![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Grappig? Yep ![]()
![]() |
![]() |
#1042 | |
|
![]() Citaat:
Een forum kan in een bepaalde richting gestuurd worden door de makers, maar het zijn de bezoekers die er van maken wat het is.
![]() |
![]() |
#1043 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus iedereen met een item over I&I is een trol.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar als C (ikke bv) een mening heeft over een groep D (racisten) dan moet ik daar heel beleefd en braaf over zijn, en eigenlijk mag ik die mening niet uiten. Is dat niet heel hypocriet van u? Citaat:
![]() Het probleem is dat ik steeds opnieuw probeer een interessante discussie te starten, maar wat zie ik keer op keer? Goede argumenten worden gewoon genegeerd en men gaat gewoon door met schelden, generaliseren en navelstaren. Citaat:
Ge zijt in hetzelfde bedje ziek vrees ik, groentje. Citaat:
Het is niet omdat ik het met iemand eens ben dat ik een trawant ben. Citaat:
Ten tweede: Indien ge over uw mening steeds opnieuw verwijten naar uw kop gegooid krijgt, dag na dag, maand na maand, jaar na jaar, zonder dat ge ook maar 1 jota schuld daaraan hebt, denkt ge niet dat *dat* nu net voor radicalisering zorgt? Partijen zoals het VB zorgen voor radicalisering, de racisten op het I&I zorgen voor radicalisering. Waarom denkt ge dat er hier meer problemen zijn dan in de landen waar ze van komen?
![]() |
![]() |
#1045 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is een eigenschap van u en uw trawanten (sic) die goede argumenten en posts negeren die niet overeen komen met de stropop die ze van hun antagonist hebben opgebouwd. Het verziekt de discussie en laat ze verzanden tot een welles nietes spelletje waar niemand baat bij heeft.
![]() |
![]() |
#1046 | |
|
![]() Citaat:
Mensen niet.
![]() |
![]() |
#1047 | |
|
![]() Citaat:
1) wees geen spellingnazi. 2) Discussieer over de inhoud, speel niet op de man. Bij u valt het in deze nog min of meer mee, maar bij velen in I&I is dit soort gedrag schering en inslag. Spijtig dat het niet overeen komt met uw beeld van mij hé? ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 23 juni 2011 om 06:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 | |
|
![]() Citaat:
Het is een stropop wat je hierboven schrijft. Niemand probeert de criminaliteit onder de mat te vegen, maar mensen plegen nu eenmaal misdaden, en daar moet tegen opgetreden worden. En het maakt niet uit of de misdadiger allochtoon of autochtoon is, er moet tegen opgetreden worden. *Dat* is waar het hier over gaat, niet over die flauwe stropop die door menig racist wordt aangegrepen om zijn of haar racisme goed te praten.
![]() |
![]() |
#1049 |
|
![]() pfff, moet ge 's ochtends eens komen en uw achterstand proberen te lezen.
Kunnen jullie niet op normale uren posten? ![]()
![]() |
#1050 | |
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
![]() |
![]() |
#1051 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Belgisch migratiebeleid zorgt ook voor radicalisering De overlast met groepen immigranten zorgt ook voor een radicalisering Er is volgens u beduidend minder criminaliteit in Marokko en Turkije ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 |
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Quod_erat_demonstrandum
Altijd grappig als spellingnazi's zelf fouten maken. ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 23 juni 2011 om 07:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een werkgever mag mensen discrimineren op basis van hun kleding dus als hun kledingssmaak de werkgever niet aanstaat hebben ze de baan niet... Indien diezelfde werkgever een hoofdbedekking niet leuk vind mag die een andere werknemer aannemen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen doet u wel mee met het uit context trekken van draden in i&i , waar het net als op vele andere subfora eerder een wedstrijd is om zoveelmogelijk anderen te kelderen ipv het topic te bespreken ... Daar is dan ook weer zo'n toestandje dat het forum naar de ****** doet, het gaat voor sommigen niet meer over een gesprek of het zoeken naar een eventuele oplossing, het gaat 'em erom om zoveel mogelijk voldoening te halen uit het kelderen van medeforummers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(langs de andere kant, op Solyent Green staat geen afkomst of religie, en met de juiste kruiden kan je zelfs het meest waardeloze mystery meat laten smaken.)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 juni 2011 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- een getatoeëerde hells angel met piercings - een homosexueel het is verboden van niet te verhuren aan : - een getatoeëerde homosexuele marokkaan Go figure that.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 juni 2011 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1057 |
|
![]() Omdat ze hier in dar al harb zijn. De maatschappij die ze haten en die nog onderworpen dient te worden aan islam. En ze zijn reeds goed bezig dank zij de hulp van zogenaamde verdraagzamen die anderen nogal vlug als racist afschilderen.
![]() |
#1058 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |
Banneling
|
![]() Citaat: