmisselijk van die oerconservatievelingen. Ik ben er nu bijna 40 en ik word er nog steeds kotsmisselijk van. Draai gewoon mee met de wereld man. En als het u toch allemaal zo tegenstaat, maak er dan een eind aan. Dankzij een aantal progressieven kan u dat vandaag doen zònder dat u daar een wet voor hoeft te overtreden.
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Ik moet Rogier bijtreden. Alexandra Colen is geen dom blondje. Ze heeft in haar kleine rechterteen meer gezond en ander verstand dan Freya Van den Bossche in haar beide showbenen. Alexandra mist alleen een familielid op de openbare omroep om haar op een deskundige manier te promoten op kosten van de belastingbetaler.
![]() |
#33 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Als de belgische regering denkt van nog veel veto's te stellen,
zou het wel eens zeer snel kunnen bergaf gaan.ZOO groot is belgie nu ook weer niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een geluk dat we vanonder de schaduw van de kerktoren uitgekomen zijn, de tolerantie op alle gebied vergroot is, de rijkdom en de opvoeding toegenomen, de sociale controle ingetoomd, en het individu vrijer en zelfstandiger geworden is, de vrouwen ontvoogder en gelijker, etc. Als er dan al veel kan verbeterd worden, dan niet door atavistische technieken en opvattingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ja hoe zout ge zelf zijn als ik in zo'n ander land zou wonen waar ge als ge ziek zijt helemaal geen geld hebt ik zou rap hier komen wonen het enige probleem is juist dat er zoveel mensen naar hier komen
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |